با نت رای نظرات خود را در جامعه منعکس کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با نت رای نظرات خود را در جامعه منعکس کنید
با نت رای نظرات خود را در جامعه منعکس کنید
دانلود رایگان برنامه نت رای
فهرست محتوا

برنامه نت رای یک اپلیکیشن کاربردی بر پایه سوال و جواب های کاربران است که سعی دارد از طریق این اپلیکیشن نظرات عموم مردم را در جامعه منعکس کند. با دانلود رایگان برنامه نت رای و نصب و راه اندازی آن به سوالات پاسخ دهید و امتیاز جمع کنید. هر هفته امتیازهای خود را جمع کنید و تبدیل به کد قرعه کشی کنید به این منظور باید از الماس‌هایی که دارید استفاده کنید. کدهای قرعه کشی طلایی و نقره ای هفتگی و ماهیانه و پایان دوره خود را نیز در صفحه اصلی برنامه پیدا می‌کنید.

به علاوه کلی جوایز نفیس در این برنامه برای شما تدارک دیده شده است. تازه می‌توانید در خواست جوایز نقدی هم بدهید. خلاصه با این برنامه هم سرگرم می‌شوید هم اطلاعات عمومی خودتان را بالا می‌برید. بعد از نصب و راه اندازی برنامه و وارد کردن شماره موبایل خود و تایید آن به صفحه اصلی برنامه هدایت می‌شوید. در قدم اول نت رای به صورت خودکار شما را با محیط برنامه و روابط کاربری آن آشنا می‌کند. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه به معرفی آیکن‌ها و صفحه اصلی برنامه می‌پردازیم.

دانلود رایگان برنامه نت رای

صفحه اصلی و آیکن‌های برنامه نت رای

در صفحه اصلی نت رای قسمت‌های مختلفی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. در بالای صفحه نوار دسترسی اصلی برنامه تعبیه شده است. در سمت چپ نوار تعداد الماس‌های شما به چشم می‌خورد که در ابتدا 80 عدد به صورت رایگان از طرف نت رای به کاربران هدیه داده می‌شود. در کنار الماس‌ها آیکن اعلان‌ها وجود دارد که کاربران را از اخبار و اطلاعیه‌های برنامه مطلع می‌سازد. آیکن بعدی در این بخش راهنمای استفاده از اپلیکیشن است.

در سمت راست این نوار ابزار هم به قسمت تنظیمات و درخواست‌های خود وارد می‌شوید. در این قسمت می‌توانید پروفایل خود را ویرایش کنید و به کانال تلگرام و وبسایت برنامه دسترسی داشته باشید. هم چنین درخواست جایزه نقدی بدهید و سوال طراحی کنید. به علاوه برای خرید الماس هم باید به همین قسمت مراجعه کنید.

دانلود رایگان برنامه نت رای

سوالات بخش اصلی برنامه نت رای

اما بخش اصلی برنامه که در میانه صفحه اصلی قرار دارد مربوط به سوالاتی است که باید پاسخ دهید. در این بخش برنامه قادرید که تعداد و نحوه سوالات خود را مشخص کنید. این بخش شامل قسمت‌های یک سوالی، هفت سوالی یک نفره، هفت سوالی دو نفره و هفتاد سوالی است. کاربران در این بخش نوع سوالات خود را تعیین می‌کنند و بازی را شروع می‌کنند.

دانلود رایگان برنامه نت رای

کسب الماس در برنامه نت رای

برای به دست آوردن الماس در این برنامه سه راه پیش روی شما قرار دارد. راه نخست طراحی سوال است. با طراحی یک سوالی 5 الماس و با طراحی هفتاد سوالی 15 الماس بگیرید. راه دوم پاسخ به سوالات است. با پاسخ درست به هفت سوال یک الماس به شما تعلق خواهد گرفت. و راه آخر دعوت از دوستان است. با دعوت از دوستان خود به شرکت در این برنامه 20 الماس رایگان بگیرید. علاوه بر آن با اولین خرید دوستانتان به میزان 50 درصد خرید آن‌ها الماس به شما تعلق خواهد گرفت. خب وقت شروع است. موفق باشید.

برای دانلود رایگان برنامه نت رای کلیک کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *