بازی سیاه و سفید | سبک شوتر آنلاین را با بازی ایرانی تجربه کنید

مجله چارخونه » بازی » بازی سیاه و سفید | سبک شوتر آنلاین را با بازی ایرانی تجربه کنید
بازی سیاه و سفید | سبک شوتر آنلاین را با بازی ایرانی تجربه کنید
بازی سیاه و سفید
فهرست محتوا

هر چه سیستم عامل‌ها و سخت‌افزار‌های موبایلی بیشتر ارتقا پیدا می‌کنند، صنعت بازی‌های موبایلی و بخش توسعه‌ی آنها نیز گسترده‌تر می‌شود. اخیرا بازی‌های موبایلی آنلاین نیز طرفداران خود را پیدا کرده‌اند و در هر مجلسی شاهد حداقل دو گیمر موبایلی هستیم. توسعه دهندگان کشورمان نیز عرصه را خالی نکرده و در این مسیر گام نهاده‌اند. صادقانه بخواهیم بگوییم محصولات خوبی را نیز ارائه داده‌اند. اما نکته‌ای که عده‌ی کمتری از توسعه دهندگان اپلیکیشن و بازی به آن توجه کرده‌اند بخش بومی سازی است. یعنی بازی یا اپ باید با شرایط روز جامعه اعم از سرعت اینترنت و سخت‌افزار موبایل‌ها سازگار باشد. بازی سیاه و سفید محصول استودیوی نوآوران هنر برتر پارس به خوبی توانسته این چالش را پشت سر بگذارد. با مجله چارخونه همراه باشید.

 

بازی سیاه و سفید

 

معرفی بازی سیاه و سفید

 

بازی سیاه و سفید یکی از آن بازی‌های سبک شوتر یا تیراندازی است. توسعه دهندگان بازی سیاه و سفید سعی کرده‌اند با الهام از بازی‌هایی مانند MC و Counter یک بازی آنلاین اول شخص بسازند. این بازی آنلاین رایگان گرافیک متوسطی دارد که البته آن هم بی دلیل نبوده است. استودیوی نوآوران هنر برتر پارس در نظر داشتند که بازی در هر شرایطی اجرا شود. از این رو تصمیم گرفتند موتور بازی را طوری طراحی کنند که حداقل سخت‌افزار و اینترنت )به جز GPRS) قادر به اجرای بازی باشند. با وجود تمام محدودیت‌ها، بازی امکانات جالبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

امکانات بازی سیاه و سفید

 

به لحاظ امکانات و ویژگی‌هایی که در بازی سیاه و سفید تعبیه شده، می‌توان گفت با یک شوتر آنلاین سرگرم کننده روبه‌رو هستیم. دو گروه اصلی به نام‌های سیاه و سفید وجود دارند که می‌توانید پس از تیم‌کشی یکی را انتخاب کنید. این بازی دارای 9 نقشه بوده و در جای جای آن اسلحه وجود دارد. بازیکنان می‌توانند از این اسلحه‌ها استفاده کنند. دو ویژگی مثبتی که درخصوص این بازی می‌توان به آن اشاره کرد، سیستم چت (صوتی)، بلاک کردن فرد مورد نظر و آپدیت‌های متنوع اشاره کرد.

 

می‌توانست بهتر باشد

 

یکی از مشکلاتی که هنگام تماشای ویدئو یا کار با برنامه‌های متفاوت سراغتان می‌آید، تماشای تبلیغات میان برنامه‌ای است. متاسفانه گاهی شاهد تبلیغات بسیاری در طول بازی سیاه و سفید هستیم. شاید اگر چند تبلیغ مابین بازی اجرا می‌شد اوضاع کمی بهتر بود. مورد بعدی شلوغ بودن محیط بازی است. زمانیکه وارد محیط بازی می‌شوید نوشته‌های بسیاری که البته توضیحات و چت‌ها هستند روبه‌رویتان قرار می‌گیرند. این نوشته‌ها را بگذارید در کنار کنترلر‌های موجود در صفحه و تمرکزی که بازیکن باید داشته باشد. مسلما تمرکز بازیکن افت می‌کند و از لذت بازی کردن می‌کاهد.

 

جمع بندی

 

در کل ساخت بازی سیاه و سفید یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود. در شرایطی که همه چیز بر علیه توسعه دهندگان است، برنامه نویسی یک بازی آنلاین شوتر حتی با گرافیک پایین هم روزنه‌ی امید است. گرافیک پایینی که نتیجه‌ی محدودیت‌ها بوده و نمی‌توان گناه آن را پای تیم برنامه‌نویسی و توسعه‌ی آن نوشت. به هر حال امیدواریم شاهد روزی باشیم که مشکلات زیرساختی نظیر اینترنت و برخی محدودیت‌ها به حداقل خود برسند. چراکه توسعه‌دهندگان با محصولات این چنینی یا حتی بهتر، پتانسیل بالای خود را ثابت کرده‌اند.

 

دانلود بازی سیاه و سفید

 

https://mag.charkhoneh.com/10964
امتیاز دهید

یک پاسخ

  1. چهار خونه به علت جدید بودن آن کامل و بدون مشکلات است و همه برنامه ها درآن وجود دارد .که به این علت من چهار خونه دوست دارم. گرچه مشغول آن حرف های می زند علت آن را نمیدانم چیست اما من عاشق چهار خونه ام امیدوارم آن بتواند م نصب کنم .با تشکر .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *