اجرای برنامه‌‌های اندروید روی ویندوز | آموزش ترفند

مجله چارخونه » فناوری » آموزش های کاربردی » اجرای برنامه‌‌های اندروید روی ویندوز | آموزش ترفند
اجرای برنامه‌‌های اندروید روی ویندوز | آموزش ترفند
اجرای برنامه‌‌های اندروید روی ویندوز
فهرست محتوا

در این مقاله از مجله چارخونه قصد داریم یک ترفند جالب و جذاب را به شما آموزش دهیم. با این ترفند اجرای برنامه‌‌های اندروید روی ویندوز به راحتی صورت گرفته و شما اجازه دسترسی کامل به موبایل خود پیدا خواهید کرد. برای اجرای ترفند اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز هیچ احتیاجی به نصب آخرین نسخه‌ی ویندوز بر روی کامپیوتر نیست. با ما همراه باشید تا پله به پله این ترفند را در کنار یکدیگر مرور کنیم و یاد بگیریم.

اجرای برنامه‌‌های اندروید روی ویندوز
.

مراحل اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز

 

برای شروع کافیست به فروشگاه اپلیکیشن ویندوز و یا هر وبسایت معتبر دیگری مراجعه کنید. لغت Your Phone را در نوار مربوطه جستجو کرده و اپلیکیشن را نصب و اجرا کنید. پس از نصب برنامه گزینه‌ی Link new device نمایان می‌شود. لازم به ذکر است که شما می‌توانید دو سیستم عامل اندروید و IOS را با برنامه Link کنید. پس از انتخاب سیستم عامل باید با یک اکانت مایکروسافت Sign in شوید. چنانچه اکانت مایکروسافت ندارید، در ادامه نحوه‌ی ساخت آن را نیز آموزش می‌دهیم.

 

your phone

 

پس از طی کردن این مراحل، برنامه‌‌ی مذکور قصد نمایش QR Code را دارد. برای ادامه‌‌ی ترفند اجرای برنامه‌‌های اندروید روی ویندوز باید اپلیکیشن Your Phone Companion روی تلفن همراه خود نصب کنید. پس از نصب و اجرای برنامه، تیک درخواست دریافت QR Code از ویندوز را فعال کرده تا کد را اسکن کنید و وارد مرحله¬ی بعد شوید. در این مرحله باید اجازه¬‌ی برخی دسترسی¬‌ها را به برنامه بدهید. تبریک، دیوایس¬‌های شما اکنون لینک هستند.

.
your phone companion
.

چند نکته برای اجرای برنامه‌‌های اندروید روی ویندوز

 

پیش از اجرای برنامه‌‌های اندروید روی ویندوز و انجام هر کاری باید نکته‌ای را در نظر بگیرید. هر دو دستگاه شما باید به یک Wifi یا اینترنت وصل باشند. ترجیحا از فیلترشکن استفاده نکنید و در صورت استفاده هر دو دستگاه باید از یک فیلترشکن استفاده کنند. این اتفاق سبب تسریع پروسه و بهینه‌تر شدن فرآیند می‌شود. نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید بحث دسترسی‌های بیشتر اپلیکیشن Your phone companion است.

 

در بخش تنظیمات وارد گزینه‌ی Apps شده و اپ مذکور را پیدا کنید. اگر دسترسی باقی مانده آنها را از طریق Permissions فعال کنید. با اجرای این مراحل و رعایت نکات نهایی اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز محقق می‌شود. با اینکار شما به کلیه‌ی بخش‌های موبایلتان اعم از نوتیفیکیشن‌ها، پیام‌ها، گالری، اپلیکیشن‌ها و … دسترسی دارید. فقط توجه داشته باشید که هیچکدام از برنامه‌ها روی کامپیوتر شما نصب نمی‌شوند بلکه استریم یا اجرا شده و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.

.

ساخت اکانت مایکروسافت

 

همانطور که بخش‌های قبل به آن اشاره کردیم برای اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز باید اکانت مایکروسافت یا Outlook داشته باشید. اکانت مایکروسافت یکی از پرکاربردترین خدمات رایگان مایکروسافت بوده که در دسته‌ی برنامه‌های آفیس قرار می‌گیرد. کافیست به وبسایت رسمی Outlook مراجعه کرده و روی گزینه‌ی Creat free account کلیک کنید. نام کاربری خود را با پسوند outlook یا Hotmail وارد کرده تا وارد مراحل بعد شوید. مشخصات خود را تکمیل کنید تا اکانت مایکروسافت در اختیارتان قرار بگیرد.

outlook

جمع‌بندی

قابلیت اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز از جالب‌ترین امکاناتی است که می‌توانید تجربه کنید. علاوه بر جذاب بودن قابلیتی به شدت کاربردی است. چراکه عملا شما دو دیوایس خود را به یک دستگاه مشترک تبدیل می‌کنید. در چنین شرایطی دیگر نیاز نیست مدام بین دستگاه‌های خود جابه‌جا شوید.

 

https://mag.charkhoneh.com/11284
4.8/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *