نقد و بررسی سریال The Boys | معرفی واقعی دنیای ابرقهرمانان | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » نقد و بررسی سریال The Boys | معرفی واقعی دنیای ابرقهرمانان | چارخونه
نقد و بررسی سریال The Boys | معرفی واقعی دنیای ابرقهرمانان | چارخونه
کارکترهای اصلی سریال پسران
فهرست محتوا

اگر عاشق دنیای مارول و دی سی بوده و  همیشه منتظر دیدن ابر قهرمانتان در کراس اور‌ها یا فلیم‌های اونجر گونه هستید؛ پیشنهاد می‌کنم حتی یک خط از این مقاله را هم نخوانید. چرا که قصد داریم به معرفی سریالی بپردازیم که در طول آن شاهد روی دیگر چهره‌های ابر قهرمانان خواهید بود. در این مقاله معرفی، نقد و بررسی سریال The Boys یا پسران خواهید خواند.

تخریب دنیای مارول و دی سی توسط سریال The boys

قطعا همه شما برای لحظه‌ای از دیدن نبردهای خیر و شر دنیای Marvel  و D.C خسته شده‌اید و به این فکر کرده‌اید که این ابر قهرمان‌ها روی تاریکی هم دارند یا خیر. این سریال در ابتدا زیر نظر کمپانی دی سی در حال ساخت بود اما به دلیل مخرب نشان دادن شخصیت‌های کامیک بوکی به طور کلی از طرف این شرکت لغو شد. اما نویسنده سری کامیک بوک‌های د بویز بیکار ننشست و داستان خود را به اتمام رساند. پس از آن شرکت پرایم ویدیو حق نشر تصویری داستان را خرید تا با ساخت سریال شروع به تخریب دنیای D.C  و مارول کند.

 

در سریال The boys چه خواهیم دید؟

نمایی از گروه هفت در سریال پسران

برخلاف انتظار که شاید کارگردان کم کم چهره سیاه ابر قهرمانان را به شما نشان بدهد؛ داستان سریال پسران از همان ابتدا جنجالی شروع می‌شود. در سکانس‌های ابتدایی بر اثر سهل‌انگاری کردن یکی از کارکترها که شبیه به شخصیت فلش در دنیای مارول است؛ با برخورد به نامزد نقش اصلی سریال که هیویی نام دارد آغاز می‌شود. بعد از این برخورد تنها دو دست ازنامزدش برای شخصیت جوان داستان یعنی هیویی خواهد ماند و اینگونه است که سریال پسران استارت می‌خورد.

 

یونیورسال آمازون در سریال پسران به شکلی خواهد بود؟

در دنیای که شرکت آمازون برای ما ساخته شاهد خشونت، ضعف و جاه طلبی بیش از حد ابرقهرمانان خواهیم بود که هر کدام از آن‌ها شبیه به یکی از قهرمانان دی سی و مارول هستند. در حقیقت دنیایی که آمازون آن را خلق کرده شما با خود در دالان‌های تاریکی فرو ببرد که ابر قهرمانان نه فقط به خاطر حس انسان دوستی؛ بلکه به خاطر حس قدرت به انجام ماموریت‌های خود می‌پردازند.

 

سریال پسران آمازون پرایم هم به دنبال تیغ زدن جیب‌ها

نمایی از گروه پسران که دشمن مارول و دی سی محسوب می‌شوند

در دوره از تاریخ سینما هستیم که لقب پر فروش‌ترین فیلم تاریخ به Avengers : End Game  می‌رسد. پس دور از انتظار نبود شرکتی مثل آمازون بعد از خرید حق نشر سریال ارباب حلقه‌ها، به دنبال خرید داستان‌های کامیک بوکی هم باشد. اگر با شما صادق باشیم باید بگوییم که هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمی‌گرید. شرکت پرایم ویدیو هم بعد از این که متوجه شد که در حال حاضر فیلم‌های همچون انتقام جویان، ثور، کاپیتان آمریکایی و بت من فروش بالایی دارد، به فکر ساخت سریال کامیک بوکی افتاد اما با خط داستانی کاملا متفاوت.

فرض کنید در اتاقی هستید که رنگ تمام دیوار‌ها سفید است. حال در بین این سفیدی‌ها یک شکاف سیاه به وجود می‌آید. آیا چشم شما به دیدن آن شکاف جذب نخواهد شد؟ این دقیقا کاری است که سریال پسران با مخاطبین دنیای مارول و دی سی انجام داده است.

 

نکته جالب هویت آشکار کارکترهای سریال The boys

یکی از نکات جالب سریال پسران بر خلاف دیگر سریال‌های دی سی یا مارول، هویت کارکترهای ابر قهرمانان است. در اکثر سریال‌های مبتنی بر کامیک بوک هویت ابر قهرمان برای مردم پنهان بوده و مردم شخص را ممکن است در خیابان ببیند یا از کنار آن رد شوند. ولی در این سریال هویت ابرقهرمان برای مردم آشکار است اما هویت انسانی آن‌ها برای شما کاملا پنهان خواهد بود. در این سریال خواهد دید که ابر قهرمانان هم می‌توانند مملو از تصمیمات اشتباه و گناه باشند.

 

نقدهای منفی هم بر سریال پسران وارد است اما…

گاهی ممکن است داستان برای شما تکرار شود اما دقیقا در جایی که خاص به یک باره با سوپرایز نویسنده رو به رو خواهید شد. البته که باید بدانید شما داخل سریال شاهد داستان خیر و شر همیشگی هستید. یعنی همان گروه پسران و گروه هفت خواهید بود اما به شما قول خواهید که بعد از دیدن این سریال تجربه جدید و متفاوتی را حس خواهید کرد.

 

فصل سوم د بویز از شبکه پرایم ویدیو در حال پخش است و به نقد کابران این فصل از به نسبت روند دو فصل قبلی هنوز جذاب است. باید دید که مخاطبان سریال پسران تا چه زمان از این سریال ضد ابر قهرمان لذت خواهد برد. برای دیدن فصل سوم سریال پسران با اینترنت رایگان می‌توانید همین الان به سایت چارخونه مراجعه کنید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *