نقد و بررسی برنامه ایسام؛ با 2000تومان در مزایده هیجان‌انگیز ایسام شرکت کنید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » نقد و بررسی برنامه ایسام؛ با 2000تومان در مزایده هیجان‌انگیز ایسام شرکت کنید!
نقد و بررسی برنامه ایسام؛ با 2000تومان در مزایده هیجان‌انگیز ایسام شرکت کنید!
فهرست محتوا

حتما تا به حال کلمه «مزایده» به گوش‌تان خورده است. ساز و کار مزایده به این شکل است که کالایی با قیمت پایه معرفی می‌شود و بعد از آن خریداران قیمت خود را پیشنهاد می‌دهند و در نهایت آن کالا با بالاترین قیمت فروخته می‌شود. در ایسام شما می‌توانید تنها با 2000تومان در مزایده هیجان‌انگیز شرکت کنید! آن هم از نوع آنلاین!

درادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه ایسام بپردازیم.

دانلود برنامه ایسام

ایسام یک سیستم خدمات خرید و فروش و مزایده آنلاین است که بر اساس الگویی برگرفته از سایت eBay این امکان را برای فروشندگان به وجود می‌آورد که فروشگاه خود را راه‌اندازی کنند و به صورت آنلاین محصولات خود را به روش‌های مختلف از جمله مزایده به فروش برسانند. امکانات ایسام هم از طریق سایت و هم در اپلیکیشن آن قابل دسترس است.

اپلیکیشن ایسام کم حجم است و نصب آن تنها 9 مگابایت از فضای گوشی شما را اشغال خواهد کرد.

مشتریان این فروشگاه آنلاین در دو دسته فروشندگان و خریداران هستند که هر دو گروه از طریق اپلیکیشن می‌توانند کالای خود را بفروشند یا بخرند.

ایسام فرصتی برای خرید

اگر خریدار کالا هستید در اپلیکیشن ایسام می‌توانید به کالاهای مختلف نو و دست دوم مانند موبایل، لپ‌تاپ، لباس، وسایل منزل، لوازم برقی، انواع خوراکی، ابزارآلات و … دسترسی داشته باشید.

اجناس برای دسترسی بهتر کاربران، در چند بخش طبقه‌بندی شده‌اند.

دسته‌بندی‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • خوش قیمت

در این دسته، کالاهای دارای تخفیف با زمان محدود نمایش داده می‌شوند. درصد تخفیف‌ها توسط فروشندگان مشخص می‌شود.

  • پرفروش‌ترین‌ها

در این قسمت کالاهایی که بیشترین فروش را توسط خریداران داشته‌اند نمایش داده می‌شوند. برخی از کالاها تخفیف دارند. این اجناس بر اساس قیمت به دو حالت ارزان‌ترین و گران‌ترین قابل مرتب شدن هستند.

  • فروش اولی

این بخش به فروشندگانی تخصیص می‌یابد که برای اولین بار وارد ایسام شده‌اند و کالای خود را برای فروش گذاشته‌اند.

  • مزایدات 2000تومانی

یکی از بهترین ایده‌های ایسام که بازدهی خوبی را در بین کاربران ایجاد کرده است بخش مزایدات دو هزار تومانی است. در این بخش قیمت پایه کالاها از ۲۰۰۰ تومان شروع می‌شود و در صورتی که در بازه زمانی مشخص شده به قیمت مطلوب فروشنده برسد به بالاترین قیمت ممکن واگذار می‌شود.

  • مزایدات داغ

کالاهایی که به مزایده گذاشته شده‌اند و با استقبال خریداران مواجه شدند در بخش مزایدات داغ قابل مشاهده هستند.

  • مزایدات پیشنهادی

اجناسی که قیمت یا شرایط ویژه‌‌ای دارند در قسمت مزایدات پیشنهادی قابل مشاهده هستند.

  • آخرین بازدید

این بخش به تاریخچه فعالیت‌های شما در اپلیکیشن اختصاص دارد و کلیه کالاهای بازدید شده توسط شما در این قسمت ثبت می‌شود.

چند نکته مهم درباره شرکت در مزایدات

  1. پیشنهاد شما به منزله یک قرارداد بین شما و فروشنده کالا می‌باشد که در صورت برنده شدن، شما متعهد می‌باشید کالا را خریداری کنید.
  2. اگر مبلغ کالای برنده شده در مزایده را در زمان مقرر پرداخت نکنید، قفلِ مزایده می‌شوید و دیگر نمی‌توانید در سایر مزایدات ایسام پیشنهاد دهید.
  3. در صورتی که شخصی پیشنهادی بالاتر از پیشنهاد شما ثبت کند، از طریق ایمیل به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد تا در صورت تمایل پیشنهاد خود را بالاتر ببرید.
  4. در مزایده‌ها هنگامی که پیشنهاد قیمت بابت کالایی می‌دهید، حداکثر مبلغی که برای خرید آن کالا پرداخت خواهید کرد را وارد کنید. سایت ایسام از جانب شما در مزایده شرکت کرده و به صورت اتوماتیک حداکثر تا سقف مبلغی که وارد کرده‌اید، پیشنهاد قیمت را از سوی شما افزایش می‌دهد.

شما می‌توانید جدول ضریب افزایش قیمت در مزایدات را در اپلیکیشن ایسام مشاهده نمایید.

  1. در صورتی که فروشنده به قیمت مطلوب خود نرسد می‌تواند از فروختن کالا خودداری کند.

 

ایسام فروشگاه آنلاین شما

فروشندگان در ایسام می‌توانند بدون صرف هیچ هزینه‌ای و در کمترین زمان، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده و به صورت آنلاین محصولات خود را به فروش برسانند. آن‌ها می‌توانند ظاهر و عملکرد فروشگاه خود را به دلخواه انتخاب کنند و گزارش‌گیری کاملی از رفتار مشتریان داشته باشند.

چرا از ایسام استفاده کنیم؟

امنیت خرید

این فروشگاه با اخذ نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت، امنیت خرید را برای کاربران تضمین می‌کند.

حمایت از خریداران

برای حمایت از خریداران،ایسام وجه پرداخت شده توسط آن‌ها را تا زمانی که سفارش خود را با رضایت کامل تحویل نگرفته باشند به امانت نزد خود نگه می‌دارد و زمانی مشخص در اختیار آنها قرار می‌دهد تا کالا را بررسی نمایند. در صورتی که خریداران از خرید خود رضایت نداشته باشند می‌توانند با ارائه دلایل منطقی وجه پرداختی خود را پس بگیرند.

حمایت از فروشندگان

ایسام از راه‌های متعددی همچون تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات، بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی جهت افزایش بازدید از کالاهای فروشندگانش استفاده می‌کند. همچنین ابزارهای بازاریابی قدرتمندی را در اختیار فروشندگان قرار داده تا بتوانند بازدیدهای خریداران را مدیریت نمایند.

استفاده رایگان

فعالیت در ایسام اعم از ثبت‌نام، خرید، شرکت در مزایده و ثبت کالا برای فروش کاملا رایگان است و تنها مبلغی به عنوان تعرفه ایسام بعد از خرید موفق از فروشنده دریافت می‌شود.

 

سخن پایانی

برنامه ایرانی ایسام محیطی امن و مناسب برای خرید کالاهای موردنیازتان و فروشگاهی بدون هزینه برای فروش اجناس شماست. برای دانلود برنامه ایسام و نصب آن از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب برنامه ایسام بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *