جاستیس لیگ نسخه اسنایدر کات | معرفی فیلم – سریال تازه DC

مجله چارخونه » فیلم و سریال » جاستیس لیگ نسخه اسنایدر کات | معرفی فیلم – سریال تازه DC
جاستیس لیگ نسخه اسنایدر کات | معرفی فیلم – سریال تازه DC
جاستیس لیگ
فهرست محتوا

در سال 2017 بود که فیلم لیگ عدالت در سینما ها اکران شد. این فیلم از همان روز اول با واکنش ها مختلفی چه در پروسه تولید و چه اکران رو به رو بود. همانطور که بسیاری از شما در جریان هستید، کارگردانی جاستیس لیگ ابتدا به زک اسنایدر محول شده بود. اما پس از کناره گیری اسنایدر، جاس ویدون کارگردان قسمت اول انتقام جویان جایگزین او شد. اکنون و پس از گذشت 4 سال شاهد اکران مجدد جاستیس لیگ نسخه اسنایدر کات هستیم. با مجله چارخونه همراه باشید تا اطلاعاتی را در این خصوص درمیان بگذاریم.

 

پوستر جاستیس لیگ

 

 

درباره جاستیس لیگ اسنایدر کات چه می دانیم؟

 

بخش های زیادی از فیلم جاستیس لیگ در زمان کارگردانی اولیه زک اسنایدر فیلمبرداری شده بود. اما خوب پس از انصراف او جاس ویدون بخش های زیادی را دوباره فیلمبرداری کرد. در نسخه تازه اسنایدر کات علاوه بر استفاده از شات های قدیمی، بودجه ای برای فیلمبرداری برخی سکانس ها در نظر گرفته شده است. همچنین این بودجه برای برگرداندن افرادی مانند بن افلک و جانکی ایکس ال به عنوان آهنگ ساز بود.

آنچه در طی این مدت مشخص شده عدم بازگشت هنری کویل برای ریشات است. اما نکته جالب قضیه حضور سوپرمن با ظاهری تازه در فیلم است. تغییرات نسبتا زیادی در خط داستانی صورت گرفته و جزئیات بیشتری را در نسخه تازه جاستیس لیگ می بینیم. چندی پیش نیز تصاویر تازه ای از جوکر با بازی جرد لتو منتشر شد که سر و صدای بسیاری کرد. همچنین تایید شده که سکانس های بیشتری از کارکتر های فیلم می بینیم. اگر همه چیز خوب پیش برود، احتمالا شاهد یک فیلم کاملا سرگرم کننده هستیم.

 

چند سکانس

 

 

جاستیس لیگ کی و چگونه اکران می شود؟

 

بسیاری معتقدند دلیل از سرگیری این پروژه درخواست های بیشمار مخاطبان بوده است. اما به نظر می رسد همه این مسائل دلیل بزرگتر و تجاری تر داشته اند. مدت ها پیش برادران وارنر سرویس استریم خانگی خود HBO MAX را راه اندازی کردند. اما خوب استقبال مخاطبان تا حدودی باب میل کمپانی نبود. از همین رو بهترین فرصت برای از سرگیری جاستیس لیگ فرا رسید.

بعد از همه این کشمکش ها 28 اسفند 1399 نسخه اسنایدر کات این پروژه از HBO MAX پخش خواهد شد. جاستیس لیگ اسنایدر کات چهار ساعت بوده و قرار است در 4 قسمت یک ساعته به نمایش درآید. دلیل این زمان طولانی نیز پرداخت بیشتر شخصیت ها و حضور کارکتری مانند دارکساید است. همچنین وجود فلش بک های گوناگون بی تاثیر نبوده اند.

 

چهره جدید جوکر

 

 

در آخر باید گفت:

 

فیلم تازه لیگ عدالت با بودجه نسبتا بالایی ساخته شده است. برای اینکه بیشتر متوجه این بودجه بالا برای چند ریشات بشوید باید چند مثال بزنیم. بودجه اسنایدر کات با قسمت اول ایکس من، ددپول و جوکر با بازی خواکین فینیکس برابری می کند. از این رو بسیاری از طرفداران پس از چند سال انتظار نسخه ای ویژه و ماندگار تر را دارند.

 

https://mag.charkhoneh.com/10072
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *