تولید محتوا و اپلیکیشن هایی که به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد

مجله چارخونه » برنامه‌ » تولید محتوا و اپلیکیشن هایی که به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد
تولید محتوا و اپلیکیشن هایی که به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد
تولید محتوا
فهرست محتوا

امروزه و در دنیای کسب و کار دیجیتال تولید محتوا و تعامل با کاربران یک از رکن های اصلی به حساب می آید. از این رو کمپانی های توسعه دهنده نرم افزار های کاربردی به دنبال ساخت اپلیکیشن هایی با محیط ساده اما کارآمد هستند. از این رو امروز تصمیم گرفتیم برخی از بهترین اپلیکیشن های تولید محتوا را معرفی کنیم.

 

ویرایش ویدئو

 

دریافت اپ ویوا ویدئو از چارخونه

 

 

همانطور که می دانید تمرکز بر فضا های مجازی بیش از پیش افزایش یافته و کسب و کار های بسیاری در این بستر فعالیت می کنند. به همین دلیل قصد داریم در چارخونه چند اپلیکیشن کاربردی موبایل برای ساخت یک محتوای مطلوب به خصوص در اینستاگرام را معرفی کنیم. تعدادی از بهترین اپلیکیشن های تولید محتوا برای ساخت استوری و ویرایش عکس و فیلم که می توانند نتیجه خوبی را ارائه کنند.

 

تولید محتوا و ویرایش ویدئو

 

دریافت اپ VLLO از چارخونه

 

 

ساخت استوری و کاور برای تولید محتوا

ساخت استوری و کاور یکی از اصلی ترین بخش های تولید محتوا در ایسنتاگرام است. با توجه به اهمیت بالای این موضوع محصول نهایی باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. بسیاری از افراد فکر می کنند برای آنکه یک محتوای درجه یک و چشم نواز داشته باشند باید از برنامه های پیشرفته استفاده کنند. اما باید به شما بگوییم که ابزار های اپلیکیشن های موبایل به قدری پیشرفت کرده اند که می توانند یک محصول کاملا حرفه ای را ارائه کنند.

Canva

با یک چرخ ساده در پیج های معروف متوجه شکل و شمایل گرافیکی اکثر آن ها می شوید. در نگاه اول به نظر می رسد یک شخص کاملا حرفه ای وظیفه ساخت این پست و استوری ها را داشته است. اما باید بدانید که بسیاری از افرادی که تولید محتوا این عناوین را بر عهده داشته اند دانش گرافیکی خاصی ندارند. آن ها تنها بهترین اپلیکیشن های تولید محتوا را پیدا کرده اند. در اپ Canva بیش از 60 هزار قالب ساخت استوری و پست های گرافیکی جذاب وجود دارد.

 

تولید محتوا با canva

 

دریافت اپ canva از چارخونه

 

 

متن نگار برای تولید محتوا

اگر علاقه مند به هنر تایپوگرافی هستید و قصد دارید از افکت های نوشتاری در محتوای خود استفاده کنید، متن نگار یکی از گزینه های کاربردی است. متن نگار بیش از 250 فونت انگلیسی و فارسی را در خود جای داده و به شما اجازه می دهد تا به مقدار دلخواه عکس و متن خود را ویرایش کنید. ناگفته نماند که برنامه متن نگار پس از اجازه شما می تواند به گالری تصاویر دسترسی داشته باشد.

 

تولید محتوا با متن نگار

 

دریافت اپ متن نگار از چارخونه

 

 

Story Maker

بیش از 300 قالب متنوع در این اپلیکیشن قرار گرفته است. شما می توانید از آن ها برای تولید محتوا و ساخت استوری های جذاب استفاده کنید. Story Maker این امکان را به شما می دهد که تصاویر را با وضوح بالا ذخیره کرده و برای دیگر بستر های مجازی مورد استفاده قرار دهید.

 

ساخت استوری

 

دریافت اپ story maker از چارخونه

 

 

تولید محتوا و ویرایش عکس و فیلم

یکی از مهم ترین بخش های تولید محتوا ساخت محصول تصویری است. محتوایی از جنس عکس و ویدئو که بتواند کاربر را راضی به تعامل کرده و او را با محصول شما آشنا کند. در این قسمت از بهترین اپلیکیشن های تولید محتوا چند اپلیکیشن ویرایش عکس و ویدئو را معرفی می کنیم.

 

ویرایش عکس

 

تولید محتوا تصویری با Snapseed و PicsArt

دو مورد از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس که افکت های حرفه ای بسیاری را در خود جای داده اند. برای معرفی  Snapseed تنها یک چمله کافیست. در سال 2011 بهترین اپلیکشین ویرایش عکس شد و گوگل آن را خریداری کرد. همچنین PicsArt با بیش از 500 میلیون دانلود بهترین اپ ویرایش عکس گوگل پلی است.

 

تولید محتوا با picsart

 

 

دریافت اپ snap seed از چارخونه      دریافت اپ picsart از چارخونه

 

تولید محتوا ویدئویی با Inshot، VivaVideo، VLLO

تا چند سال پیش ویرایش ویدئو یک حرفه تخصصی بود و افراد عادی خیلی به سمت آن نمی رفتند. اکنون و با توجه به گسترش تولید محتوای مجازی، ساخت ویدئو مناسب به یک الزام تبدیل شده است. در نتیجه با وجود چنین اپ های کاربردی افراد بیشتر می توانند ویدئو مطلوب و با کیفیت بسازند. شما در این اپ ها می توانید از ابزار های گوناگونی استفاده کنید. این اپ ها کمک می کنند ایده های بسیاری را بر روی ویدئو های خود پیاده سازید.

 

ویرایش ویدئو

 

دریافت اپ vllo از چارخونه  دریافت اپ viva video از چارخونه  دریافت اپ inshot از چارخونه

 

 

جمع بندی

آنچه خواندید تنها بخشی از بهترین اپلیکیشن های تولید محتوا بود. کمپانی های بزرگ همه روزه به دنبال توسعه این حوزه هستند. این شرکت ها قصد دارند تولید محتوا در فضای مجازی را به یک امپراتوری تبدیل کنند. ناگفته نماند که شما می توانید کلیه اپ های معرفی شده را از طریق چارخونه تهیه کنید.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *