معرفی اپلیکیشن های ایده پرداز ژوبین | از چارخونه تا حسابیار

مجله چارخونه » برنامه‌ » معرفی اپلیکیشن های ایده پرداز ژوبین | از چارخونه تا حسابیار
معرفی اپلیکیشن های ایده پرداز ژوبین | از چارخونه تا حسابیار
اپلیکیشن های ایده پرداز ژوبین
فهرست محتوا

امروز در چارخونه به سراغ یکی از شرکت های تولید نرم افزار رفته ایم تا تعدادی از اپلیکیشن های آن را معرفی کنیم. شرکت ایده پرداز ژوبین از سال 1385 در زمینه نرم افزار و تحلیل داده ها فعال بوده و سعی کرده با بررسی کاربران، اپلیکیشن هایی کاربردی به بازار عرضه کند. با مجله چارخونه همراه باشید تا برخی از اپلیکیشن های ایده پرداز ژوبین را معرفی کنیم.

 

اپلیکیشن های ایده پرداز ژوبین

 

اپلیکیشن چارخونه

در بین اپلیکیشن های ایده پرداز ژوبین شاید، چارخونه اسم و رسم دیگری داشته باشد. سامانه ای که دریایی از اپلیکیشن، بازی، کتاب، کتاب صوتی و فیلم است. چی بهتر از اینکه بتوانید همه این محصولات را به صورت یکجا در تلفن همراه خود داشته باشید. چارخونه در لیست سایت های منتخب داخلی قرار دارد. از این رو ترافیک اینترنت مصرفی به صورت نیم بها محاسبه می ­شود. مشترکین ایرانسل از ترافیک مصرفی رایگان برخوردار هستند. آنها می­ توانند از سیم کارت خود به عنوان کیف پول برنامه استفاده کنند.

 

اپلیکیشن چارخونه

 

دریافت اپ چارخونه از چارخونه

 

 

اپلیکیشن مادر خرج از اپلیکیشن های ایده پرداز ژوبین

بارها برای ما پیش آمده که به هنگام سفر درباره­ی دخل و خرج و مسائل این چنینی با مشکل رو­به­ رو شده ­ایم. از خرج هایی که فراموش می­ شوند تا بحث سهم هر شخص که باید پرداخت شود. مادر خرج یکی دیگر از نرم افزار های ایده پرداز ژوبین است که با رابط کاربری ساده اما کامل خود قصد دارد تا مشکلات سفر و به طور کلی دنگ دادن را حل کند.

 

اپلیکیشن مادر خرج

 

 

دریافت اپ مادر خرج از چارخونه

 

اپلیکیشن شاه کلید

آیا جزو افرادی هستید که رمز و اطلاعات شخصی خود را مدام فراموش می ­کنند؟ آیا نمی­ خواهید آن ها را در نوت موبایل خود یادداشت کنید؟ پس توضیح شاه کلید را بخوانید. شاه کلید که یکی دیگر از نرم افزار های شرکت ژوبین است، آمده تا کار شما را برای حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی راحت تر کند. این اپ سعی کرده با یک محیط کاربری کاملا کلاسیک از گیج شدن کاربر جلوگیری کند. شما می­ توانید از اطلاعات برنامه نسخه پشتیبان تهیه کرده و هر زمان که خواستید از آن بهره­مند شوید.

 

شاه کلید از اپلیکیشن های ایده پرداز ژوبین

 

 

دریافت اپ شاه کلید از چارخونه

 

اپلیکیشن حسابیار

در دنیای امروز و با این همه دخل و خرج، وجود اپی مانند حسابیار به نظر ضروری می ­رسد. کاربران می­توانند در حسابیار اطلاعات مالی خود از قبیل ورودی، خرج، بدهکاری و … را وارد کرده و آن ها را به بهترین شکل مدیریت کنند. همچنین کاربران حسابیار این توانایی را دارند تا از کلیه ورودی ها و برنامه هایی که تنظیم کرده­اند خروجی اکسل داشته باشند. از نکات جالب اپلیکیشن می ­توان به ویجت قیمت ارز، سکه و خودرو اشاره کرد.

 

اپلیکیشن حسابیار

 

دریافت اپ حسابیار از چارخونه

 

 

نکته آخر

در بین اپلیکیشن های معرفی شده، نرم افزار چارخونه رایگان بوده و موارد بعدی با هزینه اندکی فعال می ­شوند. شما می­ توانید با بررسی هر یک از موارد معرفی شده، هر یک را به دلخواه نصب کرده و از آن استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/9976
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *