بهترین فیلمهای مارول – دنیای ابرقهرمان‌های 2021

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » بهترین فیلمهای مارول – دنیای ابرقهرمان‌های 2021
بهترین فیلمهای مارول – دنیای ابرقهرمان‌های 2021
بهترین فیلمهای مارول
فهرست محتوا

80 سال از تاسیس کمپانی مارول میگذرد و این کمپانی با فیلم های ابر قهرمانی که اکثرشان از کمیک بوک هایش الهام گرفته شناخته میشود. جالب است بدانید بهترین فیلمهای مارول و جدیدترین فیلمهای ابرقهرمانی اش تحت نظارت کمپانی مادر آن یعنی دیزنی ساخته می‌شوند و توانسته به یکی از مهم‌ترین و الهام‌بخش‌ترین نام‌های دنیای سرگرمی تبدیل شود.

کوین فیگ یکی از اعضای‌ارشد کمپانی مارول اوایل سال ۲۰۰۷ میلادی بود که پیشنهادی را تحت عنوان «جمع کردن انتقام‌جویان» به کمپانی ارائه کرد . این پیشنهاد بلند مدت، با توجه به جذابیت و سوددهی زیادی که برای این پروژه پیش‌بینی می‌شد سریعا مورد استقبال سرمایه داران این شرکت قرار گرفت.

کوین فیگ تهیه کننده‌ی آمریکایی پیش‌تر نیز در ساخت عناوینی چون X-MEN قدر خود را نشان داده بود و توانست به ریاست کمپانی Marvel Studios برسد. نقطه آغاز دنیای جذاب ابرقهرمان‌های مارول به شکلی تازه و متفاوت، با فیلم‌هایی پیوسته و مرتبط رقم خورد.

تا کنون فیلم‌های مارول از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سراسر جهان هستند که بسیاری از افراد لیستی بلند بالا از محصولات آن را در آرشیو خود ذخیره کرده‌اند.

با شروع سال جدید طرفداران ژانرهای مختلف سینما در انتظار اکران فیلمهای مورد علاقه خود هستند. سال 2021 برای ژانر ابرقهرمانی سال بسیار پرباری بود که تعدادی از آنها به دلیل همه گیری کرونا از سال 2020 باقی مانده بودند و اکران آنها به سال 2021 موکول شده بود. بسیاری از فیلمهایی هم که در صف اکران قرار داشتند به دلیل تغییرات به سال 2022 موکول شده و به زودی به نمایش درخواهند آمد.

در این مطلب قصد داریم بهترین فیلمهای مارول که در سال 2021 اکران شدند و با استقبال زیادی روبرو شدند را معرفی کنیم.

بهترین فیلمهای مارول – بیوه سیاه

مارول در آثار جدید خود تصمیم گرفته داستان شخصیت‌هایی را روایت کند که پیش از این چندان مورد توجه نبودند. نهمین اثر مارول فیلم بیوه سیاه از بهترین فیلمهای مارول در سال 2021 بود که بر اساس داستان یکی از شخصیت‌های مارول با همین نام ساخته شد. شخصیت اصلی یعنی بلک ویدو با نام ناتاشا رومانوف در کمیک‌های مارول به طرفداران این کمیک‌ها معرفی شد. از سال 2010 و با فیلم مرد آهنی 2، پا به دنیای سینمای مارول گذاشت.

بلک ویدو هیچ قدرت ماورایی ندارد و تنها از مهارت‌های خارق‌العاده‌ای برخوردار است. او از یک دنیای نه چندان عجیب و غریب که در واقعیت‌های تاریخی هم آثار آن را مشاهده کردیم آمده  به همین خاطر شخصیتی حیرت‌انگیز به نظر می‌رسد.

این فیلم ابرقهرمانی مارول 2021 درنهایت در ماه جولای 2021 اکران شد.

برای دانلود فیلم و یا مشاهده آنلاین فیلم به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

دنیای مارول

 

بهترین فیلمهای مارول – شانگ‌چی و افسانه ده حلقه

از دیگر بهترینهای مارول در سال 2021 فیلم شانگی چی و افسانه ده حلقه بود که باز هم از جمله شخصیت های الهام گرفته از کمیک های مارول بود. نکته قابل توجه این فیلم این است که ایده ساخت آن از سال 2001 مطرح شده بود! اما استقبالی از آن صورت نگرفته بود تا اینکه در 2018، دیوید کالاهام برای نوشتن فیلمنامه این اثر، انتخاب شد و کارگردان دورگه آن یعنی دستین دنیل کرتون کارگردانی آن را به عهده گرفت. کرتون فردی ژاپنی آمریکایی است و شانگ چی اولین فیلم مارول است که یک کارگردان آسیایی آن را ساخته است.

داستان فیلم از این قرار است که زمانی که اتفاقاتی، شانگ چی را به سازمان ده حلقه هدایت می‌کند، او متوجه می‌شود که مجبور است با گذشته‌ای که فکر می‌کرد فراموش شده، دوباره رو به‌ رو شود. سازمان Ten Rings یا ده حلقه، از Iron Man در سال 2008 در دنیای سینمایی مارول به تصویر کشیده شده است. در واقع سازمان Ten Rings همان عاملی است که باعث تبدیل تونی استارک در Iron Man به مرد آهنی شده بود. این فیلم از جمله فیلم‌های فاز چهار مارول است و در ماه سپتامبر 2021 اکران شد.

برای دانلود فیلم و یا مشاهده آنلاین فیلم به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

فیلمهای مارول

 

ونوم2 –  بگذارید کارنیج بیاید

ونوم یکی از فیلم‌های پرطرفداری بود که بسیاری از مخاطبینش چشم انتظار اکران آن بودند. ونوم در واقع بر اساس کمیک‌های مارول ادی بروک یک روزنامه‌نگار است که با یک موجود ابرقهرمان به نام ونوم همزیستی بیولوژیکی دارد. هرچند انتظار می‌رفت شخصیت کارنیج به عنوان یک ضدقهرمان وارد داستان شود، اما کارگردان این فیلم یعنی روبن فلیشر تمرکز فیلم را بر روی معرفی شخصیت ونوم گذاشت.

هرچند ونوم از ساخته‌های مستقل مارول نیست، اما نامش در میان سازندگان فیلم به چشم می‌خورد. درواقع سونی پیکچرز (Sony Pictures) مسئولیت پخش فیلم را به عهده داشت و در ماه ژوئن آن را اکران کرد.

برای دانلود فیلم و یا مشاهده آنلاین فیلم به لینک زیر مراجعه نمایید.

بهترین فیلمهای مارول – مردعنکبوتی 3 

مرد عنکبوتی 3 یکی دیگر از فیلم های ابرقهرمانی دنیای مارول و از بهترین و پرفروشترین های این کمپانی محسوب می‌شود. اسپایدرمن از سال 1962 جزو شخصیت های کمیک مارول بوده و در سال 1977 اولین فیلم بر مبنای این شخصیت ساخته شد.

هرچند فیلم براساس داستان این شخصیت توسط کمپانی های دیگر ساخته شد اما مارول، اسپایدرمن را با فیلم Captain America: Civil War و با بازی تام هالند، به شکلی دیگر به تصویر کشید.

در واقع ساخت فیلم‌های مستقل اسپایدرمن توسط مارول از سال 2017 آغاز شد و جدیدترین قسمت آن نیز در سپتامبر سال 2021 اکران شد.

فروش فوق‌العاده اسپایدرمن 3 آن را به پرفروش ترین فیلم مارول ۲۰۲۱ و پرفروش ترین فیلم دنیا در سال 2021 کرد.

بهترین فیلمهای مارول – جاودانگان

جاودانگان آخرین اثر مارول در دنیای ابرقهرمانی بود که قرار بود در اواخر سال میلادی 2021 نمایش داده شود اما بنا به دلایلی خاص اکران آن به اوایل 2022 موکول شد.

در جاودانگان بازیگران مطرحی چون آنجلینا جولی و ریچارد مدن و چندین بازیگر مطرح دیگر حضور دارند و همین امر باعث شد افراد زیادی به تماشای این اثر روی بیاورند.

در این فیلم مفاهیم عمیقی از نوع زندگی انسانها به نمایش گذاشته شده است که دلیل محبوبیت آن هم پرداختن به همین موضوعات است.

اکران این فیلم پرطرفدار مارول در ماه ژانویه بود و با استقبال زیادی روبرو شد.

سخن آخر

کمپانی مارول در زمینه ساخت فیلم های ابرقهرمانی قدمت بسیار زیادی دارد و افراد بسیاری به این ژانر علاقه دارند. برای دانلود فیلم و یا مشاهده آنلاین فیلم به این لینک مراجعه کنید.

از نظر شما بهترین فیلمهای مارول کدام فیلمها بودند؟

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *