بهترین ویرایشگر عکس با موبایل

مجله چارخونه » برنامه‌ » عکاسی » بهترین ویرایشگر عکس با موبایل
بهترین ویرایشگر عکس با موبایل
ویرایشگر عکس با موبایل
فهرست محتوا

زیبایی‌های بهار یکی از بهترین بهانه‌ها برای گرفتن عکس و یا ویدئو است. از سفره هفت‌سین گرفته تا حضور در طبیعت و لذت از تک تک لحظات نوروز ما را وادار می‌کنند تا به زیبایی هرچه تمام‌تر این صحنه‌ها و اوقات را ثبت و ضبط کنیم.

عکاسی و فیلمبرداری به وسیله موبایل به دلیل در دسترس بودن و استفاده راحت از این وسیله بیشتر مورد علاقه افراد است تا دوربین‌های عکاسی، به دلیل اینکه نیازی به تنظیمات خاص نداشته و عکس‌ها به راحتی به کمک اپلیکیشن‌های مختلف قابل ویرایش است.

اکثر عکسها، ویدئوها و کلیپ‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تیک‌تاک، یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی دیگر، توسط این برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها ساخته و ویرایش شده‌اند. امکانات موجود در این برنامه‌ها در حد ویرایشگرهای حرفه‌ای ویدئو و تصویر مخصوص سیستم‌های گرافیکی هستند و به راحتی تمامی نیازها را برطرف می‌کنند.

این برنامه ها و اپلیکیشن ها بدون نیاز به دانش خاص به راحتی قابل استفاده هستند و به وسیله آن میتوان تصاویر و ویدئوهای خوبی تولید کرد.

برنامه ویرایشگر عکس با موبایل اینشات – InShot

اینشات یکی از بهترین برنامه های ویرایشگر فیلم و عکس است که مخصوص موبایل و تبلت طراحی شده و دارای امکانات جالبی است. این برنامه عکاسی موبایل مورد استفاده بسیاری از افرادی است که در زمینه تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند و به راحتی می‌توانند در قالب‌های مختلف عکسها و ویدئوهای خود را ویرایش کنند. با نصب اینشات هیچگونه محدودیتی برای ویرایش عکس‌ها و ویدئوها نخواهید داشت. از قابلیت اسلایدشو گرفته تا افزودن فیلترها و افکت‌های مختلف، این برنامه تمامی نیازهای ویرایش عکس و ویدئو را برطرف می‌کند.

برخی از امکانات برنامه InShot :

امکان فشرده سازی فیلم با کیفیت و وضوح سفارشی بدون افت کیفیت

امکان کاهش و افزایش سرعت پخش ویدئوها

پخش معکوس کلیپ‌ها

امکان محو کردن حاشیه‌ها به کمک افکت بلور

افزودن متن، موسیقی و افکت به ویدئوها

امکان تغییر سایز و کراپ تصاویر

امکان ساخت دابسمش

برنامه ویرایشگر عکس با موبایل ایزی کات – EasyCut

ایزی‌کات هم یکی دیگر از برنامه های عکاسی با موبایل است که دارای ویژگی ویرایش آسان، رایگان و قدرتمند فیلم، عکس نیز است. این برنامه به شما امکان می دهد فیلم ها‌، تصاویر‌، ولاگ حتی فیلم‌ها را در هر زمان و هر مکان در تلفن خود ویرایش کنید.

کار با این برنامه بسیار آسان است و می‌توانید به راحتی موسیقی‌، افکت‌، فیلتر‌، برچسب‌، حرکت‌، زیرنویس و سایر  امکانات را روی تصاویر خود به کار ببرید.

ویژگی های اصلی برناامه ایزی‌کات:

ویرایش آسان‌ و ساده و حرفه‌ای

عکس‌ها را مانند یک حرفه‌ای ویرایش کنید

ابزار کارآمد کلاژ

دارای فیلترهای ویدیویی پرطرفدار

قابلیت اضافه کردن موسیقی

درجه‌بندی رنگ

برش و تغییر پس زمینه

فشرده سازی فیلم‌ها

کنترل سرعت فیلم

خروجی فیلم با کیفیت Full HD

 

برنامه عکاسی با موبایل

 

برنامه ویرایشگر عکس با موبایل B612

یکی دیگر از محبوبترین برنامه های عکاسی با مویال اپلیکیشن B612 است که کاربران بسیار زیادی از سرتاسر دنیا این اپلیکیشن را به عنوان برترین اپلیکیشن عکاسی می‌شناسند.

این برنامه مجموعه ای از امکانات و قابلیت های متنوع است و میتوان هر نوع افکتی را به صورت realtime روی عکس‌ها قرار داد. انتخاب یک فیلتر مناسب جذابیت عکس‌ها را چندین برابر می‌کند. این برنامه دارای فیلترهای جذاب و مختلفی است که تمامی نیازها را در این زمینه برطرف می‌کند.

اپلیکیشن B612 بیش از 1500 استیکر متنوع در لیست امکانات خود دارد که هیچ‌گونه محدودیتی در استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

برخی از قابلیت‌های برنامه B612 :

ثبت تصاویر و ویدئوهای با کیفیت

امکان ساخت کلاژهایی زیبا

تایمر هوشمند برای ثبت تصاویر از راه دور

ثبت تصاویر در ابعاد مختلف و متنوع

مجموعه‌ای از صدها فیلتر فوق‌العاده و زنده

دسترسی سریع به فیلترها و یا استیکر مورد علاقه

افکت‌های زیبا ساز تصاویر سلفی

ساخت موزیک ویدئوهای خاص و حرفه‌ای

ایموجی‌های واقعیت مجازی (‌پشتیبانی تنها در برخی از دستگاه های خاص)

برنامه ویرایشگر عکس با موبایل Picsart:

یکی از تخصصی ترین برنامه های ویرایشگر عکس پیکس‌آرت است که به وسیله این اپلیکیشن میتوانید کلاژهای حرفه‌ای بسازید، برچسب طراحی کنید، پس‌زمینه عکس‌ها را حذف و یا جایگزین کنید. پیکس‌آرت مجموعه‌ی کاملی از ابزار ویرایش کاملی است که می‌تواند به شما امکان ساخت محتوای منحصر به فرد بدهد.

برخی از ویژگیهای اپلیکیشن پیکس‌آرت:

فیلترهای پرطرفدار برای تصاویر

قابلیت حذف پس زمینه و اشیاء

دارای بیش از  ۲۰۰ فونت

استفاده از ابزار انتخاب هوشمند مجهز به هوش مصنوعی

ساخت استوری اینستاگرام، تیک تاک

استفاده از کتابخانه موسیقی

برش کلیپ‌های ویدئویی به ابعاد و نسبت‌های عالی

کوتاه کردن فیلم‌ها یا استفاده از ادغام ویدیوی هوشمند برای ترکیب فیلم‌ها

برنامه ویرایشگر عکس با موبایل Filmigo

فیلمیگو یک برنامه و ابزار قدرتمند برای ویرایش ویدئو است. این برنامه یک اپلیکیشن بسیار حرفه ای برای ویرایش فایل های ویدئویی در موبایل است. با این برنامه به راحتی میتوان روی فیلم‌ها موسیقی چسباند. به وسیله فیلمیگو بدون از دست دادن کیفیت فیلم را فشرده کنید.

با ویرایشگر Filmigo خروجی های HD را بدون افت کیفیت و محدودیت مدت زمان انجام دهید. علاوه بر این‌، ویژگی‌های تقویت صدا باعث جذابیت بیشتر فیلم و نمایش اسلاید می‌شود.

با استفاده از این ویرایشگر، ایجاد یک ویدیو با عکس‌، موسیقی و ویرایش فیلم آسان و سرگرم کننده می‌شود. شما می توانید فیلم های خود را با زیرنویس‌، مضامین‌، انتقال‌، برچسب‌ها‌، ابله‌ها و تقریباً هر چیزی که می‌خواهید به روش خلاقانه و شخصی‌سازی کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *