فیلم The gray man | ویترین بازیگران طلایی در مرد خاکستری | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » فیلم The gray man | ویترین بازیگران طلایی در مرد خاکستری | چارخونه
فیلم The gray man | ویترین بازیگران طلایی در مرد خاکستری | چارخونه
عکسی از بازیگران و کارگردانان فیلم مرد خاکستری
فهرست محتوا

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار فیلم مرد خاکستری The gray man برای دانلود منتشر شد و حال همگان می‌توانند این فیلم اکشن را تماشا کنند. اما آیا مرد خاکستری فیلمی از جنس خاکستری است که با بازیگران مطرح سینمای هالیوود قصد دارد سرو صدا به پا کند؟ با ما همراه باشید تا شما را کمی بیشتر سیکس، مامور سابق CIA آشنا کنیم.

رایان گاسلینگ و فرصت تبدیل شدن به یک ابر قهرمان

 

ممکن است رایان گاسلینگ تا به حال نقش یک ابر قهرمان را بازی نکرده است اما با بازی به عنوان کارکتر سیکس در فیلم مرد خاکستری 2022، نام خود را در چند سال اخیر برای چندمین بار بر سر زبان‌ها آورده است. به گفته اکثر منتقدین برادران روسو بهترین گزینه را برای برای بازی در فیلم The gray man انتخاب کردند.

 

برادران روسو همه کاری مرد خاکستری

بعد از تجربه موفق این براداران در چند سری از اونجرز، نتفلیکس برای ساخت یک اقتباس حرفه‌ای از کتاب مرد خاکستری به سراغ آنتونی روسو و جوزف روسو رفت. این شرکت در ادامه حمایت‌هایش از برادران روسو تقریبا بودجه نامحدودی را برای ساخت فیلم مرد خاکستری اختصاص داد تا روسوهای نابغه بتواتنند به بهترین شکل ممکن این فیلم را روانه‌ی سینماها کنند. جوزف و آنتونی فیلم The gray man  کارگردان، نویسنده و تهیه کننده هستند و به نوعی همه کاره‌ی این فیلم اقتباسی هستند.

 

ویترین بازیگران معروف؛ بازی همیشگی کمپانی‌های بزرگ

 

رایان گاسلینگ تا کریس ایوانز و آنا د آمارس تنها سه تن از ستاره‌های بی چون و چرای این روزهای هالیوود هستند که در فیلم The gray man نقش آفرینی می‌کنند. در این فیلم چندین بازیگر معروف و مشهور دیگر نیز نقش آفرینی می‌کنند. بازیگرانی که فیلم مرد خاکستری را تبدیل به گران قیمت‌ترین فیلم تاریخ شرکت netfilix کرده است.

 

اما نظر یک بیننده درباره مرد خاکستری…

سکانسی از مرد خاکستری 2022

من به عنوان یک بیننده و بر حسب تجربه به شما می‌گوییم که شاید آنقدرها هم که باید این فیلم راضی کننده نبود اما چرا؟ اگر راستش را بخواهید فیلم گری من از نظر بنده یک فیلم کاملا اکشن و بیزینسی است. مرد خاکستری از آن دسته فیلم‌هایی خواهد بود که شاید بعد از مدت‌ها چیزی جز چند صحنه‌ی اکشن و هیجانی‌اش چیزی را به یاد شما نمی‌اندازد. در واقع در حال حاضر اکثر فیلم‌های هالیوودی به جای پخته کردن داستان فیلم به جلو‌های بصری و استفاده از بازیگران بزرگ روی می‌آوردند. از همین رو دیگر کمتر فیلم‌هایی را در سال‌های اخیر می‌توان نامبر که تا چندین سال در ذهن مخاطب بماند.

 

برای دانلود فیلم مرد خاکستری همین الان به چارخونه بروید

شما می‌توانید به راحتی این فیلم اکشن را همین الان از وب سایت چارخونه دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و خودتان را برای دیدن یک فیلم 2 ساعته نفس گیر آماده کنید. شما می‌توانید از طریق صفحه اینستاگرامی ما را دنبال کنید.

https://mag.charkhoneh.com/13484
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *