فیلم ببرها | یک درام در قلب سن سیرو | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » فیلم ببرها | یک درام در قلب سن سیرو | چارخونه
فیلم ببرها | یک درام در قلب سن سیرو | چارخونه
فیلم ببرها | یک درام در قلب سن سیرو | چارخونه
فهرست محتوا

داستان‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌های زیادی درباره بازیکنان معروف فوتبال ساخته و یا نوشته شده است. در اکثر این کتاب‌ها و فیلم‌ها درباره‌ی چگونگی رسیدن این به بازیکنان به قله موفقیت است اما فیلم ببرها کاملا متفاوت خواهد بود. در این فیلم Tigers شما شاهد متولد شدن یک ستاره از قلب کشور سوئد و رسیدن سریع آن به تیم اینتر میلان هستید. ستاره ای که اما خیلی زود خاموش شد. در این فیلم می‌توانید به وضوح حس کنید که چگونه با یک اشتباه کوچک از عرش به فرش رسید.

مارتین بنگستون کیست؟

مارتین بنگستون

مارتین بنگستون فوتبالیستی اهل کشور سوئد بود که به عنوان یک ستاره 15 ساله خیلی سریع به فوتبال اروپا معرفی شد و توسط آکادمی اینتر میلان خریداری شد. او به شدت بازیکن باهوش و خلاقی بود که بازی‌های او در رده‌های پایه باشگاه ی و تیم ملی سوئد، همگان را مات و مبهوت خود می‌کرد.

 

کتاب سایه ها  در سن سیرو  از آن روی سکه فوتبال می‌گوید

کتاب سایه ها در سن سیرو اثر خود مارتین بنگستون است و در آن از روی دیگر سکه فوتبال می‌گویید که شما فقط از پیروزی و شکست آن‌ها با خبر هستید. در این کتاب شما با نیمه تاریک زمین فوتبال آشنا خواهید شد. از جاه طلبی‌های یک جوان سوئدی تا رسید به تباهی و پوچی به خاطر فشارهای بیش از حد و اشتباه اکادمی فوتبال اینتر میلان.

 

فیلم ببرها نمایان گر تبدیل ورزش به صنعتی کثیف

سکانسی از فیلم Tigers

رونی سندال کارگردانی فیلم ببرها را بر عهده داشت. او که به علت هم وطن بودن با بنگستون از داستانش خبر داشت شروع به ساخت این فیلم کرد. سندال به زیبایی هر چه تمام‌تر از قلم مارتین بنگستون تصویرهایی ساخته که هر کسی که اهل فوتبال باشد را جذب خود می‌کند. البته حواستان باشد که فیلم ببرها را با یک مستند اشتباه نگیرید، چون با اقتباس و الهام از مصاحبه‌ها و سخنان ستاره خاموش شده فوتبال سوئد ساخته شده است.

 

فیلم ببرها نامزد جایزه اسکار

شاید باورش برای خیلی‌ها سخت باشد که همچنین فیلمی مانند ببرها به تواند به قدری جذاب باشد که توسط توسط آکادمی اسکار نامزد بهترین فیلم بلند در بخش بین المللی به عنوان نماینده سوئد معرفی شد. پس از جایزه اسکار فیلم Tigers چندین برابر بیشتر دیده و در وارد جشنواره‌های گوناگون و معتبر دیگر نیز شد.

 

مارتین بنگستون در حال حاضر به چه کاری مشغول است؟

مارتین بنگستون که در حال 36 سال دارد علاوه بر شغل نویسندگی در یک بند به نوازندگی مشغول است. او در گفتگو با یکی از شبکه‌های خبر درباره نحوه جدا شدنش و چرایی جدا شدنش از اینتر میلان صحبت کرد. به گفته او بندی در قراردادش بوده که باشگاه اینتر  باید او به مدرسه می‌فرستاده و استد زبان ایتالیا برای او می‌گرفته اما به هیچکدام از وعده‌های خود عمل نکرده است. از همین رو او نتوانسته به درستی با دیگران ارتباط بگیرید و همین شروع دوران افسردگی‌اش است.

 

فوتبال، صنعت یا بردگی

یکی دیگر از تصاویری که در فیلم ببرها مشهود خواهد بود نشان دادن تصویری از ورزش است که تبدیل به صنعت شده؛ صنعتی که در آن‌ها هر شخص به عنوان یک قهرمان، تگ قیمت دارد و مانند دوران برده داری خرید و فروش می‌شوند. فیلم Tigers تلاش دارد نشان دهد که باشگاه‌های بزرگ فوتبال چطور با وعده‌های پوچ ممکن است که آینده‌ی یک جوان را تنها به خاطر درآمد بیشتر تباه کنند.

 

دانلود فیلم ببرها؛ فیلم Tigers  را آنلاین تماشا کنید!

شما می‌توانید همین الان این فیلم جذاب و دیدنی را از وب سایت چارخونه دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید. همچنین اگر با اینترنت ایرانسل فیلم ببرها را دانلود یا تماشا کنید، نیاز به پرداخت هزینه بابت دیدن فیلم ندارید.

 

در این مقاله به بررسی فیلم ببرها پرداختیم و شما را کمی با داستان و شخصیت اصلی فیلم آشنا کردیم. همچنین شما می‌توانید برای دیدن تیزر این فیلم به صحفه چارخونه در اینستاگرام مراجعه کرده و آن را تماشا کنید. ممنون که ما را تا اینجا همراهی کردید.

https://mag.charkhoneh.com/13521
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *