دانلود سریال وست ورلد Westworld | فصل 4 + تمام قسمت‌ها | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » دانلود سریال وست ورلد Westworld | فصل 4 + تمام قسمت‌ها | چارخونه
دانلود سریال وست ورلد Westworld | فصل 4 + تمام قسمت‌ها | چارخونه
دانلود سریال وست ورلد Westworld | فصل 4 + تمام قسمت‌ها | چارخونه
فهرست محتوا

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که شاید جهانی که درون آن زندگی می‌کنیم ساخته یک برنامه نویس حرفه‌ای باشد؟ شنیدن این موضوع برای خیلی‌ها خنده‌دار است اما اگر تنها چند قسمت از سریال وست ورلد Westworld را ببینند؛ احتمالا نظریشان نسبت به این موضوع کاملا عوض خواهد شد. خیلی از ما با نام نولان بخاطر ساخت فیلم‌هایی همچون inception و یا interstaller آشنا هستیم. سریال وست ورلد هم ساخت نولان است اما نه کریستوفر. این سریال رازآلود و مهیج توسط برادر او یعنی جاناتان نولان ساخته شده و از سال 2016 تا به امروز در حال پخش از شبکه HBO است. حال با ما همراه باشید تا کمی شما را با داستان کلی این سریال آشنا کنیم.

سریال وست ورلد Westworld علمی و تخیلی یا ترسناک ؟

اکثر مردم فکر می‌کنند مسیر داستان صرفا نمایان‌گر آینده تاریک با تکنولوژی است و به این زودی‌ها ممکن نیست رخ بدهد اما اگر کمی به داستان سریال وست ورلد توجه کنید، متوجه خواهید شد که کارگردان در لحظات خاصی از این فیلم قصد دارد که به شما یادآوری کند که این تئوری نیز می‌تواند واقعی باشد. یکی از نکات مثبت این فیلم همین جاست. شما لحظه به لحظه استرس و دلهره را تجربه خواهید کرد.

 

خلاصه داستان سریال westworld از سیر تا پیاز

شخصیت های اصلی سریال westworld | تماشا سریال وست ورلد

سریال روایت تفرجگاهی است که به شکل غرب وحشی وجود دارد. انسان‌ها با پرداخت چند هزار دلار برای مدتی مشخص وارد این شهر می‌شوند و به سبک وسترنی زندگی می‌کنند. در این شهر رباب‌هایی وجود دارند که کاملا شبیه انسان هستند و هر کدام وظیفه خاصی را در شهر بر عهده دارند. مردم از پرداخت وجه مشخص و وارد شدن به شهر هر کدام خط داستانی خاصی را انتخاب می‌کنند و می‌توانند هر کاری که دلشان بخواهد با ربات‌ها انجام دهند. جالب است بدانید که هیچکدام از ربات‌ها نیز نمی‌توانند به انسان‌ها آسیبی برسانند. این منوال اینگونه ادامه دارد تا اینکه شخصی به نام مرد سیاه پوشش به طور وحشیانه و مرموزی شروع به از بین برند این ربات‌ها دارد.

 

چه کسی درخشان‌تر از آنتونی هابکینز

آنتونی هابکینز در نقش آرنولد صاحب تفرجگاه وست ورلد

یکی از اصلی‌ترین دلایل معروف شدن سریال وست ورلد حضور ستاره درخشان سینما هالیوود، آنتونی هابکینز است. آنتونی هابکیز در سریال westworld نقش آرنولد صاحب این تفرجگاه را بازی می‌کند. او همیشه سعی داشته تا با ایده‌پردازی‌های خود این تفرجگاه را یک قدم به واقعیت نزدیک کند اما همین کار او باعث ایجاد نگرش انقلابی در بین ربات‌ها می‌شود.

 

دنیای غرب؛ برگرفته از فیلم وست ورلد

سریال دنیای غرب یا همان west world از اقتباس فیلمی به همین نام گرفته شده است. این فیلم در سال 1973 ساخت شد و تا حدودی مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت. جاناتان نولان با نگاهی کلی به این فیلم سعی کرد تا داستان سریال را طوری تغییر دهد تا نگاه تمامی منتقدان را به خود معطوف کند.

 

در فصل 4 سریال وست ورلد چه خواهیم دید؟

اگر کمی به تیتراژ فصل چهارم سریال دنیای غرب یا وست ورلد توجه کنید، مگس‌های دیجیتالی خواهید دید. این مگس‌ها تحت نظر مرد سیاه پوش هستند. همچنین در قسمت اول فصل چهارم این سریال اتفاقاتی خواهد افتاد که متوجه می‌شوید این مرد قرار است نقش مهمی در پایان این فصل داشته باشد.

 

قسمتی از فصل چهارم سریال westworld

آماده حضور در فضای جدیدی باشید

همان طور که میدانید ما به هیچ عنوان قصد اسپویل ندارید اما بهتر است بدانید که به احتمال خیلی زیاد شاهد سبک مدرن‌تری از وست ورلد بعد از آن انقلاب خواهید بود. شهری بسیار پیشرفته‌تر که در فصل زمستان گیر کرده است.

 

دانلود فصل 4 وست ورلد از چارخونه

شما می‌توانید همین الان وارد وب سایت چارخونه شوید و قسمت اول فصل چهارم Westworld را دانلود کنید. همچنین می‌توانید این سریال رازآلود و مهیج را از همین وب سایت آنلاین با اینترنت ایرانسل رایگان تماشا کنید.

 

در این مقاله سعی کردیم که ابتدا شما را کمی با داستان سریال دنیای غرب آشنا کنیم و بگوییم که قرار است در فصل چهارم چه بگذرد. همچنین به شما گفتیم که چگونه می‌توانید فصل چهارم این سریال را دانلود یا تماشا کنید. درضمن شما می‌توانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر درباره جدیدترین سریال‌ها و فیلم‌های روز هالیوودی اینستاگرام ما را دنبال کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *