جدیدترین سریال های 2022 | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » جدیدترین سریال های 2022 | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه
جدیدترین سریال های 2022 | دانلود + تماشا آنلاین | چارخونه
جدیدترین سریال های 2022
فهرست محتوا

حالا که سریال های معروف و بزرگی مانند attack of titans  و peaky blinders بعد از چند سال بالاخره تمام شده و به آخر راه خود رسیده‌اند؛ وقتش رسیده تا ما شما را با جدیدترین سریال های 2022 آشنا کنیم تا بتوانید جایگزین‌های مناسبی برای آن‌های پیدا کنید. سریال هایی که البته ممکن است در اول راه مانند سریال‌های بزرگ شروعی طوفانی نداشته باشند اما اگر کمی از آن‌ها بگذرد شما را به خود جذب خواهند کرد.

رزیدنت اویل؛ عنوانی نام آشنا برای گیمرها

رزیدنت اویل؛ عنوانی نام آشنا برای گیمرها

اگر اهل بازی‌های کامپیوتر باشید قطعا برای یک بار هم که شده نام resident evil به گوشتان خورده است. این عنوان یکی از بهترین‌های کمپانی کونامی بوده که در سال‌های گذشته همیشه طرفداران خود را راضی کرده و آن‌ها به دنیای تاریکی زامبی گونه دعوت می‌کند. حالا شرکت نتفلیکس با بودجه قابل توجه به سراغ این عنوان رفت تا بعدا از بازی و فیلم‌های موفقی از عنوان رزیدنت اویل ساخته شد، به سراغ ساخت سریال هیجان انگیز رزیدنت اویل برود. این سری به تازگی منتشر شده و یکی از جدیدترین سریال های 2022 است که حتما باید ببینیم. داستان این سریال به گفته بسیاری از بینندگان هیجان انگیز، ترسناک و به حد زیادی دلهوره آور خواهد بود.

 

از جدیدترین سریال های 2022 که باید ببینیم؛ پرنده سیاه

عکسی از تارون بازیگر اصلی سریال پرنده سیاه 2022

اگر اهل دیدن سریال های جنایی و اکشن هستید؛ پیشنهاد ویژه ما برای شما تماشا یکی از جدیدترین سریال های 2022 یعنی پرنده سیاه است. black bird یا پرنده سیاه از روی کتابی به نام رفاقت با شیطان ساخته شده و توسط جو شپل به تصویر کشیده شده است. داستان این سریال از یک انتخاب شروع می‌شود که سرنوشت جیمی کین بزرگ را می‌تواند تغییر دهد. تارون اگرتون بازیگر نام آشنای انگلیسی که با فیلم‌های کینگزمن نامی برای خود دست و پا کرد نیز در سریال پرنده سیاه نقش آفرینی می‌کند.

 

سریال خرس 2022؛ خرسی که سر آشپز می شود

پوستر سریال خرس 2022

از جدیدترین سریال های 2022 در ژانر کمدی و درام که حسابی سر و صدا کرده؛ سریال خرس 2022 است. این سریال به قلم و کارگردانی کریس استور ساخته شده و روایت مرد جوانی را نشان می‌دهد که بعد از برنده شدن یک جایزه بسیار معتبر در رشته آشپزی، به دلیل خودکشی بردارش مجبور می‌شود تا به شهر خانگی خود برگردد. او بعد از برگشت متوجه می‌شود که مجبور است تا رستوران کوچک برادرش را در شهر شیکاگو اداره کند. اما داستان دقیقا از همین نقطه شروع می‌شود…

سریال خرس 2022 نیز یکی از پیشنهادات ویژه ما برای کسانی است که علاقه به دیدن سریال‌های اجتماعی، کمدی و درام هستند.

 

مصداق بارز پیری و معرکه گیری؛ سریال پیرمرد 2022

جف بریجز در نقش دن چیس در سریال پیرمرد

سریال پیرمرد یا the oldman 2022 به قدری جذاب و مخاطب پسند بود که یک مقاله به صورت کاملا جداگانه برای آن در مجله چارخونه نوشته شده است. داستان این سریال پر سر و صدا درباره مامور سابق CIA بوده که بعد از 30 سال فرار از زندگی قبلی خود، بالاخره مجبور به مقابله با آن می‌شود. سریال پیرمرد 2022 روند بسیار خوبی را طی می‌کند اما من پیشنهاد می‌کند اگر شروع آن کمی برایتان خسته کننده بود کمی صبر کنید تا قسمت 3 فرا برسد. به شما قول می‌دهم که از آنجا به بعد میخکوب صفحه نمایش خواهید شد.

 

انیمه بوچیگری؛ جایگزین مناسب برای اتک آن تایتان

انیمه بوچیگری

باور کنید که من هم مانند شما از تمام شدن سریال جذاب اتک آن تایتان بسیار ناراحت شدم اما اگر اهل دیدن انیمه‌های جذاب و مفهومی هستید؛ سریال بوچیگیری 2022 می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای انیمه اتک باشد. داستان سریال بوچیگری حکومت سامورایی‌ها را بر کشور ژاپن روایت می‌کند. این سریال نیز به مانند اکثر انیمه‌های ژاپنی بسیار جذاب بوده و از همان قسمت اول شما را درگیر قهرمان داستان خواهد کرد. سریال بوچیگیری، از جدیدترین سریال های 2022 بوده که برای تماشا یا دانلود در وب سایت چارخونه قرار گرفته است.

 

خیلی ممنون که تا اینجای کار را مارا همراهی کردید. امیدواریم که مقاله معرفی جدیدترین سریال های 2022 برای شما جذاب بوده باشد. شما می‌توانید همین الان ما را در صفحه مجازی ما در اینستاگرام دنبال کنید تا از بروزترین اخبار سریال، فیلم و تکنولوژی باخبر باشید. حال اگر یکی از این سریال‌ها را دید خوشحال می‌شویم تا نظر خود را درباره آن‌ها زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

https://mag.charkhoneh.com/13492
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *