نقد و بررسی برنامه باما؛ باما یعنی بدون نگرانی خودرو بخر و بفروش!

مجله چارخونه » فناوری » دنیای خودرو » نقد و بررسی برنامه باما؛ باما یعنی بدون نگرانی خودرو بخر و بفروش!
نقد و بررسی برنامه باما؛ باما یعنی بدون نگرانی خودرو بخر و بفروش!
فهرست محتوا

تا همین 6-۷ سال پیش، بیشتر افرادی که می‌خواستند خودرو بخرند یا باید در روزنامه‌ به دنبال آگهی فروش می‌گشتند یا سری به نمایشگاه‌های خودرو می‌زدند. البته عده‌ای هم خودرو را از خود کارخانه سازنده و از طریق ثبت‌نام تهیه می‌کردند. اما حالا با رخنه تکنولوژی در همه ابعاد زندگی، شما در خانه می‌مانید و از طریق اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مرتبط آگهی‌ها را مشاهده می‌کنید. اولین و مطرح‌ترین سایت و اپلیکیشن آگهی خودرو باما بود که توانست در تمام این‌سال‌ها به مرجعی معتبر و قابل اتکا برای خرید و فروش خودرو تبدیل شود. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه باما بپردازیم.

دانلود برنامه باما

باما برنامه پرکاربرد و کم حجم اندرویدی است که امکان مشاهده آگهی خرید و فروش انواع ماشین و موتورسیکلت‌های ایرانی و خارجی را فراهم نموده است. اگر کسب و کار شما با خرید و فروش ماشین در ارتباط است یا قصد خرید ماشین جدیدی داشته باشید، دیگر نیازی به مراجعه حضوری در نمایشگاه‌های اتومبیل نیست. باما لیست کاملی از مشخصات تمامی ماشین‌های ایرانی و خارجی را در انواع دسته‌بندی‌ها گنجانده تا بتوان با اطلاعات کامل اقدام به خرید یا فروش کرد.

برنامه باما به صورت رایگان برای سیستم عامل اندورید عرضه شده و از محبوبیت بسیاری در میان کاربران برخوردار است. این اپلیکیشن از رابط کاربری ساده و در عین حال زیبا و جامعی برخوردار است.

امکانات اپلیکیشن باما

پس از اجرای برنامه مذکور به صفحه اصلی منتقل می‌شوید که در این صفحه به تازه‌ترین آگهی‌های روز خودروهای سواری دسترسی خواهید داشت. انتخاب‌های اصلی همچون خرید و فروش خودرو در منوی کناری اپلیکیشن قرار داده شده‌اند.با هم نگاه دقیق‌تری به این بخش اپلیکیشن باما و سایر گزینه‌های آن بیاندازیم:

خودرو

  1. خرید خودرو

در این قسمت آگهی فروشندگان خودرو نمایش داده می‌شود که شما با فیلتر کردن اطلاعات، می‌توانید آگهی‌های مربوط به خودروی موردنیاز خود را مشاهده کنید. با ورود به هر آگهی اطلاعات مربوط به اتومبیل شامل زمان انتشار آگهی، میزان کارکرد، نوع گیربکس، نوع سوخت، وضعیت بدنه و رنگ، شهر و استان، شماره تماس مالک و کلیه مشخصات فنی خودرو در دسترس است.

  1. ثبت آگهی خودرو

کاربران باما در این قسمت می‌توانند آگهی‌های فروش خود را ثبت و منتشر کنند. شما باید اطلاعات مربوط به خودرو را به صورت کامل وارد کرده تا خریداران در هنگام انتخاب‌ کردن دچار گنگی نشوند. ثبت آگهی برای فروش خودرو چندین مرحله دارد که شامل اطلاعات تماس، اطلاعات خودرو، قیمت و… می‌شود. پس از گذراندن این مراحل، اپ به شما دو انتخاب جهت منتشرکردن آگهی نمایش می‌دهد که یکی از آن‌ها به صورت رایگان بوده و دیگری امکان انتشار آگهی خودروی شما به صورت ویژه و با پرداخت مبلغی مشخص است که ویژه بودن این آگهی در فروش محصول‌تان به شما کمک‌ چشم‌گیری خواهد کرد.

  1. قیمت روز خودرو

با توجه تغییرات روزانه نرخ خودرو، یکی از مهم‌ترین بخش‌های اپلیکیشن باما قسمت قیمت روز خودرو است. کاربران با انتخاب برند خودرو، می‌توانند قیمت روز خودروی موردنظر و خودروهای آگهی شده این برند را مشاهده نمایند. همچنین درصد کاهش یا افزایش قیمت نسبت به روزهای قبل نیز قابل مشاهده است.

دکمه‌ای با علامت سه نقطه در این بخش تعبیه شده که در آن آگهی‌های مرتباط با برند انتخاب شده، مشخصات فنی خودروی انتخاب شده، تست و بررسی انواع خودروی انتخاب شده، شرایط فروش شرکت خودروساز و صفحه ویژه خودروساز در باما قابل مشاهده است.

  1. اخبار خودرو

همان‌طور که از نام این قسمت برمی‌آید اخبار مربوط به خودرو، شرایط فروش، راهنمای بازار، تست و بررسی، تعمیر و نگهداری، دانستنی‌ها و اخبار مربوط به موتورسیکلت از این بخش قابل مطالعه است.

  1. گوش به زنگ خودرو

در این بخش می‌توانید با ثبت اطلاعات خودروی درخواستی خود به محض انتشار آگهی مرتبط از آن باخبر شوید و اولین کسی باشید که آگهی را می‌بینید.

  1. مشخصات فنی خودرو

مشخصات فنی خودروها را با ذکر جزییات کامل و عکس خودروها در این بخش می‌توانید مطالعه کنید.

  1. کمپانی‌های خودرو

در این بخش، لیست شرکت‌های خودروساز ایرانی به همراه کلیه اخبار مربوط به این شرکت‌ها مانند قیمت روز خودروهای شرکت مذکور، شرایط فروش، لیست نمایندگی‌ها و انواع محصولات را مشاهده نمایید.

  1. نمایشگاه‌های خودرو

اطلاعات تماس نمایشگا‌ه‌های اتومبیل و تعداد اتومبیل‌هایی که در باما آگهی کرده‌اند را در این قسمت می‌توانید ببینید و جستجو نمایید.

خرید و فروش موتور سیکلت

کلیه اطلاعات مربوط به خرید، ثبت آگهی، اخبار، نمایشگاه‌ها و گوش به زنگ آگهی مربوط به موتورسیکلت را در این بخش هم عینا مانند بخش خودرو می‌توانید مشاهده کنید.

چرا از باما استفاده کنیم؟

  • دادن آگهی رایگان و سریع
  • افزایش بازدید آگهی با قیمت بسیار مناسب
  • مرجع قابل اعتماد خرید و فروش ماشین‌های ایرانی و خارجی
  • مرجع قابل اعتماد خرید و فروش موتورسیکلت‌های ایرانی و خارجی
  • امکان مشاهده و مقایسه وسایل نقلیه اعم از ماشین و موتورسیکلت
  • نمایش دقیق مشخصات فنی وسایل نقلیه
  • دسترسی به آخرین اخبار وسایل نقلیه
  • دسترسی به محتوای با کیفیت در حوزه خودرو
  • سهولت در استفاده
  • رابط کاربری ملموس و ساده
  • امکان استفاده از بسیاری از خدمات اپ بدون نیاز به ثبت‌نام‌

سخن پایانی

برای خرید یک خودرو یا موتور مناسب بودجه‌ی خود و مقایسه با سایر نمونه‌های هم رده، کافیست از گزینه‌های موجود در برنامه استفاده کرده و بدون دوندگی و مراجعه حضوری به مراکز خرید و فروش ماشین و موتورسیکلت، یک خرید حساب شده و مطمئن داشته باشید. با نصب Bama همواره از لیست قیمت خودروها در بازار فعلی باخبر شده و آگهی‌های ارائه شده در این زمینه را دنبال کنید.برای دانلود برنامه باما و نصب آن از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب برنامه باما بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/9750
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *