نمایشگاه ایران ایتکس نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران

مجله چارخونه » خبر » نمایشگاه ایران ایتکس نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران
نمایشگاه ایران ایتکس نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران
نمایشگاه ایران ایتکس
فهرست محتوا

نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران
در بهمن ماه سال 1399 برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه ایران ایتکس، گروه Sharif ICT ارائه دهنده راهکارهای برگزاری رویداد های مجازی در کشور با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی ریاست جمهوری در حال برگزاری نمایشگاه مجازی ایران ایتکس، نخستین نمایشگاه مجازی در حوزه فناوری اطلاعات در بهمن ماه سال جاری می باشد.
نمایشگاه ایران ایتکس نخستین نمایشگاه مجازی در حوزه کسب و کار های مبتنی بر فناوری اطلاعات می باشد که با شبیه سازی سه بعدی فضاهای مختلف،

امکان ارائه محصولات و خدمات بر بستر فضای مجازی را برای شرکت ها، سازمان ها فراهم می کند.
به گزارش مجله چارخونه، همچنین نمایشگاه ایران ایتکس در حوزه شناسایی افراد و استارتاپ های توانمند در حوزه ICT و برقراری ارتباط آن ها با مجموعه های فعال در حوزه مذکور فعالیت می کند.
لازم به ذکر است امکان ارائه فرصت های شغلی برای کارفرمایان و ارسال رزومه کاری و استخدام در شرکت های بزرگ برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.
در این نمایشگاه محصولات و خدمات مختلف شرکت ها به راحتی و با کمترین هزینه و زمان به علاقمندان در کشور عرضه می گردد و فرصتی خوبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان ایجاد می شود.
علاوه بر این در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه¬های آموزشی مختلف، جشنواره فناوری اطلاعات و مسابقات استعدادیابی استارتاپ ها به صورت مجازی برگزار می شد که در ادامه به تشریح آنها می پردازیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه در نمایشگاه به وبسایت رسمی نمایشگاه مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد تماس حاصل فرمایید.
5-66028963-021
6-66083015-021
https://iranitex.ir

نمایشگاه ایران ایتکس ( Iran ITEX ) شامل بخش های زیر می باشد

1. فضای اصلی نمایشگاه مجازی :

فضای اصلی نمایشگاه مجازی محلی است که غرفه های نمایشگاه در آن قرار خواهند گرفت.
غرفه ها به صورت یک دفتر کار مجازی در ابعاد مختلف به صورت سه بعدی شبیه سازی می شوند و امکانات مختلفی را در اختیار صاحب غرفه قرار می دهد که در زیر به آن اشاره شده است.

همچنین در صورت در خواست شرکت ها امکان شبیه سازی فضای داخلی شرکت مورد نظر به صورت تور مجازی وجود دارد.
• عرضه محصولات و خدمات به صورت نامحدود همراه با توضیحات کامل ( کاتالوگ و فیلم آموزشی )
• برقراری ارتباط صوتی و تصویری با مخاطبان به صورت آنلاین
• برگزاری جلسات خصوصی به صورت آنلاین
• ارائه فرصت های شغلی و دریافت رزومه
• برگزاری کارگاه های آموزشی کوتاه مدت به صورت مجازی
• برگزاری مسابقه، بازی و سرگرمی

2. سالن کارگاه های آموزشی نمایشگاه ایران ایتکس
برگزاری کارگاه های آموزشی در حاشیه نمایشگاه امری اجتناب نا پذیر است. اکثر شرکت کنندگان در نمایشگاه ها علاوه بر مشاهده محصولات و خدمات شرکت ها، تمایل به یادگیری و آموزش مطالب مرتبط با نمایشگاه را دارند.
لذا در این بخش از نمایشگاه مجازی، شرکت های حاضر در نمایشگاه می توانند با هماهنگی تیم برگزارکننده کارگاه های آموزشی را به صورت آنلاین و با حضور عموم شرکت کنندگان برگزار کنند.
در این خصوص فضایی به عنوان سالن کارگاه ها در فضای اصلی نمایشگاه در نظر گرفته خواهد شد و افراد علاقه مند به حضور در این کارگاه ها با یک کلیک می توانند وارد کارگاه شده و به صورت زنده از مطالب ارائه شده استفاده کنند.
این کارگاه ها در ایست اصلی برنامه های نمایشگاه قرار خواهد گرفت و اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

رویداد های جانبی نمایشگاه مجازی ایران ایتکس

1. هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور

ITWeekend 8
جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITWeekend یکی از رویداد های با سابقه و با کیفیتی است که از سال 1395 تا کنون هفت دوره آن به صورت فیزیکی و با حضور سخنرانان بزرگی در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شده است.
با توجه به شرایط بیماری کرونا، امکان برگزاری دوره هشتم این رویداد به صورت حضوری وجود نداشته و در نتیجه جشنواره فناوری اطلاعات کشور به صورت مجازی و در کنار نمایشگاه مجازی ایران ایتکس برگزار خواهد شد.
جشنواره فناوری اطلاعات به صورت کلی رویدادی است که در آن افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات، تجربیات خود را در قالب سخنرانی های کوتاه با مخاطبان به اشتراک می گذارند.
از اهداف اصلی رویداد می توان به ایجاد محیطی برای گردهمایی، گفتگو و هم افزایی نوآوران، نخبگان، صاحبان ایده و علاقه ‌مندان به رویکردها و نگرش‌های نو در سطحی فراتر از مرزهای جغرافیایی

و همچنین شناسایی آنها برای سرمایه گذاری مادی و حتی معنوی توسط حوزه های مختلف جهت پیشبرد اهداف کشور اشاره کرد.
IT Weekend می‌کوشد تا با انتشار تجربیات ارزنده در حوزه فناوری اطلاعات تلاشی برای پیشرفت کشور در این حوزه را ارائه دهد.
این رویداد در بین تمامی رویدادهای مشابه با توجه به شایستگی و کیفیت بالای مخاطبین، نوع برگزاری، تجربه کادر برگزاری آن، سخنرانان برجسته و معتبر، موجب ارتقای سطح رضایت مخاطبین و کیفیت همایش گردیده است.
هدف اصلی: هدف انتقال تجربه بزرگان این حوزه، ارائه دلایل موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب کار های نوین و خلاقانه، بررسی چالش های پیش روی استارتاپ ها موفق و نوپا.

مسابقه استعدادیابی استارتاپ ها

Startup Talent
مسابقه استعدادیابی استارتاپ ها یکی از برنامه های جانبی نمایشگاه مجازی ایران ایتکس می باشد که در طول برگزاری نمایشگاه ایران ایتکس، طی دو روز برگزار می گردد.
در این مسابقات، استارتاپ های فعال در حوزه ICT در مرحله اول یک پروپوزال مختصر از محصول یا خدمت خود را برای دبیرخانه مسابقات ارسال می کنند.
سپس کمیته داوری استارتاپ تلنت به بررسی طرح ارسالی می پردازد؛ در صورتی که طرح ارسال شده فاکتور های لازم را داشته باشد مورد پذیرش تیم داوری قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است تیم داوری رویداد استارتاپ تلنت متشکل از سرمایه گذاران و افراد سرشناس حوزه ICT می باشند و به زودی در همین صفحه معرفی خواهند شد.
در صورتی که پروپوزال مورد پذیرش تیم داوری قرار بگیرد، استارتاپ مورد نظر امکان حضور در مسابقه را دریافت خواهند کرد و امکانات زیر را دریافت میکند:
دریافت غرفه در نمایشگاه ایران ایتکس با 50 درصد تخفیف
امکان حضور در مسابقات استارتاپ تلنت و دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی متعدد
نحوه برگزاری استارتاپ تلنت
نحوه برگزاری مسابقه استعداد یابی استارتاپ ها بدین صورت می باشد که هر یک از استارتاپ های مورد تایید تیم داوری طبق برنامه زمان بندی که اعلام خواهد شد،

حدود 10 دقیقه فرصت دارد تا محصولات و خدمات خود را به تیم سرمایه گذاری و داوری رویداد ارائه کنند.
در نهایت استارتاپ های برتر جوایز نقدی و غیر نقدی متعددی دریافت کرده و همچنین می توانند سرمایه لازم جهت توسعه کسب و کارشان را دریافت کنند.

https://mag.charkhoneh.com/9860
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *