بازی کل کل کوییز؛ یک بازی چالشی‌ در بخش اطلاعات‌عمومی!

مجله چارخونه » بازی » کلمات و دانستنی‌ها » بازی کل کل کوییز؛ یک بازی چالشی‌ در بخش اطلاعات‌عمومی!
بازی کل کل کوییز؛ یک بازی چالشی‌ در بخش اطلاعات‌عمومی!
دانلود بازی کل کل کوییز
فهرست محتوا

بازی‌هایی که در حوزه کلمات و دانستنی‌ها طراحی می‌شوند، طرفداران خاص خودشان را دارند. شما در این بازی‌ها هم اوقات‌فراغت‌تان را پر می‌کنید و هم اطلاعات‌عمومی‌تان را افزایش می‌دهید. بازی کل کل یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها در این زمینه است که می‌تواند شما را ساعت‌ها پای بازی بنشاند؛ پس حواستان به گذر زمان باشد! با دانلود بازی کل کل کوییز دیگر در ایستگاه اتوبوس، صف خرید کالا، اتاق انتظار یا… حوصله‌تان سر نمی‌رود! درادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا سری به نقدوبررسی و دانلود بازی کل کل کوییز بزنیم.

دانلود بازی کل کل کوییز

طراحان این بازی در آخرین به‌روزرسانی، کل کل را با حجمی بسیار کم‌تر از قبل ارائه کرده‌اند تا افرادی که با فضای کم حافظه گوشی‌شان مشکل دارند نیز بتوانند بازی را نصب کنند. برای دانلود بازی کل کل کوییز فقط به چهار مگابایت فضای خالی در حافظه نیاز دارید که این مقدار نسبت به سایر برنامه‌های هم‌ردیف حجمی کم و معقول محسوب می‌شود. بازی آنلاین کل کل کوییز مزیت دیگری نیز دارد؛ شما در این بازی می‌توانید با برنده‌شدن کسب درآمد کنید!

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930748565/29/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

بیش‌از 4000 سوال مختلف در این بازی طراحی شده تا هوش و حافظه شما را در زمینه‌های مختلف به‌چالش بکشد. شما همچنین می‌توانید با ثبت سوالات‌تان در بازی کل کل به سوال دلخواه‌تان دسترسی داشته باشید و امتیاز به‌دست آورید. در بازی کل کل مسابقات دوره‌ای برگزار می‌شود؛ اگر اهل رقابت هستید درآن‌ها شرکت کنید و جوایز باارزشی ببرید! این بازی در بخش‌های شروع بازی، بازی روزانه، مسابقه، دوستان، فروشگاه، رده‌بندی، پروفایل و تنظیمات طراحی شده است.

شروع بازی

پس از ورود به بخش شروع بازی، باید چند ثانیه صبر کنید تا حریفی به‌شکل تصادفی برایتان پیدا شود. برای شروع هر چالش باید 100 سکه بپردازید. البته اگر با دوستان‌تان مسابقه را شروع کنید، نیازی به پرداخت این میزان سکه نیست. شما می‌توانید نام کاربری دوستان‌تان را در برنامه جستجو و آن‌ها را پیدا کنید. همچنین شما امکان ارسال درخواست دوستی برای حریف‌های تصادفی‌تان را نیز دارید. در این مدت یک موضوع ازمیان چهار موضوع پیشنهادی کل کل انتخاب کنید. اگر هیچ‌یک از موضوع‌ها را نپسندیدید، با پرداخت 40 سکه موضوعات بیشتری برایتان به‌نمایش درمی‌آید. در هر دور از بازی باید به 10 سوال پاسخ دهید که موضوع پنج سوال را شما و پنج سوال بعدی را حریف‌تان انتخاب کرده است.

کاربران بازی آنچه باعث تمایز کل کل نسبت به سایر بازی‌های در سبک کوییز شده را نحوه جواب‌دادن سوال‌ها می‌دانند. در این بازی نیازی نیست صبر کنید تا حریف‌تان به سوال‌ها پاسخ دهد؛ شما امکان پاسخ‌گویی به همه سوال‌ها را یک‌جا دارید. پس از پاسخ‌دادن به هر سوال، نظرتان را درباره آن به‌کمک دو گزینه باحال بود و حال نکردم، بگویید. همه این سوال‌ها به‌شکل چهار گزینه‌ای طراحی شده و سطح آن به‌صورت تصادفی آسان یا سخت است. زمان‌ محدودی برای انتخاب گزینه درست دارید؛ پس بهتر است موضوعی را انتخاب کنید که مهارت‌ بالایی در آن پیدا کرده‌اید. درنهایت بازی کل کل گزارشی از مسابقه شامل امتیاز شما، امتیاز حریف، نام حریف و جایزه‌تان را ارائه می‌دهد. برای دریافت جایزه و سکه بیشتر پس از هر مسابقه روی آیکون فیلم ضربه بزنید و با تماشای یک کلیپ تبلیغاتی سکه بیشتری بگیرید.

بازی روزانه

شما در هر روز اجازه شرکت در چالش جدید روزانه کل کل را دارید. هربار که خواستید، می‌توانید در چالش روزانه شرکت کنید؛ بیشترین امتیازی که گرفته‌اید به‌عنوان رکورد شما ثبت می‌شود. برای شرکت در این مسابقه باید دست‌کم دو الماس به بازی بدهید. اگر الماسی برای شرکت در مسابقه ندارید، نگران نباشید؛ در بخش فروشگاه بسته‌های الماس و سکه با قیمت مناسب از سه تا 10 هزارتومان به‌فروش می‌رسد. با موفقیت در این مسابقه 5000 تومان جایزه می‌گیرید.

تعداد سوالات این بخش هیچ محدودیتی ندارد و تاجایی ادامه پیدا می‌کند که شما پاسخ غلط دهید. هر پاسخ درست یک امتیاز برایتان خواهد داشت و کسی که بیشترین امتیاز را به‌خود اختصاص دهد، برنده چالش روزانه خواهد بود. این سوالات نسبتا سخت هستند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پس از موفقیت در چند چالش سراغ بازی روزانه بروید. هرچه بیشتر مسابقه دهید، اطلاعات‌عمومی‌تان بیشتر و احتمال برنده‌شدنتان نیز بیشتر می‌شود.

اگر یک‌بار پاسخ غلط دادید، با مصرف یکی از پنج جان‌تان می‌توانید بازی را ادامه دهید؛ اما برای بار دوم اجازه چنین کاری را ندارید. درنهایت اگر برنده چالش شدید، در بازی کل کل ثبت‌نام نهایی کنید و شماره کارت‌ بانکی‌تان را بنویسید. با لمس گزینه درخواست واریز، پول به‌ حساب‌تان واریز خواهد شد.

سخن پایانی

بازی هیجان‌انگیز و رقابتی کل کل بهترین گزینه برای گذران اوقات‌فراغت نوجوانان و جوانان است؛ زیرا علاوه‌بر سرگرمی، آن‌ها را با اطلاعات‌عمومی و گاهی تخصصی آشنا می‌کند. برای دانلود بازی کل کل و نصب آن می‌توانید از لینک زیر کمک بگیرید یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

 

https://mag.charkhoneh.com/9455
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *