با فوتکاردیا مربی جهانی فوتبال شوید

مجله چارخونه » بازی » با فوتکاردیا مربی جهانی فوتبال شوید
با فوتکاردیا مربی جهانی فوتبال شوید
فوتکاردیا
فهرست محتوا

فوتکاردیا به شما کمک می‌کند تیم خودتان را بچینید و در مسابقات جهانی فوتبال شرکت کنید. در این بازی پر هیجان 90 دقیقه بازی می‌کنید و امتیاز کسب می‌کنید.

شما در بازی فوتکاردیا مربی بهترین بازیکنان دنیا می‌شوید. خودتان ترکیب تیم را می‌چینید و بازیکنان را انتخاب می‌کنید. البته بد نیست بدانید که تیم حریفتان هم یک تیم واقعی مانند خودتان است. این بازی آنلاین همه آن چه به عنوان یک مربی نیاز دارید را به شما هدیه می‌کند. حتی تمام هیجانات و احساسات واقعی یک مربی را مانند دنیای واقعی تجربه خواهید کرد و در مقابل مربی‌‌های معروفی از جمله کارلوس کی‌روش هم قرار می‌گیرید.

فوتکاردیا آخرین محصول از شرکت مدریک است که قبلا با طراحی بازی خروس جنگی لقب بهترین بازی ایرانی سال را از آن خود کرده بودند. در ادامه این مطلب از بخش بازی  مجله چارخونه همراه ما باشید.

چگونه در فودکاردیا بازی کنیم؟

این بازی آنلاین و رایگان را می‌توانید از سه طریق پیش ببرید. بازی آنلاین با حریف واقعی، بازی آفلاین با حریف مجازی و بازی در لیگ که مدت زمان هر لیگ 7 روز است و در هر روز شما مجاز به استفاده از 5 بازی هستید. البته در انتها تیم‌‌های برتر لیگ به مرحله‌‌های بالاتر راه پیدا خواهند کرد.

برای شروع بازی در مرحله اول به شما چند کارت از بازیکنان مطرح دنیا داده می‌شود. در داخل این کارت‌‌ها اعدادی به چشم می‌خورند که نمایانگر قدرت و مشخصات بازیکن در دنیای واقعی هستند. شما باید از بین 18 کارتی که دارید ترکیب تیم خود را بچینید و از دروازه‌بان تا ‌‌هافبک و دفاع را خودتان انتخاب کنید.

البته اگر قوانین چیدمان بازی را به عنوان مربی درست رعایت کنید قدرت بازیکنان خود را بالا می‌برید. به عنوان مثال بازیکن‌‌هایی با اعداد همرنگ در کنار یکدیگر قوی‌تر می‌شوند.

فوتکاردیا دو نیمه دارد و هیجان اصلی آن در مرحله دوم شروع می‌شود. در این مرحله است که نقش اصلی شما به عنوان مربی بیش از پیش نمایان می‌شود و این جاست که باید قابلیت‌‌های مربی گری خود را به رخ بکشید.

در حین بازی می‌توانید از کارت‌‌های اکشنی که در قسمت فروشگاه اپلیکیشن وجود دارند نیز استفاده کنید و به بازیکنان خود قدرت بیشتری ببخشید. البته در این قسمت می‌توانید با صرف هزینه‌ای اندک بازیکنان قدرتمند دیگری نیز خریداری کنید.

خرید از فروشگاه فوتکاردیا

برای خرید از فروشگاه دو راه پیش روی شما قرار دارد. راه اول کسب امتیاز از طریق بردهایی که در بازی‌‌ها کسب کرده‌اید و به تبع آن سکه و یاقوت‌‌هایی که به دست آوردید و راه دوم استفاده از پرداخت آنلاین و خرید سکه‌‌های واقعی است.

البته فوتکاردیا با طرح‌‌های تخفیف ویژه و مسابقات جذابی که هرازگاهی برای کاربران قرار می‌دهد به جذابیت بازی می‌افزاید. به علاوه اسامی‌کاربران برنده هم در کانال تلگرام و اینستاگرام این بازی قرار می‌گیرند و برای این کاربران یاقوت‌‌های ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

علاوه بر این‌‌ها با استیکرهای جذابی که این اپلیکیشن به شما هدیه می‌دهد می‌توانید برای تیم حریف کری هم بخوانید و روحیه آن‌‌ها را تضعیف کنید. خلاصه این بازی سراسر خنده و هیجان است. اگر شما هم از فوتبال دوستان هستید نصب بازی را اصلا به تعویق نیاندازید  و همین حالا تیم خودتان را بچینید.

[button color=”white” size=”medium” link=”http://www.charkhoneh.com/content/930489804″ icon=”” target=”true”]بازی فوتکاردیا را رایگان از اینجا دانلود کنید[/button]

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *