فیلم دنیای ژوراستیک 3 : قلمرو | دانلود + تماشا | دوبله فارسی | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » فیلم دنیای ژوراستیک 3 : قلمرو | دانلود + تماشا | دوبله فارسی | چارخونه
فیلم دنیای ژوراستیک 3 : قلمرو | دانلود + تماشا | دوبله فارسی | چارخونه
فیلم دنیای ژوراستیک 3 : قلمرو | دانلود + تماشا | دوبله فارسی | چارخونه
فهرست محتوا

بعد از فروش فوق العاده دنیای ژوراستیک Jurassic world 1 و 2 ، استدیو امبلین اینترتیمنت به فکر ساخت نسخه سوم این سری کرد تا به طوری ماند آثار بزرگ سینما ماندگار شود. ساخت نسخه سوم دنیای ژوراستیک 3 : قلمرو را نیز بر عهده کالین ترورو قرار داد تا بتوانید به خودی این نسخه را به پایان بگذارد. سه گانه دنیای ژوراستیک می‌تواند برای افرادی که علاقه شدیدی به ما قبل تاریخ بشر دارند جذاب باشد. حال با ما همراه باشید تا شما را کمی با این فیلم آشنا کنیم.

آیا بازیگران فیلم دنیای ژوراستیک 3 : قلمرو تغییر کردند؟

می‌توانیم نوید این خبر خوش را به شما بدهیم که هیچکدام از بازیگران اصلی دنیای ژوراستیک 3 : قلمرو تغییر نکرده‌اند. طبق آخرین اخبار کریس پرت همچنان در نقش اوون گریدی خواهد بود و مثل دو نسخه قبلی دنیای ژوراستیک Jurassic world قرار است تا با دیوانه بازی‌هایش استرس را به شما منتقل کند. به گفته ترورو کاگردان این فیلم، قرار تا نقش بعضی از بازیگرانی که در قسمت قبلی هم حضور داشتند پررنگ‌تر بشود. پس منتظر هر سوپرایزی در قسمت جدید این فیلم باشید.

 

سم نیل (دکتر گرانت) در دنیای ژوراستیک 3 : قلمرو می‌درخشد

سم نیل Sam Neil یکی از بازیگران مطرح دنیای سینما، همچنان در نقش دکتر گرانت می‌درخشد. در دنیای ژوراستیک 3 : قلمرو، دکتر گرانت قرار است تا خیلی بیشتر نبست به قسمت‌های قبلی به درخشد و نقش تاثیرگذاری در روند پایان داستان دارد.

 

داستان دنیای ژوراستیک 3 : قلمرو از چه قرار است؟

حمله یک دایناسور در دنیای ژوراستیک 3 : قلمرو

تمامی حوادث این فیلم چهار سال بعد از اتفاقات قسمت قبلی رخ می‌دهد. حالا دایناسورها در کنار آدم‌ها زندگی می‌کنند. همین موضوع آینده را برای انسان‌ها کمی خطرناک‌تر می‌کند و ممکن است تا سکان قدرت در دنیا به دست دایناسورها بیافتد. این قسمت سرتاسر هیجان انگیز بوده و نمی‌گذارد تا یک لحظه هم چشمتان را به اطراف بچرخانید. به نوعی می‌توان گفت شاید تمام آن چیزی که شخصیت‌های اصلی برایش جنگیده‌اند تباه شود.

 

منتظر پایانی باشکوه باشیم؟

به احتمال فراوان طرفداران دو سری قبلی از دنیای ژوراستیک Jurassic world  منتظر یک پایان با شکوه هستند. طبق گفته عوامل سازنده و کاگردان فیلم Jurassic world 3 پایان فیلم بسیار جالب و خاص بوده و احتمالا مورد پسند اکثرا طرفداران است. البته که ترورو جزییات بیشتر در مورد چگونگی به پایان رسیدن این سه گانه نگفته و می‌خواهد تمامی ما را شگفت زده کند.

 

تاریخ اکران فیلم دنیای ژوراستیک 3 : قلمرو

به خاطر بیماری کرونا خیلی از فیلم‌ها با تاخیر بروی پرده‌ی سینما قرار گرفتند. این فیلم هم از این قاعده مستثنا نبود. قرار بود که فیلم Jurassic world 3 : Dominion  در سال خرداد 1400 پخش شود اما به دلیل همه‌گیری این ویروس، اکران دنیای ژوراستیک یک سال تاخیر خورد و در 22 خرداد 1401 در سینماهای جهان قرار گرفت.

نماد jurassic world 3 : dominion

دنیای ژوراستیک در چارخونه

شما می‌توانید به راحتی قسمت‌های قبلی این فیلم را از وب سایت چارخونه به راحتی دانلود یا تماشا کنید. همچنین اگر از اینترنت ایرانسل استفاده کنید نیازی به پرداخت هزینه بابت دیدن فیلم از وب سایت چارخونه ندارید.

 

خب تا اینجای کار سعی کردیم که بدون هرگونه اسپویلی، شما را با این فیلم آشنا کنیم. شما می‌توانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر از زمان قرار گرفتن فیلم دنیای ژوراستیک 3 ما را در شبکه‌های مجازی دنبال کنید. مجله چارخونه همواره مملو از مقاله‌های بروز و جدید درباره بروزترین فیلم‌های سینمای ایران و جهان است.

https://mag.charkhoneh.com/13190
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *