بهترین بازی های لپ تاپ

مجله چارخونه » بازی » اکشن » بهترین بازی های لپ تاپ
بهترین بازی های لپ تاپ
بهترین بازی های لپ تاپ
فهرست محتوا

برای نصب بهترین بازی های لپتاپ، قیمت بالای لپ تاپ‌های گیمینگ و کنسول‌های بازی باعث شده بسیاری از افراد تمایل داشته باشند از لپ تاپ های معمولی شخصی برای نصب بازی های استفاده کنند. با توجه به اینکه لپ تاپ های معمولی پردازنده های گرافیکی قوی ندارند به همین دلیل باید بازی هایی را نصب کنند که سیست عامل و پردازنده گرافیکی آنها کشش نصب و انجام این بازی ها را داشته باشد.

در دنیای گرافیک‌های نسل جدید و قابلیت‌هایRay-Tracing، هنوز ناشرانی وجود دارند که بازی‌هایی را تولید می‌کنند تا بر روی لپ تاپ‌هایی بدون یک کارت گرافیک فوق پیشرفته نیز به خوبی اجرا شوند.

پس این به معنای این است که داشتن سخت افزار قدیمی یا یک لپ تاپ ضعیف نمیتواند شما را از لذت انجام بازی هاب کامپیوتری محروم کند.

در این مطلب قصد داریم 5 تا از بهترین بازی‌های محبوب کامپیوتری را معرفی کنیم که نیازی به پردازنده گرافیکی و رم بالا نخواهد دارد و به راحتی نصب و اجرا می‌شود.

بهترین بازی های لپتاپ – Townscaper

Townscaper یک بازی جذاب شهرسازی است که میتواند ذهن شما را نظم بدهد. با قرار دادن هر سازه روی سازه دیگر حس خوبی از خلق یک ساختمان پیدا می‌کنید.

هیچ «هدف نهایی» در بازی Townscaper وجود ندارد، تنها میل به ساختن چیزی زیبا در بازی وجود دارد که ارتباط خاصی و ویژه‌ای را با بازیکن برقرار می‌کند..  این بازی فقط به 1 گیگابایت فضای دیسک و 4 گیگابایت رم برای اجرا نیاز دارد. این بازی سرگرم کننده را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

بهترین بازی های لپتاپ – Fortnite

یکی از جذابترین بازی ها بازی فورتنایت است که در بین افراد محبوبیت زیادی را کسب کرده است. برای آن دسته از کسانی که به دنبال یک بازی ماجراجویی و هیجانی هستند، فورتنایت یک انتخاب عالی است. سبک منحصر به فرد و کمی کارتونی آن باعث می‌شود که با رایانه‌های شخصی با قابلیت گرافیکی کمتر، سازگاری بیشتری داشته باشد.

هر کسی که فورتنایت را به صورت رقابتی بازی می‌کند، استدلال می‌کند که بازی در پایین‌ترین تنظیمات گرافیکی ایده‌آل نیست، اما برای گیمرهای معمولی، گرافیک پایین و کارتونی، هیچ چیزی را خراب نمی‌کند. بازی بتل رویال Fortnite به صورت رایگان و کراس پلتفرم در دسترس قرار دارد و برای بازی‌های گاه به گاه شبانه با دوستان، عالی است.

بهترین بازی های لپتاپ  – Minecraft

یک بازی محبوب و معرف دیگر به نام ماین کرافت  که مهم نیست رم یا حافظه موجود در سیستم شما چقدر است، Minecraft  را روی رایانه‌های شخصی خود به راحتی اجرا کنید. حتی می‌توان آن را بر روی یک Raspberry Pi معمولی نیز اجرا کرد، البته در مقیاسی بسیار کوچک‌تر. ماینکرفت یک بازی سندباکس سازگار با لپ‌ تاپ‌ها است که ماجراجویی‌هایی بی‌پایان و تمام‌نشدنی در بطن خود پنهان کرده است.

در Minecraft برای هر نوع گیمری، یک چیزی یافت می‌شود. آیا از پروسه ساخت و ساز و سفارشی‌سازی خانه‌ها و ساختمان‌های جالب لذت می‌برید؟ یا شاید هم از مدیریت منابع تهیه شده از طریق اکتشافات معدنی خطرناک لذت می‌برید؟ زیبایی بازی‌های سبک سندباکس در این است که گزینه‌های بی‌شمار و تنوع نامحدود روبروی شما قرار دارد و باید اقرار کرد که هیچ بازی‌ای در این سبک به اندازه ماینکرفت در دسترس همگان قرار ندارد. پس اگر تاکنون در دنیای بی‌انتهای آن غرق نشدید، بهتر است هر چه سریع‌تر آن را تجربه کنید.

 

بازی ماین کرافت

 

بهترین بازی های لپتاپ – The Elder Scrolls V: Skyrim

Skyrim یک بازی قدیمی است که در سال 2011 منتشر شده بود اما طرفداران زیادی را همچنان به خود مجذوب کرده است. باید گفت تعداد اندکی از بازی‌ها همچون The Elder Scrolls 5: Skyrim وجود دارد که با وجود قدیمی بودن همچنان علاقه مندان زیادی تمایل به نصب و اجرای این بازی در سیستم های خود دارند. با وجود محدودیت‌های اولیه در زمان عرضه، Skyrim هنوز هم یک عنوان ماجراجویی و جهان باز بسیار خوب است.

اگر هدف شما غرق شدن در یک دنیای فانتزی گسترده و بی حد و حصر با تجربه‌ای شخصی و عمیق و قابل تنظیم باشد، پس دلیلی وجود ندارد که Skyrim را دوست نداشته باشید. اژدهاها را بکشید، با NPCها دعوا کنید یا به یک مرغ‌کش‌ بدنام تبدیل شوید. دنیا به معنای واقعی کلمه متعلق به شماست تا هر آن چه که می‌خواهید در بازی انجام دهید. برخی از کاربران انجمن اسکایریم حتی ادعا می‌کنند که لپ‌ تاپ شما می‌تواند بسیاری از مادهای موجود را نیز اجرا کند تا اوضاع را از آن چیزی که هست، جالب‌تر کند.

بازی اسکایریم لپتاپ

 

بهترین بازی های لپتاپ – Portal 2

بازی (پرتال 2) یک بازی معمایی، دونفره، سرگرم‌کننده است که برای اجرای آن در لپ تاپ به سیستم فوق‌العاده قوی‌ای احتیاج ندارید. فقط با 4 گیگابایت رم، می‌توانید با قرار دادن پرتال‌های شگفت‌انگیز برای عبور از اتاق‌های آزمایش خطرناک، از GLaDOS پیشی بگیرید.

یا شاید هم بخواهید به تنهایی این بازی را در حالت داستانی تجربه کنید و شخصیت بی سر و صدای Chell را برای فرار از Aperature Science Facility راهنمایی کنید. Portal 2 برای ساعت‌ها سرگرم شدن با یک دوست صمیمی در بخش دونفره یا رویارویی تک‌نفره در برابر GLaDOS، بازی بسیار مناسبی است. یک عنوان کلاسیک که هرگز قدیمی نمی‌شود و برای گیمرهای لپ‌ تاپ که به دنبال بازی‌های «قدیمی» اما خوب هستند، کاملاً ایده‌ال است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *