بهترین های گوگل پلی در سال 2021

مجله چارخونه » فناوری » آموزش های کاربردی » بهترین های گوگل پلی در سال 2021
بهترین های گوگل پلی در سال 2021
بهترین برنامه ها و بازی های 2021 گوگل پلی
فهرست محتوا

به پایان سال 2021 رسیدیم و نوبت میرسد به گوگل پلی و معرفی لیستی از بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید که این کمپانی آنها را منتشر کرد.

به نظر میرسد همه‌گیری کرونا به نوعی توسعه دهندگان و طراحان اپلیکیشن‌ها را وا داشت تا برنامه‌های متنوعی سازگار با موقعیت به وجود آمده و حتی با توجه به روحیات مردم در این دوره ارائه دهند. برنامه‌های آموزشی متناسب با نیاز کاربران نیز از جمله برنامه‌هایی بودند که در رتبه بالا قرار گرفتند.

برنامه‌هایی که با هدف حفظ سلامت جسمی و روانی مردم طراحی شده‌اند بسیار با استقبال زیادی روبرو شده و امتیازات بالایی را نیز کسب کردند. امسال با اعلام گزارشی از بهترین اپ ها و بازی ها، گوگل پلی یک کار متفاوت انجام داد و آن معرفی اپ‌های مختص تبلت، پوشیدنی‌های هوشمند و گوگل تی وی و امتیازبندی آنها به صورت جداگانه بود.

باید در نظر داشت با توجه به میزان محبوبیت بالای اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند نسبت به اپ‌های مخصوص گجت‌ها، این اپ‌ها به طور قطع قدرت رقابت با برنامه های موبایل را نخواهند داشت. گوگل در گزارش ابتدایی این لیست اعلام کرده، نوآوری مهم‌ترین معیار برای انتخاب بهترین اپلیکیشن‌ها بوده است. در رابطه با بازی‌ها هم ویژگی‌های جدید گیم‌پلی و روش‌های تازه‌ی تعامل با بازی مورد توجه قرار گرفته است.

 

گوگل پلی 2021

 

برنامه بالانس و توکمون بهترین ها بودند

نکته جالب اینکه اپلیکیشن‌های مختص مدیتیشن با استقبال داوران گوگل مواجه شده‌اند. به همین دلیل اپلیکیشن Balance به‌عنوان بهترین اپلیکیشن گوگل پلی در سال ۲۰۲۰ انتخاب شده است. در بخش بازی ها هم، بازی Pokemon Unite توانسته رتبه‌ی بهترین بازی 2021 را از آن خود کند.

Moonly برنامه دیگری است که جایگاه دوم را کسب کرده است و این برنامه نکات و راه‌کارهایی را بر اساس تقویم قمری ارائه کرده و با استقبال خوبی روبرو شده است.

رتبه سوم را  Laughscape  به خود اختصاص داد که خندیدن را به عنوان بهترین راهکار برای به آرامش رسیدن ذهن معرفی کرده است.

جسی پیکارد، مؤسس و مدیرعامل Elevate Labs و توسعه دهنده برنامه Balance گفته است که ما عمیقاً مفتخریم که گوگلی Balance را به عنوان بهترین برنامه سال 2021 انتخاب کرده است.

Balance با در نظر گرفتن تفاوت افراد طراحی شده است. هیچ دو فردی در دنیا یکسان نیستند و ما تلاش کرده‌ایم تا یک برنامه سلامت روانی شخصی را ارائه کنیم که می‌تواند این تفاوت‌های خاص را منعکس کرده و به افراد در کنار آمدن با آن‌ها کمک کند. در بخش بازی‌ها نیز Pokemon UNITE به واسطه گیم‌پلی پویا و تجربه بین کنسولی خود توانست نظر مثبت اغلب کاربران و منتقدان را به دست آورده و جایگاه اول را از آن خود کند.

سال 2021 فرصت بسیار خوبی برای توسعه دهندگان مستقل به وجود آمد و آنها توانستند جایگاه خود را در میان بهترین ها باز کنند. به عنوان مثال Bird Alone که توسط فردی به نام جورج باچلر ساخته شده توانست به عنوان دومین بازی برتر گوگل پلی در سال 2021 انتخاب شود. رتبه سوم به یک بازی خلاقانه با پازل‌های فیزیک‌ محور و بسیار جذاب، به نام Donut County رسید.

لیست کامل بهترین بازی های گوگل پلی در سال 2021 از دید کاربران و داوران

+Paramount

Garena Free Fire MAX

Balance

Pokémon UNITE

بهترین برنامه های آموزنده گوگل پلی

Empathy

Mentor Spaces

Speechify

بهترین برنامه های روزمره

Blossom

PhotoRoom

Rabit

بهترین برنامه های تفریحی

Clubhouse

Noobly

Whatifi

بهترین برنامه ها برای رشد شخصیتی

Balance

Clementine

Uptime

بهترین برنامه های گجت هوشمند

Calm

MyFitnessPal

Sleep Cycle

بهترین برنامه های گوگل تی وی

Disney+

ESPN

Tubi

بهترین بازی های گوگل پلی در سبک های مختلف

League of Legends: Wild Rift

MARVEL Future Revolution

Pokémon UNITE

Rogue Land

Suspects: Mystery Mansion

بهترین بازی های گوگل پلی در دسته مستقل

7 Billion Humans

Bird Alone

Donut County

My Friend Pedro: Ripe for Revenge

Puzzling Peaks EXE

بهترین بازی های رایگان گوگل پلی

Cats in Time

Crash Bandicoot: On the Run!

Disney POP TOWN

Switchcraft

Towers

بهترین بازی های تبلت

Chicken Police — Paint it RED!

League of Legends: Wild Rift

My Friend Pedro: Ripe for Revenge

Overboard!

The Procession to Calvary

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *