بازی آندروید 2022 | دانلود + محبوب‌ترین بازی‌ها | چارخونه

مجله چارخونه » بازی » محبوب‌ترین بازی‌های چارخونه » بازی آندروید 2022 | دانلود + محبوب‌ترین بازی‌ها | چارخونه
بازی آندروید 2022 | دانلود + محبوب‌ترین بازی‌ها | چارخونه
بازی آندروید 2022 | دانلود + محبوب‌ترین بازی‌ها | چارخونه
فهرست محتوا

اکثر ما در طول روز همواره با تلفن همراه خود سر و کار داریم؛ از همین رو شناختن چند بازی خوب برای گذراندن لحظاتی دور از کار برای ما جذاب خواهد بود. در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین بازی‌های آندرویدی را به شما معرفی کنیم. این 6 بازی آندروید 2022 در یک سال اخیر بیشتر تعداد دانلود را از چارخونه داشته‌اند.

پی اس 2022 به همراه لیگ برتر و گزارش فارسی در چارخونه

دانلود بازی آندروید پی اس 2022

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فوتبالی در سال‌های اخیر بازی بازی pes بوده است. خیلی از طرفداران بازی‌های کامپیوتری معروف‌ترین و بهترین این عنوان بازی pes2013 بود. حال کمپانی کونامی بعد از چند سال بازی تحت عنوان pes2022 معرفی کرده است. گروه کیهان این بازی را برای ایرانی‌ها شخصی سازی کرده و علاوه بر اضافه کردن لیگ برتر به pes2022، گزارشگر فارسی نیز به این بازی اضافه شده. شما می‌توانید بازی پی اس 2022 را به راحتی از سایت چارخونه دانلود کنید.11:25:30

تهران 400، اولین بازی آندروید 2022 ایرانی در سبک زامبی

عکسی از بازی تهران 400

داستان بازی آندروید تهران 400 از جایی شروع می‌شود که هوشنگ به همراه خانواده قصد رفتن به خانه اصغر آقا دارند که ناگهان همه تبدیل به زامبی شده و خانواده سیروس و اصغر با ماشین اصغر آقا داخل شهر حرکت می‌کنند تا دوستان و آشنایان را پیدا کرده و نجات بدهند. درون بازی تهران 400 باید با جمع کردن میوه و شیرینی انرژی هوشنگ و بقیه رو حفظ کنید و همینطور که وسایل دیگه پیدا می‌کنید، سلاح بسازید و با زامبی ها مبارزه کنید. حواستان به ماشین اصغر آقا هم باشد چرا که خیلی روی آن حساس است.

 

کشتی کج 2k 2021؛ محبوب از پلی استیشن 2 تا تلفن‌های هوشمند

اگر به دنبال بازی‌های نوستالژیک و جذاب در بین بازی های آندروید 2022 بگردید؛ کشتی کج 2021 دارای گیم پلی بسیار قوی و بازیکنان آزاد با افکت های منحصر به خود است. که هر هواداری را میخکوب می کند. این بازی یکی از برترین بازی های WWE می باشد. برای نصب بازی کشتی 2k 2021 می‌توانید به راحتی به سایت چارخونه مراجعه کنید و این بازی محبوب آندروید 2022 را دانلود کنید. توجه داشته باشید هنگام بازی تمام برنامه های اضافی دیگر را ببندید به این ترتیب اجرای بازی راحت تر خواهد بود.

 

با هوشنگ کلمه پیدا کنید؛ از محبوب‌ترین بازی آندروید 2022 در چارخونه

بازی آندروید هوشنگ شبیه به بازی حل جدول است اما با تفاوت‌هایی که باعث جذابیت این بازی شده است. در بازی هوشنگ سوالاتی همچون: واحد شمارش چلو کباب چیست؟ آقای گل فوتبال جهان کیست؟ نام پرنده مقلد صدا چیست؟ پایتخت آذربایجان کجاست؟ پرسیده می‌شود. این ها سوالاتی هستند که جوابشان را باید در بین کلمات در هم ریخته پیدا کنید. این همه ی ماجرا نیست و باید خودتان را برای چالش‌های مختلفی آماده کنید.

 

بازی آندروید 2022؛ باباکرم مهمان تلفن همراه شما

بازی آندروید 2022؛ باباکرم مهمان تلفن همراه شما

باباکرم، بازی متفاوت حدس کلمات و مسابقات با جایزه نقدی شما را به یک رقابت اطلاعاتی شیرین با طعم عاشقانه های خاطره برانگیز دعوت می‌کند. در مسیر رد کردن مراحل بازی، از قنبر قهوه چی تا اقدس خانم ریسنده، از لوتی میر محمد تره بارچی تا پهلوون پنیه معرکه گیر را باید شکست بدهید و هوش و ذکاوت خودت را به رخ بکشید. علاوه بر این باید در بین دوستان باباکرم اعتبار جمع کنید و به بالاترین عناوین لوتی گری برسید و تبدیل به باباشمل بشوید. این عنوان معتبرترین نفر در بازی آندروید باباکرم است.

 

نهایت سرعت با نید فور اسپید NFS : Most Wanted

از محبوب‌ترین عناوین در بین گیمرها need for speed است. قطعا هر کسی که اهل بازی باشد برای یک بار هم که شده از این بازی خاطره دارد. بازی نید فور اسپید موست وانتد دارای داستان هیجان انگیز، گرافیک و کیفیت تصویری بالا در کنار گیم پلی جذاب از ویژگی های این بازی است. می‌توان گفت که Need For Speed اولین بازی موبایلی سبک رانندگی است که برای آن داستان در نظر گرفته شده و باید وارد خط داستانی بازی شده و با شخصیت های آن روبرو شوید. ابتدای بازی شما با یک ماشین دزدی در حال مسابقه با رقیب اصلی خود، که Marcus King است مواجه می شوید.

 

خب در این مقاله سعی کردیم تا بازی‌های آندروید 2022 که جزو محبوب‌ترین ها هستند به شما معرفی کنیم. اگر می‌خواهید تا از جدیدترین اخبار در دنیای تکنولوژی خبردار باشید مارا حتما در اینستاگرام دنبال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *