اولین کیف پول ایرانی | طلا در گوشی شما + رمز ارز زر | چارخونه

مجله چارخونه » فناوری » اولین کیف پول ایرانی | طلا در گوشی شما + رمز ارز زر | چارخونه
اولین کیف پول ایرانی | طلا در گوشی شما + رمز ارز زر | چارخونه
اولین کیف پول ایرانی | طلا در گوشی شما + رمز ارز زر | چاخونه
فهرست محتوا

شاید در حال حاضر که دنیای رمز ارزها درگیر نوسانات باشد، خیلی‌ها خبری از تغییر و تحولی که برای ما ایرانی‌ها به وجود آمده است ندارند. شرکت فناوری هوشمند شبکه زر کیش، اولین رمز ارز ایرانی را روانه بازارهای جهانی کرده است. حال این شرکت در عرصه ارز دیجیتال کمی جلوتر رفته و اولین نرم افزار کیف پول مجازی ایرانی را برای استفاده کاربران طراحی و تولید کرده. شما در این کیف پول می‌توانید در سریع‌ترین و راحت‌ترین زمان ممکن ارزهای دیجیتال خود را به هر ارز دیگر تبدیل یا خرج کنید.

کمی بیشتر از Zarswap بدانید

اپلیکیشن تلفن همراه زرسواپ ( ZARSWAP ) یک کیف پول رمز ارزی غیرمتمرکز و امن برای تبادل و نگهداری واحد دارایی دیجیتال « زر » است که سایر رمزارزها و رمزدارایی های منتشر شده در بستر فناوری بلاکچین طلان قابل تبدیل سریع و لحظه ای هستند و بدون وابستگی به هیچ نهاد یا سازمانی به راحتی امکان دریافت، ارسال و تبادلات را به صورت آنی فراهم می کند.

زر اولین رمز ارز ملی

امکانات زرسواپ چیست؟

در زرسواپ، دارایی های اشخاص تنها در کیف پول اختصاصی و دارایی دیجیتال کاربر است و هیچ شرکت یا واسطه ای به آنها دسترسی ندارد و امکانات بی نظیری همچون تبدیل اعتبار به کیف پول و انجام خریدهای روزانه به صورت ریالی، دریافت پاداش از نگهداری واحد زر و همچنین ثبت رمزدارایی و انواع آثار دارای مالکیت معنوی به صورت بین المللی در قالب توکن NFT با کمترین هزینه و به صورت ساده و سریع امکان پذیر است.

رمز ارز زر

با هدف تیم زر کیش آشنا شوید

شبکه زر یکی از معتبرترین بازارهای موجود در زمینه ارز دیجیتال است. این شرکت در راستای کمک به کاربران ایرانی، سعی در حذف واسطه‌ها داشته و به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن ریال شما را به رمز ارز تبدیل کنید.

 

امنیت بالا؛ خیالتان بابت اطلاعاتتان راحت باشد

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که می‌توان به زرسواپ و شبکه کیش زر اعتماد کرد، امنیت بالای آن است. شما می‌توانید با خیال راحت در این بستر معاملات خود را انجام دهید. چرا که کیش زر به هیچ عنوان و به هیچ قیمت اطلاعات شما در اختیار سازمان یا شخصی قرار نمی‌دهد.

 

در  مقاله سعی کردیم تا شما را کمی بیشتر با رمز ارز زر و شبکه کیش زر و اولین کیف پول ایرانی آشنا کنیم. همچنین اگر می‌خواهید تا از جدیدترین اخبار فیلم، سریال و تکنولوژی باخبر باشید ما در صفحه رسمی اینستاگرام دنبال کنید.

https://mag.charkhoneh.com/13424
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *