معرفی 4 کتاب در حوزه بازاریابی و فروش | کتاب صوتی + دانلود | چارخونه

مجله چارخونه » کتاب صوتی و الکترونیک » معرفی 4 کتاب در حوزه بازاریابی و فروش | کتاب صوتی + دانلود | چارخونه
معرفی 4 کتاب در حوزه بازاریابی و فروش | کتاب صوتی + دانلود | چارخونه
عکس کتاب صوتی اعترافات یک تبلیغاتچی
فهرست محتوا

اکثر اشخاصی که در زمینه بازاریابی و فروش کار می‌کنند، آنقدر سرشان شلوغ است که وقت سر خاراندن ندارند؛ چه برسد به خواند کتاب. اما گوش دادن کتاب بهترین روش برای کسب علم بیشتر برای آن‌هاست. پس با ما همراه شوید تا به معرفی 4 کتاب صوتی در حوزه بازاریابی و فروش بپردازیم. توجه داشته باشید که همه‌ی این 4 کتاب را می‌توانید از اپلیکیشن چارخونه دانلود کنید.

کتاب صوتی اول؛ اعترافات یک تبلیغاتچی

کتاب صوتی اعترافات یک تبلیغاتچی

یکی از بهترین الگوهای موفقیت در بازاریابی و فروش، دیوید اگیلوی است. او تمامی قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرده و حال کتابی به نام اعترافات یک تبلیغاتچی نوشته که بسیار شیرین و جذاب می‌باشد. وی در این کتاب تجارب شخصی خود را از نحوه فروش، جذب مشتری و بازاریابی خدمات خود نوشته است. شما می‌توانید کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی را از وب سایت چارخونه دانلود کنید.

 

کتاب صوتی دوم؛ گاو بنفش

کتاب صوتی گاو بنفش مخصوص بازاریابی و فروش

از معروف‌ترین کتاب‌های بازاریابی و فروش می‌توان به اثر ست گودین به نام گاو بنفش اشاره کرد. این کتاب برای شما می‌تواند سر منشا تمامی سوالاتتان در حوزه استراتژی فروش و چگونگی بازاریابی باشد. شما در کتاب گاو بنفش خواهید خواند که متمایز و منحصر به فرد بودن چقدر می‌تواند در زمینه جذب مخاطب تاثیرگذار خواهد بود. این کتاب از پیشنهادات ویژه چارخونه به افرادی است که بدنبال کتاب‌ صوتی مختصر و مفید در زمینه مارکتینگ هستند.

 

کتاب صوتی سوم؛ هنر شفاف اندیشیدن

کتاب هنر شفاف اندیشیدن

اگر بخواهید از کتابی به عنوان دایره المعارف بازاریابی و فروش معرفی کنیم، کتاب هنر شفاف اندیشیدن از زمره همین کتاب‌ها است. شما در این کتاب درباره خطاهای به وجود آمده در زمینه نحوه فروش، نحوه ارائه محصول یا خدمات و چگونگی برخورد با آن‌ها آشنا خواهید شد. گوش کردن به کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن برای همه الزامی است.

 

کتاب صوتی چهارم؛ برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک

برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک

به جرائت یکی از بی نظیرترین نوشته‌های معروف دیوید دبیلو اندرسون، کتاب برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک است. این کتاب به شما یاد خواهد داد چگونه کسب و کار کوچک خود را توسعه دهید، چگونه برای پیشرفت برنامه ریزی کنید و بر سرمایه خود بیافزایید. دیوید دبیلو اندرسون تقریبا تجربیات 30 ساله خود را در قالب این کتاب نهفته است تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک را نیز می‌توانید به راحتی در سایت چارخونه گوش کنید و از آن برای پیشرفت در حوزه بازاریابی و فروش یاد بگیرید.

 

در این مقاله سعی کردیم به معرفی 4 کتاب صوتی در حوزه بازاریابی و فروش بپردازیم. اگر کتاب صوتی خاصی را در نظر دارید نام آن را با ما در میان بگذارید یا اگر یکی از این کتاب‌ها را گوش کرده‌اید نظر خود را درباره این کتاب با ما بازگو کنید.

https://mag.charkhoneh.com/12896
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *