فیلم Life in a year | معرفی یک فیلم عاشقانه با قصه ای واقعی

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم Life in a year | معرفی یک فیلم عاشقانه با قصه ای واقعی
فیلم Life in a year | معرفی یک فیلم عاشقانه با قصه ای واقعی
فیلم life in a year
فهرست محتوا

چندی پیش فیلم Life in a year به کارگردانی میتجا اوکورن در 10 دسامبر 2020 به نمایش درآمد. فیلمی رمانتیک و عاشقانه که از یک داستان واقعی الهام گرفته است. با مجله چارخونه همراه باشید.

 

معرفی فیلم Life in a year

 

فیلم Life in a year  قصه ی دو جوانی است که بر اساس برخی اتفاقات به یکدیگر نزدیک می شوند. دارین کارکتر نقش اول فیلم فرزند شخصی پولدار اما خودخواه و خشک است. ژاویر کارکتر پدر دارین بوده که در عین موفق و منظم بودن، به زندگی و علایق دارین بی توجه است. قصه فیلم شباهت زیادی به اکثر عاشقانه های سینما دارد.

ایزابل کارکتر رو به روی دارین در فیلم Life in a year است. داستان از جایی آغاز می شود که ایزابل دوست دارین در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلاتی است. او که در حال مردن است، رابطه ای عمیق با دارین شکل می دهد. آنچه فیلم قصد دارد نشان بدهد، فشاری است که پدر دارین و محیط اطراف بر دارین می آورند. این فشار ها در نهایت باعث می شود که دارین با تمایلات و علایق خود بیشتر آشنا شود.

 

سکانسی از فیلم

 

 

بازیگران فیلم

 

در فیلم شاهد حضور بازیگران به نسبت معروفی هستیم. نقش دارین را جیدن اسمیت، پسر ویل اسمیت بازی می کند. جیدن اسمیت بیشتر در حوزه موسیقی و رپ فعال بوده و به عنوان یک خواننده شهرت دارد. جالب است بدانید که موضوعی که سبب نزدیک شدن ایزابل و دارین به یکدیگر می شود، علاقه به موسیقی رپ است. از جمله مشهور ترین فیلم های جیدن اسمیت، می توان به بچه کاراته باز اشاره کرد که با جکی چان همبازی بود.

 

جیدن اسمیت

 

کارا دلوین بازیگر و مدل مشهور 28 ساله نقش ایزابل را در فیلم Life in a year ایفا می کند. به طور کلی کارا دلوین بازیگر حرفه ای نیست ولی در فیلم پیشرفت خوبی داشته است. او پیش از این در فیلم های مشهوری از جمله جوخه انتحار بازی کرده بود. ایفای نقش کارکتر پدر دارین بر عهده کوبا گودینگ جونیور است. کوبا گودینگ برنده اسکار با فیلم های معروفی از جمله گانگستر آمریکایی شناخته می شود.

 

کارا دلوین

 

 

در آخر …

 

در آخر باید بگوییم فیلم سرگرم کننده بوده و ارزش یک بار دیدن را دارد. نمی توان به عنوان یک اثر فاخر به فیلم نگاه کرد. چراکه در این ژانر صد ها فیلم با چنین داستانی ساخته شده است. اما اگر به دنبال یک عاشقانه ساده هستید، این فیلم می تواند رو سفیدتان کند. فراموش نکنید که می توانید این فیلم را از وب سایت چارخونه دریافت کنید.

 

تماشا فیلم

 

https://mag.charkhoneh.com/10054
امتیاز دهید

2 پاسخ

    1. تماشای فیلم و سریال ها در چارخونه به صورت آنلاین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *