جذابترین فیلمهای اکشن 2022

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » جذابترین فیلمهای اکشن 2022
جذابترین فیلمهای اکشن 2022
فیلم اکشن
فهرست محتوا

معرفی 5 مورد از برترین‌های اکشن

فیلمهای اکشن از ابتدای پا گذاشتن به عرصه سینما همیشه محبوب و پرطرفدار بودند. با توجه به پیشرفت های بسیار زیاد در صنعت فیلمسازی و سینما، روزبه‌روز بر تعداد ساخته‌های این ژانر افزوده می‌شود و هیجان آن به دلیل استفاده از تکنیک‌های خاص فیلمبرداری بیش از پیش شده است.

سال 2022 نیز مانند سال 2021 سالی پربار از لحاظ فیلم‌های اکشن محسوب می‌شود. نمی‌توان منکر شد که بیشتر فیلم‌های اکشن موردانتظار 2022 را فیلم‌های ابرقهرمانی تشکیل می‌دهند. از بتمن 2022 گرفته تا دکتر استرنج و موربیوس همگی جزو آثار کمیک مارول محسوب می‌شوند.

امسال شاهد رویارویی بسیار شگفت‌انگیز مارول و دی‌سی هستیم که قصد دارند با شخصیت‌های محبوب خود هنرشان را به رخ یکدیگر بکشند.

معرفی بهترین فیلمهای اکشن 2022

فیلم موربیوس 2022

یک فیلم آمریکایی دیگر در ژانر ابرقهرمانی که بر پایه شخصیتی به همین نام از مارول ساخته شده‌است. موریبوس یکی از فیلم‌هایی است که با خلق دنیایی مشترک میان فیلم‌های مردعنکبوتی و ونوم، ساخته و اکران خواهد شد. تولید فیلم بر عهده کلمبیا پیکچرز با مشارکت مارول است. این فیلم به تهیه‌کنندگی آوی آراد و لوکاس فاستر توسط استودیو مارول تولید شد و در  April 1, 2022 روی پرده میرود.

داستان فیلم درباره شخصیتی به نام موریبوس است که کارمند یک اداره است. او بیماری خونیِ نادری دارد که مشکلات بسیاری را برای او رقم میزند. موربیوس تصمیم می‌گیرد برای درمان بیماری اش اقدام کند اما اتفات در روند درمان طور دیگری رقم میخورد و او تبدیل به یک خون آشام می‌شود.

برای تماشای این فیلم جذاب منتظر اعلام زمان پخش آن باشید.

 

فیلم اکشن موربیوس

 

فیلم آنچارتد 2022

در مقاله‌ای جداگانه درباره نقد و بررسی فیلم آ«چارتد صحبت کردیم و در این نوشته به صورت اجمالی به معرفی آن میپردازیم. داستان شخصیتی به نام نیتن دریک است که به‌همراه دوست خود ویکتور سالیوان به‌دنبال گنج‌ می‌روند. همانطور که در مقاله اشاره کردیم این فیلم اقتباسی از بازی به همین نام است که با کارگردانی نیل دراکمن توسط استودیو ناتی‌داگ ساخته شد.

این فیلم توسط استودیو کلمبیا پیکچرز به‌همراه پلی استیشن پروداکشنز تولید و توسط سونی پیکچرز در سینماها اکران می‌شود. تام هالند در سال‌های گذشته وظیفه نقش‌آفرینی در نقش مردعنکبوتی را برعهده داشته در نقش نیتن دریک و مارک والبرگ در نقش سالیوان به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

 

فیلم آمبولانس 2022

فیلم آمبولانس در ژانر اکشن و جنایی به طور قطع یکی از بهترین فیلم‌های سال خواهد بود. این فیلم یک بازسازی از روی یک نسخه قدیمی است که در سال ۲۰۰۵ اکران شد.

این فیلم به تهیه‌کنندگی مایکل بی و بردلی فیشر توسط استودیو New Republic Pictures تولید شد و قرار است توسط شرکت Universal Pictures اکران شود.

داستان فیلم درباره شخصیت ویلیام، یک کهنه سرباز آمریکایی است که برای عمل جراحی همسرش به ۲۳۱ هزار دلار پول نیاز دارد. او برای این کار به برادر مجرم خود یعنی دنی متوسل میشود . دنی برادر ناتنی ویلیام است و یک مجرم بسیار حرفه ای است. دنی از ویلیام میخواهد که برای اینکار در یک دزدی بزرگ بانک با او همراه شود. مبلغ سرقت از بانک چیزی در حدود 32 میلیون دلار است. در جریان دزدی بانک اتفاقی می‌افتد که آنها مجبور به دزدیدن یک آمبولانس می‌شوند و ماجراهای عجیبی اتفاق می‌افتد.

 

فیلم آمبولانس

 

بتمن 2022

شنل بتمن به رابرت پتینسون رسید و او بعد از بن افلک نقش شخصیت بتمن را به عهده گرفت و به بروس وین تبدیل شد. فیلم The Batman مسیری جدا از سه گانه شوالیه تاریکی را در پیش گرفته است و در آن شهد صحنه های خاصی از شخصیت بتمن هستیم.

در این فیلم شاهد نق آفرینی ریدلر با بازی پل دینو، پنگوئن با بازی کارل فارل، سلینا کایل یا همان کت‌وومن با بازی زوئی کراویتز، جیمز گوردون با بازی جفری رایت و آلفرد پنی‌ورث با بازی اندی سرکیس هستیم.

در مقاله ای به بررسی فیلم بتمن پرداخته‌ایم که میتوانید از طریق این لینک آن را مطالعه کنید.

 

بتمن 2022

 

فیلم شهر گمشده

احتمالا داستان این فیلم با دیگر فیلم های اکشن تفاوت زیادی دارد اکشن با ته مایه کمدی این فیلم را مقداری متفاوت تر از دیگر آثار کرده است. یک نویسنده رمان‌های عاشقانه که زندگی پرتب‌وتابی داشته به نام لورتا تصمیم می‌گیرد برای معرفی کتاب جدیدش به یک تور معرفی برود. او تصمیم میگیرد شخصیت محبوب روی پوستر کتابش را نیز با خود به همراه ببرد.

در مسیر این تور اتفاقاتی رقم میخورد که آلن شخصیت پوستر لوریتا درگیر یک ماجرای آدم‌ربایی می‌شوند. همین موضوع آن‌ها را به یک جنگل بزرگ می‌کشاند و همین اتفاق روند اصلی داستان فیلم را شکل می‌دهد.

تهیه‌کنندگی این فیلم را لیزا چسین و خود ساندرا بولاک توسط استودیو Fortis Films تولید شده است. دنیل ردکلیف، بازیگر نقش محبوب هری پاتر درمیان بازیگران این فیلم قرار دارد و برد پیت نیز یک حضور افتخاری کوتاه نیز در این فیلم پیدا کرده است.

 

 

شهر گمشده

 

سخن آخر

فیلم هایی که معرفی شدند 5 فیلم از بین یهترین های ژانر اکشن 2022 هستند که بسیاری از ما در انتظار اکران آنها هستیم. به محض انتشار این فیلمها لینک آنها در چارخونه پلاس قرار خواهد گرفت.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *