آخر هفته فیلم چی ببینیم ؟ | معرفی 4 فیلم سرگرم کننده

مجله چارخونه » فیلم و سریال » آخر هفته فیلم چی ببینیم ؟ | معرفی 4 فیلم سرگرم کننده
آخر هفته فیلم چی ببینیم ؟ | معرفی 4 فیلم سرگرم کننده
آخر هفته فیلم چی ببینیم
فهرست محتوا

آخر هفته فیلم چی ببینیم ؟ این سوالی است که اکثر فیلمبازا روز های آخر هفته از خود می پرسند. فیلم دیدن از آن تفریحاتی است که به هر شکلی که انجام شود جذاب است. چه در دورهمی باشید و چه تنها می توانید به راحتی یک فیلم سرگرم کننده و کمی خوراکی تهیه کنید و یک شب سرگرم کننده را رقم بزنید. معمولا روز های آخر هفته تب و تاب پیدا کردن فیلم مناسب بیشتر می شود. چراکه پس از یک هفته سخت کاری اکنون می خواهید دو ساعتی را به استراحت بپردازید و خود را به سینما بسپارید.

در این مقاله قصد داریم 4 فیلم برای سوال آخر هفته فیلم چی ببینیم معرفی کنیم. چهار فیلم که از انتشار آن ها مدت زیادی نگذشته و همگی از تازه های سینما به حساب می آیند. فیلم های در این لیست در ژانر های گوناگون هستند تا بتوانید با توجه علاقه خود یک مورد و یا همه آن ها را انتخاب کنید. ناگفته نماند که وبسایت چارخونه تمامی فیلم های لیست زیر را برای متقاضیان خود آماده کرده است.

آخر هفته فیلم چی ببینیم

فیلم سینمایی Archive محصول 2020 آمریکا

اولین گزینه برای سوال آخر هفته فیلم چی ببینیم یکی از فیلم های علمی تخیلی سال 2020 به کارگردانی و نویسندگی گوین راتری است. Archive دارای امتیاز 6.3 می باشد. فیلم علمی تخیلی Archive در بوداپست مجارستان و ایلینویز آمریکا فیلم برداری شده است. قصه فیلم را شاید بتوان تا حدودی الهام گرفته از سریال West World دانست. داستان از جایی شروع می شود کارکتر جورج آلمور در سال 2038 در حال کار بر روی یک هوش مصنوعی متفاوت بوده که اکنون به نتیجه رسیده است.

 

آخر هفته فیلم چی ببینیم Archive

 

تماشای فیلم سینمایی Archive در چارخونه

 

 

فیلم سینمایی Boss Level محصول 2020 آمریکا و هلند

اگر طرفدار فیلم های اکشن برای آخر هفته هستید، Boss Level انتخاب سرگرم کننده ای است. کارگردان فیلم جو کارناهان بوده و بازیگر نقش اول مل گیبسون است. Boss Level ترکیبی از ژانر اکشن و علمی تخیلی بوده و یک انتخاب بسیار سرگرم کننده برای آخر هفته می باشد. این فیلم که در مورد یک افسر نیرو های ویژه به نام کول است ابتدا قرار بود در سال 2019 اکران شود. اگر طرفدار بازی با زمان هستید تماشای این فیلم را از دست ندهید.

 

فیلم سینمایی Boss Level

 

تماشایفیلم سینمایی Boss Level در چارخونه

 

 

انیمیشن Soul محصول 2020 آمریکا

حتی اگر فیلمباز و یا طرفدار انیمیشن نباشید، امکان ندارد کمپانی والت دیزنی و پیکسار نشناسید. کمپانی هایی که هر یک انیمیشن های موفقی راهی بازار کرده اند و ترکیبشان از طلایی ترین همکاری های دنیای انیمیشن محسوب می شود. در کنار این دو کمپانی پیت داکتر را تصور کنید که خالق آثار به یاد ماندنی همچون کارخانه هیولا ها،  Up، inside out و شگفت انگیزان است. انیمیشن Soul یکی از بهترین گزینه ها برای سوال آخر هفته فیلم چی ببینیم است.

قصه این انیمیشن در مورد جو گاردنر نوازنده و معلم موسیقی یک دبیرستان است که همیشه آرزوی اجرا بر روی صحنه را داشته است. در طول داستان شاهد به حقیقت پیوستن این آرزوییم که ناگهان در طی اتفاقی روح جو از بدنش جدا می شود. افراد معروفی مانند جیمی فاکس، تینا فی، گراهام نورتون و … جزو صداپیشگان این اثر بینظیر هستند. پیشنهاد می کنیم تماشای این فیلم را از چارخونه از دست ندهید.

 

انیمیشن Soul

 

تماشای انیمیشن Soul در چارخونه

 

 

فیلم سینمایی The Man Standing Next محصول 2020 کره جنوبی

مورد آخر برای آخر هفته فیلم چی ببینیم کمی از هالیوود دور می شود. چند سالی است سینمای کره جنوبی در حال تاختن است. دیگر بر همگان ثابت شده که این کشور در سینما حرفی برای گفتن دارد. The Man Standing Next موفق شده امتیاز 7 را از کاربران و منتقدان دریافت کند. این فیلم تازه ترین اثر درام – تاریخی وو مین هو است. قصه در سال 1979 رخ می دهد و از جایی آغاز می شود که کیو پیانگ رئیس سازمان اطلاعات کره جنوبی مجبور می شود رئیس جمهور را ترور کند.

 

فیلم سینمایی The Man Standing Next

 

حرف آخر …

امیدواریم فیلم های معرفی شده مورد توجه قرار گرفته باشند و بتوانند آخر هفته ی خوبی را برای شما بسازند. شما می توانید کلیه آثار معرفی شده را از طریق چارخونه با بهترین کیفیت تهیه کنید و لذت ببرید. فراموش نکنید که حتما برای برنامه خود خوراکی های جذاب و خوش مزه تهیه کنید.

https://mag.charkhoneh.com/9884
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *