لایو اکشن سیندرلا 2021 | معرفی جدیدترین فیلم‌ها

مجله چارخونه » فیلم و سریال » لایو اکشن سیندرلا 2021 | معرفی جدیدترین فیلم‌ها
لایو اکشن سیندرلا 2021 | معرفی جدیدترین فیلم‌ها
لایو اکشن سیندرلا 2021
فهرست محتوا

لایو اکشن (Live Action) ، فیلم‌ها و ویدیوهایی هستند که به جای استفاده از متحرک‌سازی تصاویر از صحنه‌ها و بازیگران واقعی (انسان یا حیوان) استفاده می‌شود. در این فیلم‌ها از صحنه‌ها و کاراکترهای انیمیشن‌سازی هم استفاده می‌کنند اما به طور مطلق انیمیشن به حساب نمی‌آیند. ژانر لایو اکشن یکی از پیشرفت‌ها در صنعت سینما طی قرن اخیر به شما می‌رود. این ژانر باوجود اینکه عمر زیادی ندارد ولی موفق شده محبوبیت زیادی میان اهالی سینما و مخاطبان پیدا کند. سیندرلا 2021 یک لایو اکشن است؟

لایو اکشن سیندرلا

شاید انتظاری که از نسخه سیندرلا 2021 داریم این است که ادامه دهنده قصه کارتونی‌اش با همان حال و هوا باشد. اما نکته جالب اینکه این فیلم یک لایو اکشن بسیار جذاب است که در آن از صحنه‌های انیمیشن هم بهره‌گیری شده است.

کمپانی‌های بزرگ همچون والت دیزنی در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی، اقدام به بازسازی انیمیشن‌های محبوب در قالب فیلم‌های لایو اکشن کرده‌اند. سینماهای ژاپن هم در این بین از لایو اکشن جهت ارائه مانگا یا انیمه در قالب فیلم‌های سینمایی پرطرفدار استفاده کرده است. دیو و دلبر سال 2017 نیز از جمله لایو اکشن‌های پر بازدید بود که نسخه انیمیشن آن در سال 1991 ساخته شده بود.

فیلم سیندرلا 2021

سیندرلای کلاسیک

سرگذشت سیندرلا از جمله داستان هایی است که اکثرمان به آن علاقه‌مندیم و دست کم یک‌بار انیمیشن آنرا تماشا کرده‌ایم.

در داستان اصلی سیندرلا پس از مرگ پدرش با نامادری ظالم خود و دخترانش زندگی می‌کند. نامادری با بدرفتاری او را بسیار آزار میدهد. سیندرلا با وجود زندگی سخت، قلبی پاکی دارد و با همه به مهربانی رفتار می‌کند. او از اعماق قلب خود باور دارد که روزی شرایطش تغییر خواهد کرد و خوشبخت خواهد شد. از بقیه اتفاقات هم که برای او می‌افتد و داستان عاشقانه معروفش هم که اطلاع دارید. اما در سیندرلا 2021 چطور؟

کارتون سیندرلا

 

داستان جدید سیندرلا

اما در داستان فیلم سیندرلا 2021 ماجرا متفاوت و پیچیده‌تر بنظر می‌رسد. تیزر 30 ثانیه‌ای منتشر شده از این فیلم نشان می‌دهد شخصیت‌های متفاوتی در داستان به تصویر کشیده شده‌اند. سیندرلا در این فیلم دختری جوان و بلند پرواز است که آرزو دارد برای خودش مغازه لباس‌ فروشی تاسیس کند. در جامعه ای که او زندگی میکند مردان حرف اول را میزنند و او سعی دارد سنت شکنی کند.

در ابتدای تیزر ناگهان با چهره جدید سیندرلا آشنا میشویم که در حال خواندن ترانه است. نقش آفرینی آن بر عهده دختر جوانی به نام  کامیلا کبیلو (Camila Cabello) است.

کامیلا به عنوان یک خواننده شناخته می‌شود؛ خواننده‌ای که فعالیت حرفه‌ای‌اش را با گروه Fifth Harmony آغاز کرده است اما از آنها جدا شد تا به صورت مستقل خوانندگی را تجربه کند. شاید او هم مانند خوانندگان دیگر، علاقه ندارد فعالیت‌های هنری‌اش به یک حوزه محدود باشد. به همین دلیل با کلمبیا پیکچرز به توافق رسید و نقش اصلی جدیدترین لایو اکشن سیندرلا را بر عهده گرفت.

نکته جالب انتخاب این بازیگر این است که بر خلاف توقع ما از سیندرلای قدیمی که دختری بسیار زیبا بود، این هنرپیشه چهره‌ای بسیار معمولی و شبیه تمام دخترهای جامعه دارد و همین امر توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده است. شاید انتخاب این چهره برای سیندرلای اسطوره‌ی ظرافت به این دلیل است که ایده‌آل گرایی ظاهری نسل جدید را به چالش بکشد.

سیندرلا 2021

 

فیلم سیندرلا در چه ژانری قرار میگیرد؟

به نظر میرسد این فیلم علاقه‌مندان به ژانر موزیکال و رمانتیک را خشنود خواهد کرد. این فیلم تا حدودی از درون مایه کمدی هم برخوردار است به عنوان مثال از پورتر به‌عنوان یک پری بدون جنسیت استفاده شده است. او نقش مادر خوانده سیندرلا را دارد و در کارهایی که میخواهد انجام بدهد به او کمک میکند.

کارگردانی این نسخه از سیندرلا را کی کانن (Kay Cannon) به عهده دارد. او طی سال‌های گذشته آثار متعددی از جمله مجموعه Pitch Perfect و فیلم Blockers را کارگردانی کرده است.

از جمله نقش آفرینی‌های دیگر میتوان به نیکلاس گلتزین (Nicholas Galitzine) به عنوان شاهزاده، ایدینا منزل به عنوان نامادری سیندرلا، پیرس برازنان، مینی درایور، مدی بیلیو، شارلوت اسپنسر، جیمز کوردن، جیمز آکاسترو رومش رانگاناتان یاد کرد.

مادرخوانده سیندرلا 2021

 

زمان پخش سیندرلا

کلمبیا پیکچرز قصد داشت Cinderella را در فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی روی پرده ببرد اما به دلیل ادامه همه‌گیری بیماری کرونا و تعطیلی سینماها، استودیو را مجبور کرد تا اکران را به جولای موکول کند. این کمپانی امیدوار بود شرایط سینماها طی هفته‌های آتی بهبود یابد اما کارها طبق برنامه ریزی پیش نرفت. این اتفاق باعث شد مدیران تصمیم جدید بگیرند و امتیاز نشر را به استودیوی آمازون بفروشند.

تیزری که پرایم ویدیو به اشتراک گذاشت تاریخ انتشار فیلم Cinderella را مشخص کرد. بر این اساس، جدیدترین اثر کی کانن از تاریخ ۱۲ شهریور سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۳ سپتامبر) قابل ‌تماشا است.

https://mag.charkhoneh.com/11530
5/5 - (1 امتیاز)

2 پاسخ

  1. وای خیلی دوست دارم این فیلم رو ببینم میشه شما هم پخشش کنید؟ لطفا به نظرم ارزش یکبار دیدن رو داره

    1. درخواست شما برای ما ارزشمند است و جهت بررسی به واحد مربوطه منتقل خواهد شد و در صورت امکان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *