برنامه های ضروری سفر

مجله چارخونه » برنامه‌ » حمل و نقل و مسیریابی » برنامه های ضروری سفر
برنامه های ضروری سفر
برنامه های ضروری سفر
فهرست محتوا

سفر یکی از بهترین تفریحات برای هر فرد محسوب می‌شود اما بسیاری از افراد به دلیل اینکه نگران هستند برنامه‌ریزی سفر به خوبی پیش نرود این لذت را از خود دریغ می‌کنند و شاید از سفر رفتن منصرف شوند. بسیاری از افراد هم هستند که انتخاب مقصد برایشان آسان است اما نگران محل اقامت نحوه تهیه بلیط و یا زمان سفر هستند.

اپلیکیشن‌های کاربردی سفر و برنامه‌ های ضروری سفر کمک میکند تا با استفاده از آنها بهترین هتل‌ها، مناطق بوم‌گردی، اماکن گردشگری و ارزان‌ترین بلیط‌ها را جستجو کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید. با استفاده از برنامه‌های ضروری سفر در وقت و هزینه نیز صرفه‌جویی خواهد شد. اپلیکیشن‌های سفر، همه نیازها را در طول سفر برآورده میکنند. با توجه به تعطیلات نوروزی پیش رو به راحتی با استفاده از این اپلیکیشن‌ها تمامی مراحل سفر شما به راحتی انجام شده و میتوانید سفر دلچسبی را تجربه کنید.

برنامه های ضروری سفر، خدمات مختلفی را ارائه میدهند، اطلاعات مراکز اقامتی شامل هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی، پیش بینی وضع آب و هوا، مراکز دیدنی، مسیرها و دسترسی‌ها، رستوران ها و پمپ بنزین و موارد دیگر را می‌توان جستجو کرد.

در این مطلب قصد داریم بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه سفر را معرفی کنیم.

 

برنامه های ضروری سفر

 

سفرمارکت بازار بزرگ سفر و گردشگری

برنامه کاربردی سفرمارکت یک اپلیکیشن کامل و جامع از بهترین اطلاعات سفر تا تهیه انواع بلیط را یکجا در خود دارد. با استفاده از این اپلیکیشن، قبل از خرید، خدمات و قیمت‌های مختلف در زمینه سفر را به سادگی مقایسه و بهترین و ارزانترین گزینه را انتخاب کنید.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد اپلیکیشن سفرمارکت استفاده از تخفیف‌های ساعتی ویژه برای تور، بلیط هواپیما و هتل است. با دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل سفرمارکت در قرعه‌کشی ماهانه جوایز خاص و ارزنده نیز شرکت می‌کنید.

از دیگر ویژگی‌های سفرمارکت، خرید و پرداخت به وسیله کارت های بانکی عضو شتاب است. با اپلیکیشن سفرمارکت گزارش کاملی از تراکنش‌ها و خرید‌های قبلی قابل دریافت است.

 

دریافت از چارخونه

 

جاباما سامانه جامع رزرو ویلا، اقامتگاه و هتل:

یکی دیگر از برنامه های ضروری سفر  اپلیکیشن جاباما است. با جاباما این امکان را خواهید داشت که در هر زمان و مکانی، به متنوع‌ترین لیست اقامتگاه‌های ایران دسترسی داشته باشید و به صورت آنلاین رزرو کنید. اپلیکیشن جاباما کاملا رایگان است و با دانلود آن به ۶۵۰۰ اقامتگاه مختلف در سراسر ایران شامل اقامتگاه بومگردی، مهمانسرا، مجتمع اقامتی، ویلا، سوئیت، هتل‌، هتل آپارتمان، کلبه، متل، کاروانسرا، خانه و آپارتمان دسترسی خواهید داشت.

ویژگی‌های اپلیکیشن جاباما:

  • فیلترهای متنوع برای انتخاب اقامتگاه بر اساس شهر، نوع، امکانات و…
  • دسترسی به اطلاعات و مشخصات کامل و تصاویر باکیفیت از اقامتگاه
  • دسترسی سریع به تخفیف‌های ویژه و هیجان‌انگیز جاباما
  • امکان مشاهده نظرات مهمان‌های پیشین در مورد اقامتگاه‌ها
  • امکان اضافه کردن اقامتگاه به لیست «علاقه‌مندی‌ها»
  • پشتیبانی ۲۴ساعته حتی در روزهای تعطیل
  • انجام کامل پروسه پرداخت هزینه اجاره اقامتگاه از طریق اپلیکیشن
  • دسترسی به لیست تراکنش‌ها با جزئیات نوع، مبلغ، تاریخ، ساعت و…

دریافت از چارخونه

اسنپ‌روم

برنامه اسنپ روم از مجموعه اسنپ هم از دیگر برنامه های ضروری سفر است که به معرفی و ارائه خدمات سفر پرداخته است. با استفاده از اپلیکیشن اسنپ‌روم می‌توانید متناسب با تاریخ سفر خود در میان اسنپ‌روم های ارائه‌ شده محل اقامت مورد نظرتان را پیدا و به صورت آنلاین رزرو و هزینه آن را پرداخت کنید.

مهم‌ترین تفاوت اسنپ‌روم با دیگر سرویس‌های رزرو آنلاین هتل، نسبت قیمت به کیفیت ارائه‌ شده است. اسنپ‌روم با استانداردسازی اقامتگاه‌ها آن‌ها را به مجموعه خود اضافه می‌کند و با قیمتی بسیار مناسب به مسافرین معرفی می‌کند.

 

اپلیکیشن علی بابا

علی بابا هم یکی کامل‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن سفر است که رتبه یک فروش بلیط هواپیما و قطار است. این اپلیکیشن همه نیازهای شما برای داشتن یک سفر ایده‌آل را پیش‌بینی کرده و به آنها پاسخ داده است. با نصب و دانلود اپلیکیشن علی‌بابا همیشه یک بلیط آماده و واچر یک هتل مطمئن را در جیب خود دارید. ضمن اینکه تیم پشتیبانی علی‌بابا به کمک 200 کارشناس خبره، به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی همه سوال‌ها است.

در اپلیکیشن علی‌بابا گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و بلیط هواپیما و قطار و رزرو هتل‌های ایران جزء گزینه‌ها هستند. از جمله ویژگی های اپلیکیشن علی بابا، استرداد تماما آنلاین بلیط پروازهای داخلی، پروازهای خارجی و قطار، استرداد تماما آنلاین هتل‌ رزرو شده برای رفاه حال مسافران است.

 

برنامه های ضروری سفر

 

برنامه خرید بلیط و رزرو هتل فلایتیو

یکی دیگر از برنامه های ضروری سفر فلایتیو است که کمک میکند تا به راحتی و با کمترین هزینه در وقت و زمان بلیط مورد نظر خود را انتخاب رزرو و خرید نمایید.

فلایتیو امکان رزرو آنلاین و رایگان بلیط هواپیما را نیز دارد. با فلایتیو سریع و آسان به همه جای دنیا سفر کنید.

ویژگی‌های فلایتیو:

امکان رزرو رایگان بلیط هواپیما

امکان رزرو رایگان هتل سراسر جهان

ضمانت بلیط و بلیط چارتر به صورت خاص

امکان خرید بلیط قطار با بهترین قیمت

استرداد آنلاین بلیط

جست و جوی سریع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

ارسال اطلاعات مورد نیاز مسافر به صورت اس ام اس: تاریخ انقضاء پاسپورت و تاریخ پرواز

 

دریافت از چارخونه

برنامه سفر سپهر 360

سپهر 360 یک نرم افزار رایگان و یک موتور جست و جو برای خرید بلیط هواپیما است و در فروش بلیط هواپیما دخالتی ندارد، از این رو بلیط هواپیمای خود را بدون هیچ‌گونه افزایش نرخ و کارمزد از سپهر 360 می توانید تهیه کنید.

تمامی قیمت های بلیط هواپیما در سایت و یا اپلیکیشن سپهر 360 بین چند ثانیه تا چند دقیقه از سمت فروشندگان بلیط هواپیما (آژانس های هواپیمایی) به روزرسانی می‌شوند.

خدمات حدود 400 آژانس هواپیمایی و بیش از 40 ایرلاین ( از جمله ایرلاین های : ایران ایر، ماهان ، آسمان، معراج، ایران ایر تور، کیش ایر، قشم ایر، کاسپین، زاگرس، سپهران، تابان، آتا، اترک، قطر ایرورز، ترکیش، فلای دبی، ایرایشیا، اطلس گلوبال و …) در جست و جوی این اپلیکیشن نمایش داده میشود.

از دیگر ویژگیهای اپلیکیشن سپهر 360 نمایش نرخ پروازهای بلیط چارتری و سیستمی تا چند ماه آینده

خرید بدون واسطه از چارتر کنندگان اصلی پروازها و نمایندگان فروش ایرلاین ها

فیلترینگ متنوع بر اساس ساعت پرواز، ایرلاین، کلاس های پروازی موجود و شماره پرواز و…

نظارت بر نحوه ی فعالیت تامین کنندگان محصولات و پیگیری شکایات احتمالی

برنامه های ضروری سفر - دریافت از چارخونه

اپلیکیشن تی چارتر

یکی دیگر از برنامه های ضروری سفر که امکان جستجو و خرید بلیط چارتری را فراهم می‌کند، تی چارتر است. علاوه بر امکان خرید بلیط هواپیما، شما می‌توانید نسبت به خرید آنلاین بلیط قطار هم توسط این اپلیکیشن اقدام نمایید. برنامه تی چارتر به صورت رایگان قابل دانلود است و برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و کاربران به راحتی قادر به استفاده از قابلیت های این برنامه خواهند بود. همچنین خرید آنلاین بلیط هواپیما با مراجعه به وب‌سایت این اپلیکیشن نیز امکان‌پذیر است.

برای جستجوی بلیط هواپیما کافیست مبدا و مقصد و همچنین تاریخ مورد نظر را مشخص نموده و گزینه جستجو را لمس نمایید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید توسط این برنامه بلیط پروازهای داخلی و یا خارجی را خریداری نمایید. بدین ترتیب لیستی از پروازها به همراه نام ایرلاین، ظرفیت و قیمت نمایش داده می‌شود.

ویژگی های تی چارتر:

امکان خرید آنلاین بلیط پروازهای داخلی و خارجی

امکان خرید آنلاین بلیط قطار

عرضه بلیط با ضمانت

امکان تغییر ترتیب نمایش بلیط‌ ها بر اساس قیمت، ایرلاین، ظرفیت و ساعت پرواز

 

دریافت از چارخونه

 

سخن آخر

رزرو و خرید آنلاین بلیط های هواپیما لحظه آخری و ارزان قیمت به راحتی از طریق برنامه های ضروری سفر امکان‌پذیر است. همچنین به راحتی میتوان با استفاده از این برنامه ها با توجه به مقصد، هتل و یا اقامتگاه خود را نیز رزرو کرد. به همین دلیل به راحتی میتوان تمام برنامه‌ریزی‌های سفر را از قبل انجام داد و بدون هیچ دغدغه‌ و نگرانی از آن لذت برد.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *