تماشای فیلم و سریال همراه با جایزه میلیونی

مجله چارخونه » اسلایدر اصلی » تماشای فیلم و سریال همراه با جایزه میلیونی
تماشای فیلم و سریال همراه با جایزه میلیونی
movies-campagin
فهرست محتوا

سرگرمی این روزهای اکثر افراد خانواده تماشای فیلم و سریال است. با توجه به تعطیلی سینماها و اینکه زمان بیشتری را در خانه و کنار اعضای خانواده سپری می‌کنیم بهترین و سالم‌ترین راه برای تفریح و گذران وقت، تماشای فیلم‌های جدید است. به همین دلیل چارخونه پلاس امکاناتی را فراهم کرده که خانواده‌ها در محیط امن و آرام خانه بتوانند به سادگی به آرشیو جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها دسترسی داشته باشند.

چارخونه پلاس برای همه‌ی سلیقه‌ها و گروه‌های سنی مختلف محتوای جذاب دارد. خانواده‌ها دیگر دغدغه سرگرمی حتی برای کودکان را ندارند چرا که انیمیشن‌های جدید و جذاب با دوبله فارسی برای کودکان در بخش انیمیشن در نظر گرفته شده است.

خبر خوب چارخونه پلاس برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال، یک کمپین پر از جوایز میلیونی است که از اول آبان ماه شروع شده و به مدت 60 روز ادامه خواهد داشت.

فیلم‌های سینمایی 2021

با توجه به اینکه ماه‌های پایانی سال 2021 را سپری می‌کنیم باید اعتراف کرد که امسال یکی از بهترین سال‌ها برای علاقه‌مندان به سینما بود. ساخت و انتشار بسیاری از فیلم‌های سینمایی از سال 2020 به دلیل همه‌گیری کرونا به سال 2021 موکول شدند و به همین دلیل تعداد فیلم‌های سینمایی سال 2021 بسیار شگفت‌انگیز بود. فیلم‌ها در ژانرهای مختلفی تولید و منتشر شدند. به همین دلیل فیلم‌های سال 2021 تا مدت‌ها در لیست تماشای علاقه‌مندان ماندگار خواهد بود. در بخش فیلم‌های سینمایی چارخونه سعی بر آن شده تا جدیدترین فیلم‌ها با دوبله مطلوب و با کیفیت و یا زیرنویس فارسی به محض انتشار، در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.

پربازدیدترین و جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا در ژانرهای مختلف در چارخونه پلاس قابل مشاهده است.

 

فلیم های 2021

 

جدیدترین فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی

اگر به دیدن سریال‌های خارجی علاقه دارید و ساعات زیادی را در طول روز و هفته به دیدن آنها اختصاص می‌دهید، در بخش سریال‌های خارجی چارخونه می‌توانید جدیدترین سریال‌ها را مشاهده کنید.

لیست سریال‌ها در چارخونه بصورت مداوم بروزرسانی شده و جدیدترین قسمت سریال‌ها در این بخش قرار داده می‌شوند. سریال‌های جدید و به روز مانند سریال محبوب بازی مرکب که مخاطبان بسیاری زیادی در سطح دنیا به خود جلب کرد، چاکی، سریال “دیدن” و همچنین انیمیشن‌های سریالی جدید نیز در این بخش قرار دارند.

برای دسترسی بهتر تماشای فیلم و سریال، بخش ویژه‌ای به نام “قسمت اول” در بخش سریال‌ها قرار داده شده تا بدون جستجوی زیاد بتوانید از اولین قسمت سریال‌ها را مشاهده کنید.

 

 

سریال بازی مرکب

 

یک پاییز پر از جایزه

از اول آبان ماه با شرکت در کمپین چارخونه برنده میلیونی چارخونه پلاس شوید. این کمپین 60 روز ادامه دارد و با شرکت در آن می‌توانید با تماشای 44 ساعت فیلم در ماه، در قرعه‌کشی چارخونه پلاس شرکت کرده و یکی از 15 برنده جوایز ویژه چارخونه پلاس باشید.

کاربران ایرانسلی بدون تهیه اشتراک و با اینترنت تمام‌بها می‌توانند در این ماراتن میلیونی شرکت کنند و به تماشای رایگان فیلم و سریال های مورد علاقه‌شان بپردازند. چارخونه پلاس برای کاربران اپراتورهای دیگر هم این امکانات را فراهم کرده که با تهیه اشتراک فیلم ببینند و در قرعه کشی شرکت کنند.

با اشتراک در چارخونه پلاس علاوه بر دسترسی به آرشیو تماشای فیلم و سریال، تمامی کاربران به آرشیو موسیقی و کتاب صوتی هم دسترسی خواهند داشت.

جوایز کمپین پاییزه چارخونه پلاس

چارخونه پلاس برای این کمپین سه نوع جایزه در نظر گرفته است. جایزه اصلی این کمپین که یک جایزه نقدی به ارزش 44 میلیون تومان است که در هر ماه به نفر اول تعلق میگیرد. همچنین 14 جایزه 4 میلیونی به نفرات بعدی از دیگر جوایز این کمپین است.

جوایز هفتگی کمپین چارخونه پلاس یک بسته اینترنت یک‌ساله برای 4 نفر از کاربران که بیشترین فیلم‌ها را تماشا کرده‌اند.

نکته مهم: برای دریافت یک شانس بیشتر در قرعه‌کشی فیلم‌های چالش فیلم هفته را حتما تماشا کنید.

مراسم قرعه‌کشی در روز 20دی بصورت زنده از پیج اینستاگرام چارخونه و ایرانسل برگزار و به برندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مشترکین چارخونه برای مشاهده امتیاز خود، نسخه اپلیکیشن چارخونه را دانلود و با ورود به حساب کاربری خود بخش چالش‌ها را مشاهده کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *