نقد و بررسی برنامه بله؛ پیام‌رسانی با قابلیت‌های خلاقانه!

مجله چارخونه » برنامه‌ » شبکه‌های اجتماعی » نقد و بررسی برنامه بله؛ پیام‌رسانی با قابلیت‌های خلاقانه!
نقد و بررسی برنامه بله؛ پیام‌رسانی با قابلیت‌های خلاقانه!
دانلود برنامه بله
فهرست محتوا

در سال‌های اخیر برنامه‌های پیام‌رسان زیادی طراحی و تولید شده‌اند که از بسیاری ابعاد شبیه یک‌دیگر هستند. بنابراین تفاوتی ندارد شما کدام‌یک از آن‌ها را روی موبایل خود نصب کنید! اما برنامه بله یکی از پیام‌رسان‌هایی است که در این‌میان حرفی برای گفتن دارند. درادامه برای بررسی و دانلود برنامه بله با مجله چارخونه همراه باشید.

دانلود برنامه بله

برای دانلود برنامه بله فقط به 40 مگابایت فضای حافظه نیاز دارید. این برنامه ایرانی در حوزه شبکه‌های اجتماعی امکاناتی رایگان دراختیار کاربرانش می‌گذارد. برنامه بله کنار خدمات مربوط به گفتگو، بستری امن برای انواع پرداخت‌های مالی فراهم کرده که کاربر را از سردرگمی میان برنامه‌هایی با کاربرد مختلف نجات می‌دهد. در برنامه بله علاوه‌بر گفتگو با دیگران، می‌توانید بدون اطلاع از شماره کارت بانکی‌شان، پول کارت‌به‌کارت کنید! باتوجه به قابلیت پرداخت، دانلود برنامه بله و نصب آن برای پرداخت دنگ در گروه‌های دوستانه، شارژ ساختمان در گروه همسایه‌ها، امور خیریه و… بهترین گزینه به‌نظر می‌رسد.

این برنامه شعبه‌ای از بانک شخصی‌تان نیز محسوب می‌شود. شما برای اقداماتی مانند خرید شارژ و بسته اینترنت، دریافت موجودی و صورت‌حساب، پرداخت قبض و قسط، پرداخت عوارض خروج از کشور و… نیز می‌توانید روی برنامه بله حساب کنید. شما در بله امکان ساخت ربات‌هایی با قابلیت‌های مختلف را دارید؛ به‌این‌ترتیب انجام امور بسیار آسان‌تر می‌شود. برنامه بله گزارشی از همه تراکنش‌های مالی انجام‌شده در برنامه ارائه می‌دهد. علاوه‌بر همه این ویژگی‌ها، استفاده از بله یک مزیت دیگر نیز دارد! تعرفه اینترنت در این برنامه یک‌سوم سایر برنامه‌ها محاسبه می‌شود. برنامه بله در بخش‌های گفتگو، بانک من، ویترین و مخاطبین طراحی شده است.

گفتگو

در این بخش همه پیام‌های شما دسته‌بندی می‌شوند. گفتگوهای‌تان در قسمت‌های همه، گروه، کانال، شخصی و بازو قابل‌‌دسترس هستند. برای ارتباط با آن‌دسته از دوستان‌تان که حساب‌ کاربری بله دارند و در فهرست مخاطبین شما ذخیره شده‌اند، سری به قسمت شخصی بزنید. برنامه بله امکان ساخت گروه با ظرفیت بیش‌از 2000 نفر را دارد؛ پس بدون دغدغه در بله گروه بسازید یا در گروه‌های موردعلاقه‌تان شرکت کنید! کانال‌های زیادی با موضوعات مختلف در برنامه بله فعال هستند که احتمالا آن‌ها را دوست خواهید داشت. برای گشت‌وگذار میان کانال‌های بله سری به بخش ویترین بزنید. اگر روی آیکون پلاس ضربه بزنید، گزینه‌های گروه جدید، کانال جدید و شارژ ساختمان نمایش داده می‌شوند. اگر در بله گروه شارژ ساختمان تشکیل دهید، جزئیات هر پرداخت در برنامه ثبت خواهد شد.

در صفحه گفتگوی شما با دوستان‌تان امکان ارسال پیام صوتی با لمس آیکون میکروفون فراهم شده است. انتهای صفحه نمایش بله جایی برای ارسال پیام متنی همراه با ایموجی می‌بینید. اگر روی آیکون پلاس ضربه بزنید، می‌توانید انواع فایل‌ها، عکس و فیلم، فیلم‌برداری، عکاسی، شماره مخاطبین و موقعیت مکانی خود را بفرستید. امکان ارسال هدیه نقدی به دوستان‌تان از جدیدترین ویژگی‌های بله ‌به‌شمار می‌آید؛ کافی است روی آیکون هدیه کلیک کنید تا مبلغ موردنظر را همراه با متنی که دوست دارید، ارسال کنید!

ویترین

بخش ویترین دنیایی از کانال‌ها با موضوعات مختلف به‌نمایش می‌گذارد که گشتن میان آن‌ها خالی از لطف نیست. این کانال‌ها در دسته‌های شعروادب، هنر، اخبار، ورزش، مدرسه مجازی، فروشگاه و… فعالیت می‌کنند. این کانال‌ها از پربازدیدترین‌ها در بله هستند که متناسب با سلیقه‌تان می‌توانید محتوای هریک را پیگیری کنید. پس از ورود به یک کانال امکان ارسال مطالب آن برای دیگران و پسندیدن پست‌ها را دارید. اگر روی نام کانال ضربه بزنید، به توضیحات کلی کانال، لینک ورود به آن و محتوای کانال شامل ویدیوها، تصاویر، لینک‌ها و موسیقی دسترسی پیدا می‌کنید.

بانک من

برای پرداخت‌های مالی در برنامه بله، از قسمت بانک من کمک بگیرید. روی آیکون کارت بانکی ضربه بزنید و اطلاعات آن را در بله بنویسید تا راحت‌تر نقل‌وانتقالات مالی‌تان را انجام دهید. ثبت اطلاعات کارت بانکی برای دریافت یا انتقال پول لازم است. همچنین می‌توانید کیف پول خود را در این برنامه شارژ کنید تا برای پرداخت‌های مالی به‌شکل مستقیم سراغ کارت بانکی نروید؛ با این روش نیازی به نوشتن مجدد رمز برای پرداخت نخواهید داشت. اگر بانک شما محدودیتی در مبلغ پرداخت اینترنتی دارد، استفاده از کیف پول برنامه بله را امتحان کنید.

هرچند برنامه بله همه بانک‌ها را در کارت‌به‌کارت پشتیبانی می‌کند، اما برخی از خدمات این مجموعه فقط برای دارندگان حساب در بانک ملی طراحی شده است. برای استفاده از خدماتی مانند موجودی، ملی‌یار، تسهیلات ملی و صورت‌حساب بانک باید در بانک ملی حساب داشته باشید.

سخن پایانی

باتوجه به ویژگی‌های این پیام‌رسان از دانلود برنامه بله پشیمان نخواهید شد. ایجاد گروه شارژ ساختمان، ویترینی برای نمایش کانال‌ها و شعبه اختصاصی بانک از ویژگی‌های جذاب بله محسوب می‌شوند. برای دانلود و نصب برنامه بله می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/9372
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *