دانلود سریال اکشن The Oldman | تماشا پیرمرد پرحاشیه | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » دانلود سریال اکشن The Oldman | تماشا پیرمرد پرحاشیه | چارخونه
دانلود سریال اکشن The Oldman | تماشا پیرمرد پرحاشیه | چارخونه
دانلود سریال اکشن The Oldman | تماشا پیرمرد پرحاشیه | چارخونه
فهرست محتوا

از همین اول بگوییم که قرار تا با داستان و سریال خاصی رو به رو شوید. پس اگر اهل فیلم‌های صرفا اکشن هستید، دیدن سریال اکشن پیرمرد The Oldman را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. شما در این سریال شاهد دیوانگی‌های یک پیرمرد پرحاشیه خواهید بود. به واقع شاید او تاوان زندگی قبلی‌اش را در سال‌های آخر زندگی‌اش می‌دهد. با ما همراه باشید تا این سریال اکشن و زیبا را برای دانلود یا تماشا آنلاین به شما معرفی کنیم.

جف بریجز در نقش دن چیس می‌درخشد

جف بریجز در نقش دن چیس در سریال پیرمرد

جف بریجز یکی از بازیگران مطرح سینمای با بازی در نقش دن چیس شخصیت اصلی سریال The Oldman بار دیگر درخشید. او از نظر منتقدان بسیار خوب در نقش مامور سابق CIA فرو رفته است. عوامل سازنده‌ سریال پیرمرد زمان زیادی برای انتخاب بازیگر نقش اصلی گذاشتن که ثمره آن یک بازی درخشان از جف بریجز بود.

 

رمانی که سریال شد؛ دن چیس از دل کتاب بیرون می‌آید

بنظر خودم اکثر سریال‌های که به موفقیت می‌رسند از روی یک رمان ساخته شده‌اند. ممکن است که دلیل معروف شدن سریال The Oldman هم تنها پس از 2 قسمت همین موضوع باشد. این سریال براساس رمانی با همین نام نوشته شده است. البته جایی تعجب دارد که رمان به این زیبایی چرا تا به حال به زمان فارسی ترجمه نشده اما باید بدانید که یکی از موفق‌ترین رمان‌هایست که در سال 2017 منتشر شده.

 

فرار از یک سوءقصد؛ دن چیس از چه چیزی فرار می‌کند؟

شاید شروع سریال پیرمرد The Oldman کمی مبهم باشد؛ اما همین موضوع باعث دوچندان شدن جذابیت داستان برای شما می‌شود. شما در ابتدا پیرمرد را مشاهده خواهید کرد که جایی زندگی می‌کند که هیچ تکنولوژی وجود ندارد. در نگاه اول دن چیس آدمی مهربان و بی خطر به نظر می‌رسد اما بعد از این متوجه می‌شود که یک قاتل به دنبال گرفتن جان او است؛ مجبور می‌شود تا روی دیگرش را به نمایش بگذارد. در ادامه او نخواسته برای زنده ماندن محکوم به فرار می‌شود.

 

چیزهایی که از فصل اول سریال پیرمرد باید بدانید

فصل اول سریال در حال پخش پیرمرد The Oldman دارای 7 قسمت است که به صورت هفتگی از شبکه فاکس در حال پخش است. آخرین قسمت از فصل اول این سریال اکشن و مهیج قرار است تا در 31 تیر ماه 1401 از شبکه فاکس پخش شود. فعلا خبری مبنی بر تمدید شدن یا نشدن برای فصل دوم این سریال منتشر نشده اما به احتمال زیاد به دلیل استقبال بینندگان و نمره عالی 94 که از راتن تومیتوز گرفته است؛ جن چیس حالا حالاها مهمان خانه‌های ما باشد.

 

اکثر منتقدان می‌گویند سبک جدیدی از ژانر جاسوسی ارائه شده

دن چیس در حال صحبت کردن با دو پلیس

اکثر منتقدان معروف همچون برایان لوری به این موضوع اشاره کردن که شما در سریال The Oldman شاهد اکشن جدیدی از ژانر جاسوسی خواهید بود که چیزهای زیادی برای گفتن دارد. سایر منتقدان نیز به این موضوع نیز اشاره کردند که اگر این سریال به همین منوال ادامه پیدا کند، به احتمال قوی به یکی از زیباترین سریال‌های منتشر شده در سال 2022 تبدیل شود.

 

به حرمت پیرمرد داستان، خواهش می‌کنیم صبور باشید

ما طبق روال همیشگی هیچگاه قصد اسپویل داستان را برای شما نداریم؛ اما از شما خواهش می‌کنیم که اگر در یک یا دو قسمت اول آنچنان که شاید و باید جذب سریال The Oldman نشده‌اید و فکر کردید که حجم اینترنت‌تان و زمانتان را برای دانلود هدر داده‌اید. اما بهتر است بگوییم که صبر پیشه کنید چون دقیقا از قصد سوم به بعد قرار از تا نتوانید چشمانتان را از صفحه مانیتور بردارید.

 

از چارخونه رایگان ببین یا دانلود کن!

شما می‌توانید به راحتی هر چه تمام‌تر سریال اکشن The Oldman را دانلود یا آنلاین تماشا کنید. لازم به ذکر است که اگر با اینترنت ایرانسل وارد شوید نیازی به پرداخت هزینه بابت دیدن این سریال نخواهید داشت.

 

ما سعی کردیم تا یکی از اکشن‌ترین سریال‌های روز دنیا را به شما معرفی کنیم. اگر تا به حال یک یا دو قسمت از سریال پیرمرد The Oldman را دیده‌اید نظر خودتان را در صفحه فضای مجازی ما به اشتراک بگذارید.

https://mag.charkhoneh.com/13303
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *