بازی های پر طرفدار موبایل به انتخاب Ranker M

مجله چارخونه » بازی » بازی های پر طرفدار موبایل به انتخاب Ranker M
بازی های پر طرفدار موبایل به انتخاب Ranker M
بازی های پر طرفدار
فهرست محتوا

از زمانیکه تلفن های همراه هوشمند شدند و هر شخصی توانست یکی از آن ها را خریداری کند، بازار گیمینگ موبایل نیز رشد فزاینده ای داشته است. این حوزه آنقدر بازار داغی داشت که بسیاری از بازی های پر طرفدار کنسول های بازی و PC برای موبایل های هوشمند اندروید و IOS نیز عرضه شدند. اگر از دوستان و اطرافیانتان پرس و جو کنید متوجه می شوید که بسیاری از آن ها روزانه وقت زیادی را برای بازی کردن با موبایل هایشان صرف می کنند.

چندی پیش وبسایت Ranker لیستی از بازی های پرطرفدار و خیلی باحال موبایل را ارائه کرد. وبسایت Ranker یکی از وبسایت هایی معروفیست که در حوزه سرگرمی فعالیت می کند. مواردی که این وبسایت معرفی کرده، بر اساس فاکتور های گوناگونی بوده است. فاکتور هایی مانند آمار دانلود، آمار رقابت های آنلاین بازی، نظرات کاربران، تعدا سرچ های بازی و … . با مجله چارخونه همراه باشید تا 4 مورد از بهترین های این لیست را معرفی کنیم.

 

لیست بازی های پر طرفدار موبایل

 

Among Us 

اولین بار در سال 2018 بود که کمپانی آمریکایی Innersloth LLC نسخه ای از بازی Among Us را برای ویندوز منتشر کرد. از آنجایی که بازی های گروهی طرفداران بسیاری دارند، خیلی زود نسخه اندروید و IOS این بازی منتشر شد. این بازی به صورت آنلاین و آفلاین بوده و به صورت رایگان عرضه شده است. البته کاربران می توانند برای قابلیت های بیشتر پرداخت درون برنامه ای نیز داشته باشند.

قصه این بازی بسیار ساده بوده و به راحتی می تواند کاربران را جذب کند. تصور کنید که سفینه ای در کهکشان وجود دارد و بین تمام افراد حاضر در آن یکی خبرچین و جاسوس است. شما می توانید بین 4 تا 10 نفره Among Us را بازی کنید. نقش های بازی در شروع کار به صورت پنهانی تقسیم می شوند و بازیکنان باید وظایف خود را به درستی انجام دهند. Among us از بازی های پر طرفدار کلیه پلتفرم ها محسوب می شود.

 

بازی های پر طرفدار : among us

 

دریافت among us از چارخونه

 

 

Call of Duty

بحث بازی های پر طرفدار باشد و نامی از Call of Duty به میان نیاید؟ حتی کسانیکه اهل گمینگ نیستند هم اسم این بازی محبوب و معروف Activision به گوششان خورده است. سال هاست که نسخه های گوناگونی از این بازی برای ویندوز و کنسول های بازی عرضه می شود. با توجه به گسترش بازی های موبایلی و محبوبیت Call of Duty یک نسخه بسیار با کیفیت برای اندروید و IOS نیز منتشر شد. کاربران می توانند به صورت آنلاین با سراسر دنیا بازی کنند. یکی از جذابیت های بازی وجود نقشه ها و کارکتر های متعدد بازی است.

 

call of duty

 

دریافت cod از چارخونه

 

 

PUBG Mobile 

یکی دیگر از بازی های پر طرفدار که توانست پس از کنسول های بازی به دنیای موبایل ها ورود کند PUBG است. این بازی ماجراجویی و اکشن توسط استودیو Tencent Games ساخته شده و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است. کاربران این توانایی را دارند تا گروه های بزرگ تشکیل داده و همگی در یک دنیا به بازی کردن بپردازند. آخرین نسخه از PUBG در آبان 99 عرضه شد و موفقیت های بیشتر کسب کرد و توانست برخی باگ های خود را رفع کند.

 

پابجی از بازی های پر طرفدار

 

دریافت pubg از چارخونه

 

 

Hello Neighbor

اگر به دنبال یک بازی مستقل، ماجراجویی و در عین حال سرگرم کننده می گردید سلام همسایه یکی از بهترین انتخاب های موجود است. یک بازی روان با گرافیکی قابل قبول که قصد دارد تا مدتی شما را سرگرم کند. شما در این بازی بچه ای هستید که به خانه همسایه خشمگین خود رفته و می خواهد از زندگی او سر در بیاورد.

 

بازی سلام همسایه

 

دریافت سلام همسایه از چارخونه

 

 

نکته آخر

سعی کنید پیش از دانلود بازی های پر طرفدار معرفی شده سیستم گوشی موبایل خود را چک کنید. این کار کمک می کند تا از سازگاری موبایلتان با بازی ها مطمئن شوید. امروزه اکثر موبایل های هوشمند از سخت افزار و نرم افزار بسیار خوبی برخوردار هستند. با وجود امکانات و توانایی های خوب باز هم ممکن مشکلاتی ایجاد شود. شما می توانید این بازی های جذاب را از چارخونه دانلود کنید و لذت ببرید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *