سامسونگ برای فضای باز هم تلویزیون ساخت

مجله چارخونه » فناوری » خانه هوشمند » سامسونگ برای فضای باز هم تلویزیون ساخت
سامسونگ برای فضای باز هم تلویزیون ساخت
تلویزیون تراسی
فهرست محتوا

بحث کیفیت نمایشگر که مطرح می‌شود همیشه سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌های روی میز است که در این زمینه به شدت شهره عام و خاص است. سامسونگ حالا با نیاز سنجی مخاطبان خود اقدام به تولید تلویزیونی کرده است که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است. تلویزیونی که سامسونگ نام آن را  Terrace TV یا تلویزیون تراسی گذاشته است.

به گزارش مجله چارخونه، شاید ایده برگزاری دورهمی‌های کوچک در فضاهای باز بهتر از فضاهای بسته باشد. البته دورهمی‌ها و مهمانی‌های امروزه هم که بدون نمایشگر یا تلویزیون ممکن نیستند. بسیاری از افراد در دورهمی‌ها به بازی‌های کامپیوتری با دیگران می‌پردازند. خیلی‌ها هم در کنار دوستان یا خانواده به تماشای فیلم می‌نشینند. عده‌ای هم ترجیح می‌دهند موسیقی ملایمی پخش کنند. اما هیچ یک از این امور بدون نمایشگر میسر نمی‌شود. البته بدون تردید کیفیت مطلوب نمایشگر هم یکی از نکات مهمی است که بسیاری از افراد به آن به شدت بها می‌دهند.

تلویزیون تراسی با رزولوشن 4K و مقاوم در برابر آب

این محصول جدید در واقع نمایشگری است که به طور خاص برای فضاهای باز بیرونی طراحی شده‌است و از رزولوشن 4K و فناوری QLED برای تشخیص بهینه رنگ‌ها استفاده می‌کند. از سوی دیگر این تلویزیون جدید به خوبی با آب و هوای خارج از منزل سازگار شده‌است به گونه‌ای که از مقاومت ضد آب تا 55IP برخوردار است و تا 2000 نیتز روشنایی تصویر را تعبیه کرده‌است. یعنی با این مقدار روشنایی، تصاویر تلویزیون از وضوح کافی در نور روز برخوردار خواهند بود. همچنین یک پوشش ضد تابش نور و ضد خیرگی هم برای آن در نظر گرفته شده که کاربران هیچ مشکلی برای مشاهده تصاویر حتی در نور شدید آفتاب هم نداشته باشند.

ساندبار تراس هم به تلویزیون تراسی می‌پیوندد

اما باید بگوییم ویژگی‌های این محصول به همین جا ختم نمی‌شود. این شرکت ساندبار تراس را هم به همراه این تلویزیون تراسی جدید ارائه داده است که می‌تواند به دیوار یا مستقیما روی تلویزیون نصب شود. این ساندبار هم مانند تلویزیون از مقاومت ضد آب 55lP برخوردار است. بنابراین لازم نیست نگران بارش باران و شرایط بد آب و هوایی باشید. به گفته کارشناسان سامسونگ این ساندبار از فناوری لغو اعوجاج هم برخوردار است که قابلیت افزایش حجم صدا بدون فرکانس‌های باس را به کاربران ارائه می‌دهد.

ناگفته نماند تلویزیون تراس سامسونگ در مدل‌های 55،65 و 75 اینچ به بازار عرضه شده و به تازگی فروش آن در بازارهای آمریکا و کانادا آغاز شده‌است. بر اساس اخبار به دست آمده این محصول جدید سامسونگ به زودی و در آینده نزدیک به بازارهای استرالیا،‌ نیوزلند و اروپا هم وارد می‌شود. همچنین سامسونگ خود را برای ارائه یک مدل از محصولات حرفه‌ای نمایشگرهایش آماده می‌کند و در حال برنامه ریزی برای ارائه آن است. به گفته منابع موثق این محصول قرار است برای اپلیکیشن‌های تجاری تولید شود.

در مجله چارخونه همچنان ما را همراهی کنید تا از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و لوازم جانبی باخبر شوید.

https://mag.charkhoneh.com/9356
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *