سریال میس مارول M.s Marvel | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » سریال میس مارول M.s Marvel | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه
سریال میس مارول M.s Marvel | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه
سریال میس مارول M.s Marvel | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه
فهرست محتوا

خودتان را آماده کنید چون قرار است با مارول به دنیای جدید از ابر قهرمانان سفر کنید. درست است که سریال میس مارول M.s Marvel در قسمت اول شما یاد انیمیشن محبوب مرد عنکبوتی داخل دنیای عنکبوتی می‌اندازد اما روایت خلاقانه داستان قطعا هر نوجوان و جوانی را جذب خود می‌کند. با مجله چارخونه همراه باشید تا به دنیای فانتزی خانم مارول سفر کنیم.

از همان ابتدا جذابیت داستان میس مارول M.s Marvel مشخص می‌شود

وقتی تیزر سریال در حال پخش است صدای موسیقی بسیار زیبایی به گوشتان خواهد خورد که جذاب است. همین موسیقی متن با چنین شوری نشان دهنده‌ی یک شروع خاص خواهد بود. قسمت اول سریال خانم مارول نشان می‌دهد که قرار است یک ابر قهرمان فانتزی در دنیای واقعی خلق شود.

 

خانم مارول اولین ابرقهرمان مسلمان

جالب است بدانید که میس مارول اولین ابر قهرمان مسلمان کمپانی Marvel بوده و در سال 2013 خلق شده. کتاب‌های کامیک این شخصیت به قدری در بین کودکان تا نوجوانان محبوبیت پیدا کرد که شرکت مارول در سال 2019 در توییتی رسما اعلام به ساخت مینی سریال میس مارول کرد.

 

کاملا خان، قهرمانی پاکستانی

کاملا خان ابر قهرمان جدید مارول

از دیگر نکات جالب این سریال که نقد‌های مثبت و منفی زیادی هم مواجه شده بوده ملیت کاملا خان است. کاملا خان یا همان میس مارول M.s Marvel پدر و مادری پاکستانی دارد اما در آمریکا متولد شده. این یعنی یک تغییر بزرگ که کمپانی مارول استودیو در سال 2022 به آن روی آورده است. آن‌ها بعد از ساخت سریال مون نایت و ورود به دنیای خدایان مصر حال قصد دارند تا به دنیای مسلمانان هم ورود کنند.

 

کاملا خان در دنیای واقعی شخصیت بازیگوش و سر به هوا است

کاملا در زندگی واقعی خود یک دختر سر به هوا و بازیگوش است که برای ثانیه‌ای هم نمی‌تواند در دنیای عادی زندگی کند و با هر چیزی به سمت دنیای فانتزی خود می‌رود. او بسیار رویا پرداز بوده و با کوچک‌ترین اتفاقات ماجرایی در ذهن خود می‌سازد. این موضوع آنقدر پررنگ خواهد شد که ممکن است کاملا خان شما را هم گاهی به دنیای فانتزی خود ببرد. البته باید اضافه کنیم که زیباهای بصری مینی سریال خانم مارول باعث ایجاد این حس درون شما خواهد شد.

 

کاپیتان مارول Captian Marvel الگوی ابرقهرمان تینیجر داستان

یکی از نکات جالب داستان مینی سریال خانم مارول، پوسترهای کاپیتان مارول Captian Marvel است. شما در جای جای فیلم شاهد عکس‌ها، پوسترها و حتی لباس کاپیتان مارول خواهید بود. میس مارول جوان کاپیتان مارول را الگو خود می‌بیند و در تمام رویاهایش دوست دارد تا شبیه به این ابرقهرمان شود. در سکانسی از قسمت اول به وضوح خواهید دید که او چقدر شیفته‌ی کاپیتان مارول است.

 

مادر خانواده کاملا خان، سد محکمی در برابر رویاپردازی‌های خانم مارول

از همان نخستین قسمت خانم مارول M.s Marvel متوجه می‌شوید که قدرت خانواده دست مادر خانواده بوده و هرچه او بگویید انجام می‌شود. در همین قسمت متوجه خواهید شد که خانواده میس مارول کمی مذهبی بوده و با بعضی مسائل و آزادی‌خواهی‌های کاملا مخالف هستند. البته اگر راستش را بخواهید به نظر من مارول کاملا هدفمند روی این موضوع دست گذاشته و می‌خواهد به طور کاملا نامحسوسی نشان دهد که دین اسلام گاهی محدودیت ایجاد می‌کند.

 

آیا پروژه خانم مارول ریسکی بزرگ برای کمپانی مارول است؟

عکسی از مینی سریال میس مارول

خب همانطور که گفتیم کمپانی مارول استودیو بعد از ساخت سریال مون نایت و دریافت بازخورد‌های مثبت، برای ایجاد تنوع به سرعت به سراغ پخش سریال میس مارول M.s Marvel کرد. البته که باید این را هم ذکر کنیم که این اتفاق دقیقا بعد از انتقادهای شدیدی که نسبت به فراموش کردن ساخت سریال و فیلم برای رده سنی نوجوانان و جوانان شد، افتاد. حال باید دید که کمپانی مارول استودیو بعد از گرفتن نظرات درباره سریال خانم مارول به سراغ ساخت فیلم سینمایی آن یا ساخت کراس اور از این شخصیت می‌رود یا خیر؟

 

همین الان میس مارول M.s Marvel را از چارخونه رایگان تماشا کنید!

اگر چارخونه‌ای باشید می‌دانید که شما می‌توانید با اینترنت ایرانسل به صورت رایگان تمامی فیلم‌های وب سایت را تماشا کنید. پس همین حال به سراغ دیدن قسمت اول مینی سریال خانم مارول بروید.

 

ما سعی کردیم تا بدون اسپویل کردن شما را کمی با فضای مینی سریال جدید کمپانی مارول آشنا کنیم. حال اگر شما قسمت اول سریال میس مارول را تماشا کرده‌اید نظر خود را با دیگران در این پست به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید برای دیدن تیزر این سریال جذاب به صفحه مجازی ما در اینستاگرام مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *