اپلیکیشن های ورزشی | معرفی 4 اپلیکیشن ورزشی برتر

مجله چارخونه » برنامه‌ » اپلیکیشن های ورزشی | معرفی 4 اپلیکیشن ورزشی برتر
اپلیکیشن های ورزشی | معرفی 4 اپلیکیشن ورزشی برتر
اپلیکیشن‌های ورزشی
فهرست محتوا

در دنیایی که هر شخصی سرگرم کاری است، ورزش کردن کار دشواری به نظر می‌رسد. بسیاری همه چیز را بهانه می‌کنند تا از زیر چند دقیقه ورزش روزانه فرار کنند. ورزشی که نه برای جامعه بلکه تنها برای خود شخص مفید است. با این همه ما حق را به افرادی می‌دهیم که برنامه‌ی زندگی و کاری آنها فشرده بوده و به دنبال راه‌های سریع‌تر و آسان‌تری برای ورزش کردن هستند. با مجله چارخونه همراه باشید تا لیستی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی را در اختیارتان قرار دهیم.

 

Runkeeper از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ های ورزشی

 

اولین مورد از لیست اپلیکیشن های ورزشی می‌رسد به محصول پرطرفدار استودیو Fitnesskeepr inc که در حال حاضر بیش از 50 میلیون کاربر دارد. این اپلیکیشن نمونه‌ی بارز یک همراه ورزشی کاربلد است. در این اپلیکیشن GPS تعبیه شده و می‌تواند کلیه‌ی فعالیت‌ها، مسیرها و سرعت حرکت شما را تشخیص داده و ثبت کند. همچنین با پر کردن برخی مشخصه‌های لازم نموداری از تغییرات وزنی به شما ارائه می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید روند ورزش خود را زیر نظر بگیرید. Runkeepr به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی با امتیاز 4.4 از کاربران قابلیت‌هایی نظیر به اشتراک گذاری فعالیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی، ارائه آموزش‌های مختلف و … را در خود جای داده است.

Runkeeper

 

دریافت اپ runkeeper

 

Nike Run Club

 

Nike از نام‌های آشنا و بزرگ دنیای ورزش است. پس چندان دور از انتظار نیست که یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی را روانه‌ی بازار کند. Nike Run Club با امتیاز 4.6 از 5 و بیش از 10 میلیون دانلود قابلیت‌های کاربردی بسیاری را در اختیار کاربران می‌گذارد. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به:

  1. نمایش میزان مسافت طی شده روزانه
  2. نمایش تعداد گام‌ها
  3. به کارگیری شتاب سنج و GPS برای ارائه بهترین تجربه به دوندگان آماتور و حرفه‌ای
  4. نمایش سرعت
  5. مجهز به ویجت اختصاصی برای نمایشگر
  6. ارائه نمودار برای برنامه‌ریزی و تشخیص جایگاه ورزشکار نسبت به گذشته

و

در آخر رایگان و بدون تبلیغ بودن اشاره کرد. شما می‌توانید هم اکنون اپلیکیشن رسمی نایک را از چارخونه دریافت کنید.

Nike Run Club

 

دریافت اپ نایک

 

Adidas Running

 

تنها یک لحظه تصور کنید نایک یک اپلیکیشن ورزشی روانه‌ی بازار کند و آدیداس بیکار بنشیند. قطعا می‌توان این تخیل را به عنوان جوک سال فروخت. در بین توسعه‌دهندگان اپلیکیشن های ورزشی آدیداس نیز دستی بر آتش برده و یک سیستم کاربردی تهیه کرده است. Adidas Running کلیه‌ی فعالیت‌ها و حرکات را به طور دقیق ثبت و ضبط می‌کند تا اطلاعات دقیقی از ورزش شما جمع‌آوری کند. از نکات جالب این اپلیکیشن ورزشی می‌توان به نمایش انواع اطلاعات حرکتی با نمودارهای رنگی بر روی نقشه اشاره کرد.

 

Adidas Running

 

دریافت اپ آدیداس

 

Google Fit از رایگان‌های اپلیکیشن های ورزشی

 

هر کجا حرف از بهترین‌ها و  رایگان‌ها باشد نام Google می‌درخشد. اینبار نیز این کمپانی محبوب و بزرگ بیکار نشسته و وظیفه‌ی طراحی یکی از سبک‌ترین و کارآمدترین اپلیکیشن های ورزشی را به توسعه دهندگان خود محول کرده است. این اپ کاملا رایگان بوده و تاکنون بیش از 50 میلیون کاربر از سراسر دنیا جذب کرده است. این اپلیکیشن با ارائه خدماتی کامل و متنوع رقیب جدی Healthkit اپل است. این اپلیکیشن قابلیت سینک شدن با کلیه‌ی گجت‌های اندرویدی را داشته و مانند همتایان مذکور نمودار دقیقی از روند ورزشی شما ارائه می‌دهد.

 

Google Fit

 

دریافت اپ fit

 

جمع بندی

 

اپلیکیشن های ورزشی به همین چهار مورد ختم نمی‌شوند. توسعه دهندگان ایرانی نیز در این چند سال سنگ تمام گذاشته‌اند. در قسمت بعدی مقاله به سراغ لیست تازه‌ای رفته و چند مورد از بهترین‌های ایران را معرفی می‌کنیم.

https://mag.charkhoneh.com/10970
امتیاز دهید

یک پاسخ

  1. گفتم چهار خونه هم جدید است چرا چون همه ی برنامه ها ی آن هم جدید است و کامل و عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *