جدیدترین فیلم اکشن 2022 (برترین فیلم) | دانلود + تماشا | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » جدیدترین فیلم اکشن 2022 (برترین فیلم) | دانلود + تماشا | چارخونه
جدیدترین فیلم اکشن 2022 (برترین فیلم) | دانلود + تماشا | چارخونه
جدیدترین فیلم اکشن 2022 (برترین فیلم) |دانلود + تماشا | چارخونه
فهرست محتوا

شاید خیلی‌ها بگویند که فیلم‌های اکشن کاملا بی محتوا بوده و هیچ وقت چیز خاص و جدیدی به شما یاد نمی‌دهد. اما به نظر من که حرفشان درست نیست و هیچ فیلم بی محتوایی در هیچ ژانری وجود ندارد. علاوه بر این هرچه جلوتر می‌رویم فیلم‌ها مفهومی‌تر می‌شود. در سال 2022 میلادی فیلم‌های اکشن زیادی در حال اکران هستند. ما قصد داریم تا برترین و جدیدترین فیلم‌های اکشن 2022 را برای دانلود یا تماشا آنلاین از سایت چارخونه به شما پیشنهاد کنیم.

جدیدترین فیلم اکشن 2022 که باید ببینیم؛ اسپایدر هد

خیلی از کشورها در حال آزمایش یکسری از داروهای خود بروی زندانیان هستند. البته که این موضوع را رسانه‌ای نمی‌کنند. در این میان فیلم جدید و اکشن به نام اسپایدر هد Spider Head آمده که در حال روایت همین داستان است. این فیلم با بازی کریس هیموث داستان دو زندانی را روایت می‌کند که به طور داوطلبانه خود را وارد آزمایش خاص می‌کنند و بعد از آن با عواقب آن رو به رو می‌شوند. همین الان می‌توانید فیلم اسپایدر هد را از سایت چارخونه دانلود کرده یا آنلاین تماشا کنید.

 

جدیدترین فیلم اکشن 2022؛ آقای ایپ بیدار شد

آقای ایپ بیدار 2022

اگر از دنبال کننده‌های فیلم‌های مبارزه‌ای باشید قطعا نام آقای ایپ برایتان آشنا خواهید بود. نخستین فیلم با عنوان فیلم ایپ من IP Man در سال 2008 بر روی پرده نقره‌ای رفت و با استقبال بی‌نظیر طرفداران رو به رو شد. این عنوان تا سال 2019 میلادی ادامه داشت و تمام شد. حال قسمت جدیدی از فیلم آقای ایپ به نام بیداری در ژانر اکشن پخش شده تا دوباره طرفداران این عنوان را پای پرده سینما بیاورد. شما می‌توانید این فیلم را نیز از سایت چارخونه دانلود یا تماشا کنید.

 

فیلم اکشن فیل سفید 2022 با بازی بروس ویلیس

یکی از جدیدترین فیلم‌های اکشن در سال 2022 فیل سفید بوده که با بازی بروس ویلیس معروف جذابیت این فیلم را چندین برابر می‌کند. داستان فیلم از این قرار است که هنگامی که دو پلیس شاهد یک سوء قصد هستند، یک رئیس جنایتکار بی رحم به گابریل تانکردی، دستور می دهد تا هر تهدیدی را از بین ببرد. بروس ویلیس که سال‌ها او را با بازی در نقش جان سخت بیاد داریم در نقش مهمی را در روند این داستان ایفا می‌کند. برای تماشا فیلم فیل سفید 2022 می‌توانید همین حالا وارد سایت چارخونه شوید.

 

کرگدن اروپایی به سینما آمریکا حمله کرد

خب بیایید با هم کمی از سینما آمریکا دور شویم و به سراغ سینمای اروپا برویم. جاهای در سال‌های اخیر فیلم‌های فاخر و زیبایی را به دنیا معرفی کرده است. یکی از این فیلم‌های اکشن و زیبا که برای کشور اوکراین است، راینو یا کرگدن نام دارد. داستان فیلم درباره شخصی است که به واسطه کودکی سختی که گذرانده تبدیل به یک تبهکار و باجگیر می‌شود. او در مسیر خونین جنایت قرار می‌گیرید و به یک باره خود را در مسیری که فکرش را هم نمی‌کند میبیند. همین الان می‌توانید  فیلم اکشن کرگدن 2022 را از سایت چارخونه تماشا یا دانلود کنید.

 

سگ تازی wolf hound 2022؛ فیلم اقتباسی از جنگ جهانی دوم

فیلم سگ تازی از زمره فیلم‌هایی است که درباره جنگ جهانی دوم ساخته شده است. داستان فیلم از یک ماموریت فوق سری کشور آلمان روایت خواهد شد. قهرمان داستان یک خلبان آمریکایی – یهودی است که بعد از به اسارت گرفته شدن خدمه‌ی هواپیمایش، می‌خواهد آن‌ها را تک به تک نجات دهد. فیلم سگ تازی 2022 را می‌توانید همین الان تماشا کنید.

 

این فیلم‌ها تقریبا جدیدترین و برترین فیلم‌های اکشن 2022 است که در وب سایت چارخونه می‌توانید دانلود یا آنلاین تماشا کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *