پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل

مجله چارخونه » برنامه‌ » ابزارها » پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل
پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل
اپلیکیشن ایدیا
فهرست محتوا

دسترسی به همه چیز با وجود اپلیکیشن‌ها بسیار ساده و آسان شده است. همگی ما روزانه و ساعتهای زیادی را صرف استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های موبایل میکنیم. تلفن‌های هوشمند در این میان نقش بسیار پررنگی را ایفا میکنند. ما با تلفن های هوشمند و اپلیکیشن ها کتاب‌ می‌خوانیم، با آنها تاکسی کرایه می‌کنیم، غذا سفارش می‌دهیم، لباس می‌خریم، قبوض آب و برق را می‌پردازیم.

همچنین اخبار را رصد می‌کنیم، فیلم و سریال میبینیم، مشاوره پزشکی میگیریم و صدها خدمات دیگر از آنها دریافت میکنیم. روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن های جدید روانه مارکت های اندروید و  ios  میشوند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از اپلیکیشن های جدید و کاربردی ایرانی و غیر ایرانی را به شما معرفی کنیم که با بعضی از آنها آشنایی کامل داشته و بعضی دیگر را شاید تا حدودی بشناسید.

پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل –  آپ

پردانلودترین اپلیکیشن در حوزه پرداخت، خرید شارژ، سفر و گردشگری است. با سوپر اپلیکیشن آپ می‌توانید انواع خدمات خرید بلیت و پرداخت قبوض و دریافت موجودی و خرید شارژ را بدون خروج از خانه تجربه کنید. با اپلیکیشن آپ به آسانی شارژ بخرید، قبوض خدماتی، قبض موبایل و قبض جریمه پرداخت کنید، کارت به کارت کنید، بلیت قطار و هواپیما بخرید، بیمه شخص ثالث خود را تمدید کنید، به موسسات خیریه کمک کنید، بسته اینترنتی بخرید و در کلوپ آپ با شرکت در جشنواره‌‌ها و مسابقات آسان پرداخت (آپ) برنده جوایز ارزنده شوید.

تمامی خدمات اپلیکیشن آپ رایگان است. با تراکنش از اپلیکیشن آپ امتیاز دریافت می‌کنید. این امتیازها به صورت ریالی به کیف پول شما واریز می‌‌شود که در خرید‌های بعدی می‌توانید از اعتبار کیف پول خود در هنگام پرداخت استفاده کنید. همچنین با تراکنش از اپلیکیشن آپ شانس دریافت می‌‌کنید که با این شانس‌ها می‌توانید در قرعه‌کشی‌‌ها و مسابقات شرکت کنید و برنده شوید.

 

اپلیکیشن آپ

 

تلوبیون – پخش زنده و آرشیو تلویزیون

یکی دیگر از پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل تلوبیون است. بدون نیاز به پرداخت هزینه با استفاده از تلوبیون می‌­توانید به پخش زنده 60 شبکه تلویزیونی و آرشیو برنامه‌ها دسترسی پیدا کنید و به تماشای آن‌­ها بپردازید. تمامی سریال‌ها، برنامه‌های جذاب تلویزیونی، مسابقات فوتبال و برنامه­‌های ورزشی به همراه لحظات مهم و حساس در تلوبیون ذخیره شده‌اند. مجموعه‌ای از صدها کارتون و انیمیشن رایگان می‌­تواند ساعت‌­ها کودک شما را سرگرم کند. با تلوبیون می­‌توانید در هر زمان و هر ساعتی به انتخاب خودتان برنامه­‌های تلویزیون را تماشا کنید. پخش زنده­ و آرشیو برنامه­‌های 30 شبکه تلویزیونی، آرشیو تمام مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه لحظات مهم (پخش شده از تلویزیون)، آرشیو کامل برنامه­‌های جذاب تلویزیونی، آرشیو تمام سریال‌های پخش شده از تلویزیون، امکان استفاده در تمام ساعات شبانه روز تنها از طریق اتصال به اینترنت، پشتیبانی کامل از زبان فارسی روی همه دستگاه‌ها از امکانات این برنامه است.

پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل تلوبیون

آیدیا – کنترل دیابت و قندخون

بزرگترین دغدغه‌های افراد دیابتی مقدار دوز انسولین، الگوی تغذیه، فعالیت‌ بدنی، بالا و پایین شدن قند خون، ویزیت منظم با پزشک، کنترل وزن و بسیاری مسائل دیگر است.یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل برای دیابتی ها اپلیکیشن ایدیا است. این برنامه به افراد دیابتی کمک میکند تا تمام اطلاعات دیابتی خود مانند قند خون، دوز و نوع انسولین و داروی مصرفی و حتی خوراکی‌هایی که مصرف میکنند و انواع غذاها را در این اپلیکیشن ثبت کنند.

امکانات این برنامه:

تمام اطلاعات دیابتی خود را مانند قند خون، دوز و نوع انسولین و داروی مصرفی و حتی خوراکی‌هایی که مصرف میکنند و انواع غذاها در این  اپلیکیشن ثبت کنند.

محاسبه دقیق دوز انسولین

پیشنهاد رژیم غذایی مخصوص هر فرد

اخطار افت قند

اندازه گیری میزان حساسیت به انسولین

محاسبه میزان کالری، کربوهیدارت، پروتئین و چربی بسیاری از خوراکی‌ها

تنظیم هشدار تزریق انسولین، دارو و فعالیت های بدنی و بسیاری امکانات دیگر که با نصب این برنامه به تمام آنها دسترسی خواهید داشت.

 

ایدیا

 

 

پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل – مسیریاب نشان

نقشه و مسیریاب نشان با استفاده از GPS و در نظر گرفتن ترافیک آنلاین، سریع‌ترین و کم‌ترافیک ترین مسیر را به شما پیشنهاد کرده و در طول مسیر هشدار نزدیک شدن به دوربین کنترل سرعت،‌ پلیس و حتی سرعت‌گیر را نیز به شما اعلام می‌کند. امکاناتی مانند مسیریابی با در نظرگرفتن طرح‌های ترافیک و زوج و فرد، اعلام سرعت‌گیرهای مسیر، مسیریابی ترکیبی اتوبوس و مترو و …باعث شده نشان برای بسیاری از کاربران ایرانی، از جمله رانندگان تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی، مزیت‌های اختصاصی به نسبت سایر سرویس‌های نقشه و مسیریاب‌ها داشته باشد.

پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل نشان

دیجیتون – اپلیکیشن کاربردی مخصوص کودک و نوجوان

یکی دیگر از پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل، فروشگاه محصولات کودک و نوجوان دیجیتون است. این اپلیکیشن شما را با چند کلیک به سادگی به دنیایی از کارتون ها و فیلم های قدیمی و جدید ایرانی و خارجی متصل می کند.

به راحتی می توانید کارتون ها و فیلم های مورد علاقه خود را با استفاده از اپلیکیشن دیجیتون بر روی تلفن همراه و تبلت داشته باشید و از آن لذت ببرید. کلیه انیمیشن ها و کارتون ها در اپلیکشن دیجیتون از تکنولوژی هوشمند تطابق با سرعت اینترنت بهره می برد و همه کاربران با سرعت های مختلف می توانند از امکانات برنامه استفاده کنند.

پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل دیجیتون

اپلیکیشن متن نگار

با متن نگار به سادگی متن خود را وارد کنید و یه عکس نوشته عالی بسازید و در اینستاگرام، تلگرام و … به اشتراک بگذارید. متن نگار یه عکس نوشته ساز اندرویدی است که در سال 1394 عرضه و به طور مداوم به روزرسانی شده است. با هر آپدیت امکانات ویژه دیگری نیز به آن اضافه می‌شود.

متن نگار

 

اپلیکیشن کاربردی کارت پستال دیجیتال

از دیگر پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل کارت پستال دیجیتال است که می‌توانید از آن برای تبریک تولد، دعوت تولد، تبریک اعیاد، مناسبت‌ها، تبریک و دعوت عروسی، روز پدر و مادر، دعوت رویدادهای مختلف و همچنین مصارف تبلیغاتی استفاده نمایید. کارت‌های تبریک تولد مجازی در بستر وب است و در آن امکانات زیادی قرار گرفته،تصاویر مختلف، افکت‌های متنوع و موسیقی‌های جذاب تا بتوانید یک هدیه جذاب و متفاوت به اطرافیان خود بفرستید و با این کار به آن‌ها بگویید که دوستشان دارید و به یادشان هستید. این کارت‌ها را از طریق تمامی شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و یا به صورت سنتی و از طریق پیامک به عزیزانتان ارسال کنید.

کارت پستال دیجیتال

لایو بوک – آموزش گام‌به‌گام با AR

اپلیکیشن لایوبوک – LiveBook یک اپلیکیشن کمک آموزشی با روش تدریس نوین و گام به گام همراه با ارائه نمونه سوالات آموزشی است. یکی از مهترین قابلیت‌های لایوبوک امکان استفاده از واقعیت افزوده یا AR است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که با گرفتن گوشی روی صفحات کتاب می‌توانید به صورت لحظه ای و دیجیتالی آموزش های مربوط به آن صفحه را در گوشی مشاهده کنید.

لایوبوک

اپلیکیشن کاربردی بیمه بازار

با ورود اطلاعات اولیه خودرو و بیمه‌نامه خود، در کمترین زمان ممکن استعلام قیمت از تمام شرکت‌های معتبر بیمه از جمله ایران، دانا، آسیا، پاسارگاد و غیره داشته باشید. با انتخاب از میان هر کدام از آنها، سفارش خود را ثبت کنید. بیمه‌نامه شما در کمترین زمان صادر شده و پروفایل کاربری شما قرار خواهد گرفت. بیمه‌نامه برای شما ارسال شده و در صورت نیاز می توانید از نسخه الکترونیکی آن نیز استفاده کنید. همچنین با وارد کردن تاریخ انقضای بیمه خودرو خود، تخفیف ویژه دریافت نموده و پیش از انقضای بیمه‌نامه‌تان از نزدیک شدن موعد پایان باخبر شوید.

پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل بیمه بازار

اپلیکیشن کاربردی بیت‌ پین؛ بازار بیت کوین و رمزارز

صرافی ارز دیجیتال بیت پین، پلتفرم خرید و فروش بیت کوین و بیش از 80 ارز دیجیتال بیت پین، یک صرافی معتبر ارز دیجیتال است. این اپلیکیشن توسط تیم فنی و کارشناسان مالی متخصص و باتجربه طراحی شده است. در بیت پین می‌توانید بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ریپل (XRP)، تتر (USDT)، دوج کوین (DOGE) و سایر ارزهای دیجیتال را معامله کنید. نسخه‌ی موبایل نرم افزار خرید و فروش ارزهای دیجیتال بیت پین با رابط کاربری جذاب به شما امکان ثبت سفارشات خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در سریع‌ترین زمان ممکن می‌دهد.

بیت پین

در مطلب بعدی اپلیکیشن های کاربردی دیگری را معرفی خواهیم کرد که جزو بهترین ها هستند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *