گاه شمار خورشیدی ژوبین، زمان شما را مدیریت می کند

مجله چارخونه » برنامه‌ » گاه شمار خورشیدی ژوبین، زمان شما را مدیریت می کند
گاه شمار خورشیدی ژوبین، زمان شما را مدیریت می کند
گاه شمار خورشیدی ژوبین، زمان شما را مدیریت می کند
فهرست محتوا

گاه شمار خورشیدی ژوبین، یک تقویم شمسی رایگان است که با امکانات کاربردی فراوانی که دارد به یکی از برنامه های پر مخاطب تبدیل شده است. این برنامه که توسط میثم تفاق ساخته و در اختیار شما قرار گرفته است از گرافیک جذاب و قابلیت کاربردی روان و ساده ای برخوردار است و در عین حال، امکانات زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد.
اگر به یک تقویم یا گاه شمار حرفه ای و کامل نیاز دارید، این برنامه را از بازار اندرویدی چارخونه نصب و از کاربری آن لذت ببرید. قبل از نصب برنامه، برای آشنایی بیشتر با آن، در مجله چارخونه با ماه همراه شوید و درباره گاه شمار خورشیدی ژوبین بخوانید.

درباره گاه شمار خورشیدی ژوبین

گاه شمار خورشیدی ژوبین با مطابقت کامل با تقویم های گوگل و فیس بوک، شما را در برنامه ریزی بهتر یاری امورتان می کند. در واقع هر یادداشتی که در تقویم گوگل و فیس بوک خود بگذارید از طریق وصل شدن به این اپلیکیشن نیز وارد خواهد شد. یادداشت های این تقویم نیز به تقویم های فیس بوک و گوگل منتقل می شود.
نمایش مناسبت های مختلف از ویژگی های خوب این برنامه است که با قابلیت به روز رسانی که دارد، هیچ رویدادی از دید شما پنهان نخواهد ماند. هماهنگی ویجت ها با مناسبت های نزدیک هم کار با آن را بسیار جذاب تر ساخته است.
همچنین برای نمایش تاریخ، نیازی به باز کردن برنامه ندارید. این اپلیکیشن تاریخ را در منوی تایتل بار و اعلانات گوشی شما نیز فعال می کند.

دانلود رایگان گاه شمار خورشیدی ژوبین

نکات کاربردی گاه شمار خورشیدی ژوبین

پس از ورود به برنامه، نوار ابزار بالای صفحه امکان تنظیم چگونگی نمایش تاریخ را به صورت روزانه، ماهیانه و یا سالیانه در اختیار شما قرار می دهد.
با چپ و راست کشیدن آیکون پایین صفحه هم به بخش رویدادها واردمی شوید و با فعال سازی زنگ یادآوری گوشی، می توانید قرارها و امور مهم روزانه خود را مشخص کنید تا در ساعت مقرر به شما یادآوری شوند.
نکته دیگر در ارتباط با این تقویم، قابلیت نمایش اوقات شرعی، وضعیت آب و هوا و انتخاب تم برنامه توسط کاربر است که البته این امکانات در حال حاضر فقط برای دارندگان گوشی های برند سامسونگ طراحی شده است؛ اما به احتمال زیاد در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور این امکانات در دیگر دستگاه ها نیز خواهیم بود. البته در تغییرات نسخه آخر این گاه شمار شاهد اضافه شدن امکاناتی از جمله ثبت مکان و دوره تکرار نیز هستیم.

دانلود رایگان گاه شمار خورشیدی ژوبین

دسترسی‌های گاه شمار خورشیدی ژوبین

گاه شمار خورشیدی ژوبین برای عملکرد بهتر اپلیکیشن نیاز به دسترسی به برخی قسمت های دستگاه شما دارد که این بخش ها عبارتند از:

  • اتصالات شبکه و دسترسی کامل به اینترنت
  • خواندن رویدادها و اطلاعات محرمانه
  • موقعیت مکانی دقیق کاربر توسط جی پی اس
  • افزودن یا تغییر رویدادها و ارسال ایمیل بدون دخالت کاربر
  • جلوگیری از به خواب رفتن موقت دستگاه

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای نصب گاه شمار خورشیدی ژوبین، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *