گودزیلا علیه کونگ | معرفی تازه ترین اکشن هیولایی کمپانی وارنز

مجله چارخونه » فیلم و سریال » گودزیلا علیه کونگ | معرفی تازه ترین اکشن هیولایی کمپانی وارنز
گودزیلا علیه کونگ | معرفی تازه ترین اکشن هیولایی کمپانی وارنز
فیلم گودزیلا علیه کونگ
فهرست محتوا

چند سال از تاریخ سینما می گذرد؟ از همان سال های ابتدایی بشر دوست دوست داشت فیلم هایی فانتزی و تخیلی تولید کند. فیلم هایی که محوریت اصلی آن ها ابر قهرمان ها و هیولا بودند. رفته رفته و با پیشرفت تکنولوژی بازار این دست فیلم ها گسترده تر و جذاب تر شد. جذاب به این معنا که همه چیز تا حدودی رنگ واقعیت به خود گرفت. یکی از فیلم هایی که مخاطبان مدت ها انتظارش را می کشیدند تا یک اکشن – فانتزی درست و درمان ببینند، گودزیلا علیه کونگ است. با مجله چارخونه همراه باشید تا جدیدترین از سری فیلم های مانسترورس را معرفی کنیم.

.

فیلم گودزیلا علیه کونگ

گودزیلا و کونگ از قدیمی ترین کارکتر های اکشن – فانتزی سینما بوده که میلیون ها طرفدار دارند. ولی خوب فیلم های این شخصیت ها همیشه اثر خوبی از آب در نیامده اند. اما چند سالی است برنامه ریزی های کمپانی برادران وارنر تغییر کرده است. موفقیت فیلم های ابر قهرمانی در این چند ساله مثال زدنی بوده و بر کسی پوشیده نیست. اینبار نیز وارنر سعی کرده همین برنامه را روی معروف ترین هیولا های سینما پیاده کند.

فیلم گودزیلا علیه کونگ کمی با همتایان قبلی خود متفاوت است. اگر بخواهیم این تفاوت را واضح تر شرح دهیم باید کمی به گذشته برگردیم. تقریبا 70 سال پیش ژاپن گودزیلا را به سینما معرفی کرد و بعد از آن هالیوود تصویر کونگ را بر پرده نقره ای زد. فیلم های متعددی از این دو شخصیت ساخته شد و حتی یکبار هم به جنگ یکدیگر رفتند. اما در هر فیلم موضوعی لنگ می زد. یکی از مشکلات اساسی جدی کردن شخصیت های انسانی بود که هیچ وقت خوب نشدند. اینبار اما شاهد یک فیلم اکشن کاملا هیولایی هستیم.

 

Godzila

 

 

قصه گودزیلا علیه کونگ

 

قصه از این قرار است که انسان ها مدت طولانی است که کونگ را در گوشه ای دور افتاده حبس کرده اند. آن ها معتقدند با اینکار هم از او و هم از انسان ها حفاظت می کنند. در گوشه ای دیگر اما شخصیت شرور فیلم ( که بسیار بد به آن پرداخته شده ) در حال تست کردن برخی آزمایشات و هیولایی است. این هیولا نظم شهر را به هم می ریزد و قصد دارد صدمات فراوانی به بار آورد. در اینجای داستان انسان ها کونگ را محلی که گودزیلا در آن قرار دارد منتقل می کنند. در همین جاست که گودزیلا علیه کونگ شکل می گیرد.

 

مانسترورس

 

 

بازیگران فیلم

 

همانطور که گفتیم در گودزیلا علیه کونگ سعی شده تا جای امکان یک فیلم کاملا هیولایی شکل بگیرد. این به آن معناست که بازیگران فیلم خیلی نقش کلیدی نداشته و عملا فرعی ترین کارکتر های فیلم هستند. با این حال چهره های آشنایی میان لیست بازیگران گودزیلا علیه کونگ به چشم می خورد. از بازیگران اصلی فیلم می توان به الکساندر اسکارسگارد اشاره کرد. برادر بیل اسکارسگارد و بازیگر لایو اکشن تارزان که سال 2016 اکران شد. همچنین می توان کایل چندلر را در فیلم دید که در قسمت های قبلی نیز حضور کوتاهی داشت.

 

بیل اسکارسگارد

 

 

جمع بندی

 

در کل گودزیلا علیه کونگ فیلم سرگرم کننده ای است. شما می توانید یک پکیج کامل از تنقلات را تهیه کرده و با خانواده به تماشای این فیلم بنشینید. مطمئنا فیلم کم و کاستی های خود را دارد و نمی توان از درون مایه ی بچگانه آن گذشت. اما فیلم مخصوصا در نبرد نهایی شما را راضی خواهد کرد.

 

تماشای فیلم گودزیلا علیه کونگ

 

https://mag.charkhoneh.com/10755
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *