فیلم گناه کیهانی | آیا بروس ویلیس به اوج باز می گردد؟

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم گناه کیهانی | آیا بروس ویلیس به اوج باز می گردد؟
فیلم گناه کیهانی | آیا بروس ویلیس به اوج باز می گردد؟
فیلم گناه کیهانی
فهرست محتوا

در دنیایی زندگی می کنیم که دوست داریم تمام مدت به آینده و یا موجودات فضایی فکر کنیم. موجوداتی که قصد دارند کره زمین و تمامی ساکنینش را تصاحب کنند. مسلما کمپانی های فیلمسازی این علاقه را متوجه شده و شروع به ساخت فیلم هایی با این مضمون می کنند. فیلم گناه کیهانی ساخته ادوارد دریک نیز از همین دست است. فیلمی اکشن – تخیلی با قصه ای نه چندان پیچیده که فقط قرار است دو ساعتی شما را سرگرم کند. با مجله چارخونه همراه باشید تا فیلم گناه کیهانی را معرفی کنیم.

 

فیلم گناه کیهانی cosmic sin

 

 

معرفی فیلم گناه کیهانی

 

فیلم گناه کیهانی 12 مارچ 2021 به بازار ویدئویی عرضه شد. ده کمپانی فیلمسازی نه چندان آشنا دست به دست هم داده اند تا این اثر تولید شود. ادوارد دریک کارگردان و فیلمنامه نویس، متن گناه کیهانی را به همراه کوری لارج نوشته است. به صورت کلی اگر بخواهیم نظر بدهیم، فیلم هیچ نقطه عطفی نداشته و تنها مناسب گذراندن اوقات فراغت است. جالب است بدانید که درجه بندی سنی فیلم R است. این درجه بندی به فیلم هایی تعلق می گیرد که از خشونت بالایی برخوردار بوده و دارای صحنه های نامناسب هستند. Cosmic Sin صحنه خشونت بار خاصی نداشته و از حق نگذریم R زیادی است.

 

ادوارد دریک کارگردان

 

 

قصه فیلم Cosmic Sin

 

قصه فیلم گناه کیهانی در سال 2524 روایت می شود. جایی که بشر بالاخره پا را فراتر گذاشته و سیارات دیگر را تصاحب کرده. اوایل فیلم خبر می رسد که موجوداتی بیگانه قصد حمله به زمین را داشته و می خواهند کنترل انسان ها را به عهده بگیرند. به همین دلیل دولت مجبور می شود گروهی از بهترین سربازان و دانشمندان را خود را تشکیل بدهد. جیمز فورد با بازی بروس ویلیس، به عنوان سربازی بازنشسته اصلی ترین مهره این گروه است.

 

بروس ویلیس

 

 

بازیگران فیلم گناه کیهانی

 

به جز دو سه بازیگر، نام آشنایی به چشم نمی خورد. همانطور که انتظار می رفت بروس ویلیس 66 ساله کارکتر اصلی فیلم گناه کیهانی است. چند سالی است که بروس ویلیس آن تب و تاب سابقش را ندارد. اما خوب نمی توان همه ی آن را پای ویلیس گذاشت. به هر حال دلایلی مانند بالا رفتن سن، ضعیف شدن پیشنهادات، سینمای آشفته و … بی تاثیر نیستند. فرانک گریلو بازیگر بعدی فیلم است که بین کارکتر های اصلی قرار دارد. اما شاید باورتان نشود که حضور چندانی در فیلم ندارد. گریلو را نیز احتمالا از فیلم هایی مانند پاکسازی و کاپیتان آمریکا به یاد خواهید داشت.

 

فرانک گریلو

 

 

جمع بندی

 

در آخر باید بگوییم فیلم گناه کیهانی هیچگونه ارزش هنری خاصی ندارد. اگر در خانه نوجوانی دارید و می خواهید برای بعد از ظهر جمعه فیلمی انتخاب کنید، Cosmic Sin گزینه خوبی است. جمعیت زیادی از فیلمباز ها و اکشن باز های قدیمی لحظه شماری می کنند تا دوباره بروس ویلیس را در اوج ببینند.

 

تماشای فیلم گناه کیهانی

 

https://mag.charkhoneh.com/10185
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *