نقد و بررسی برنامه بارنت؛ باربری به‌روش هوشمند!

مجله چارخونه » برنامه‌ » حمل و نقل و مسیریابی » نقد و بررسی برنامه بارنت؛ باربری به‌روش هوشمند!
نقد و بررسی برنامه بارنت؛ باربری به‌روش هوشمند!
دانلود برنامه بارنت
فهرست محتوا

آیا تابه‌حال تجربه ارسال بار به نقطه‌ای خاص را داشته‌اید؟ دراین‌صورت حتما می‌دانید پیداکردن راننده خوب و ماشینی استاندارد برای این‌کار چقدر اهمیت دارد! معمولا رانندگانی را برای رساندن بار به مقصد انتخاب می‌کنیم که علاوه‌بر دریافت مبلغی کم، بار را صحیح‌وسالم به‌دست صاحبش برسانند. ماشین استاندارد از دیگر فاکتورهایی است که نباید از آن غافل شد! اگر ماشین دچار نقص فنی باشد، ممکن است بار شما دیرتر از زمان موردنظر به مقصد برسد یا در مسیر دچار آسیب‌های جدی شود. باتوجه به این موارد اگر برای شغل یا فعالیت‌های مختلف‌تان نیاز به جابه‌جایی بار و وسایل‌ دارید، دانلود برنامه بارنت را امتحان کنید. این برنامه به‌شکل مدرن سرویس حمل‌ونقل وسایل را به شما ارائه می‌دهد؛ درنتیجه از دردسرهای کرایه وانت، بحث با راننده برای مسائل مالی و… خلاص می‌شوید! درادامه برای دانلود برنامه بارنت و نقدوبررسی آن با مجله چارخونه همراه باشید.

دانلود برنامه بارنت

برنامه رایگان بارنت در حوزه حمل‌ونقل با حجمی کم طراحی شده تا همه کاربران بتوانند آن را روی گوشی نصب کنند. این برنامه سیستم باربری را به‌روزتر کرده تا شما بتوانید به‌شکل لحظه‌ای از ارسال بار باخبر شوید و آن را رهگیری کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید طراحان بارنت به‌نوعی باعث حفظ محیط‌زیست و صرفه‌جویی در میلیاردها لیتر سوخت شده‌اند! درواقع با قابلیت رزرو بار، رانندگان مسیری مشخص را برای دریافت یک یا چند محموله انتخاب می‌کنند؛ به‌این‌ترتیب نیازی به طی‌کردن مسیرهای مختلف و مصرف سوخت نخواهد بود.

برنامه بارنت هیچ‌گونه دخالتی در تعیین قیمت حمل بار برای رانندگان و مشتری ندارد. راننده به‌تناسب مسیر و میزان سوخت لازم، مبلغی را برای حمل وسایل درنظر می‌گیرد. اگر مشتری با پرداخت این هزینه موافق بود، پروسه دریافت و حمل بار شروع می‌شود. از دیگر مزایای بارنت استفاده رایگان کاربران، چه راننده و چه مشتری، از برنامه است. رانندگان برای مدتی مشخص می‌توانند بدون پرداخت هزینه از بارنت استفاده کنند. پس از این زمان تعیین‌شده، برای ادامه همکاری با بارنت باید مبلغ کمی را به‌عنوان کمیسیون بپردازند. به‌تازگی ارائه خدمات مربوط به کاربر راننده به برنامه دیگری به‌نام بارنت راننده منتقل شده است. اگر قصد ارسال محموله‌ای را دارید، پس از دانلود برنامه بارنت و نصب آن شماره‌موبایل‌تان را برای ثبت‌نام اولیه وارد کنید. این برنامه در بخش‌های درخواست خودرو، بارهای من، همه درخواست‌ها، صندوق پیام، اعتبار و ژتون طراحی شده است.

درخواست خودرو

پیش‌از درخواست خودرو از بارنت باید بدانید مسئولیت هر اشتباهی در نوشتن آدرس مبدا و مقصد یا اطلاعات نادرست درباره بار به‌عهده شما خواهد بود. اگر تازه در بارنت ثبت‌نام کرده‌اید، برای درخواست خودرو باید پروفایل خود را با ثبت اطلاعاتی مانند نام کامل، کد ملی، آدرس محل سکونت، تاریخ تولد، تصویر کارت‌ملی و… تکمیل کنید. ابتدای این صفحه می‌توانید ماشین موردنظرتان را ازمیان وانت، کامیونت، کامیون تک، کامیون جفت و تریلی انتخاب کنید. در هریک از موارد بالا جزئیات ماشین مانند روباز، مسقف فلزی، مسقف چادری، یخچالی، کمپرسی و… را علامت بزنید. کمی پایین‌تر آدرس دقیق مبدا و مقصد را بنویسید و آن را روی نقشه نشان دهید. زمان دقیق بارگیری و تخلیه بار را با جزئیات و توضیحاتی درباره آن بنویسید.

برای حفظ مسائل امنیتی حمل بار، مشخصات بار شامل نوع بار، نوع و تعداد بسته‌بندی، ارزش و وزن بار و ابعاد بسته‌بندی را در بارنت وارد کنید. همچنین می‌توانید تصاویری از بار در برنامه بارگذاری کنید. اگر بارنامه رسمی برای حمل وسایل‌تان نیاز دارید، این گزینه را در بارنت علامت بزنید.

همه درخواست‌ها

در این بخش می‌توانید درخواست‌های جابه‌جایی بار را ببینید. هر درخواست حمل بار در بارنت در این قسمت به‌نمایش درمی‌آید. شهر و آدرس دقیق مبدا و مقصد، خودروی حمل بار موردنیاز، نام صاحب بار، اطلاعات کمی از محموله و ارزش حدودی بار ازجمله اطلاعاتی هستند که در این بخش می‌بینید. هر راننده باتوجه به این مشخصات قیمت موردنظر خود را برای حمل بار ثبت می‌کند. اطلاعات دقیق هر راننده و توضیحاتی از سابقه او در بارنت قابل‌مشاهده است. درنهایت صاحب بار با بررسی پروفایل هر راننده و قیمت پیشنهادی می‌تواند تصمیم بگیرد که بارش را به چه کسی بسپارد. به‌کمک گزینه فیلتر فهرست درخواست‌های خودرو را محدودکنید تا راحت‌تر شرایط مناقصه بار را ببینید. اگر فقط به مرور سریع درخواست‌ها از فهرست اکتفا کنید، اطلاعاتی مانند کم‌ترین قیمت پیشنهادشده، تعداد شرکت‌کنندگان در مناقصه و نوع ماشین را می‌بینید.

سخن پایانی

هرچند برنامه بارنت هنوز اول راه پیشرفت است، اما می‌توان به آینده این برنامه ایرانی امیدوار بود. امکان مقایسه قیمت‌ها، رایگان‌بودن بیشتر خدمات برنامه وکاربری آسان ازجمله نقاط قوت برنامه بارنت محسوب می‌شود. برای دانلود برنامه بارنت و نصب آن روی لینک زیر کلیک کنید یا از اسکن تصویر QR code کمک بگیرید.

https://mag.charkhoneh.com/9407
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *