دانلود سریال مرد شنی 2022 | سندمن با نتفلیکس آمد | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » دانلود سریال مرد شنی 2022 | سندمن با نتفلیکس آمد | چارخونه
دانلود سریال مرد شنی 2022 | سندمن با نتفلیکس آمد | چارخونه
https://mag.charkhoneh.com/13545/%d8%b2%d8%a7%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%b2-%da%a9%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%88%d9%81%d8%b1-%d9%86%d9%88%d9%84%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%db%8c/
فهرست محتوا

بالاخره بعد از یک انتظار بلند مدت سریال مرد شنی 2022 به شبکه نتفلیکس آمد تا همه را حیرت‌زده کند. اقتباسی بی نظیر از سری کامیک بوک‌هایی با همین نام توسط نیل گیمن ساخته شده است. داستان فصل اول سریال سندمن در 11 قسمت توسط شرکت دی سی روایت می‌شود. با همراه باشید تا شما را با کمی بیشتر با داستان، اتفاقات و حواشی سریال مرد شنی 2022 آشنا کنیم.

تاریخچه پیدایش کامیک بود The sand man

اولین بار کامیک بوک سندمن توسط نیل گیمن نوشته شد و در سال‌های 1989 تا 1996 در 75 جلد به چاپ رسید. شخصیت اصلی این کامیک بوک مورفیوس نام دارد که بعد به اسارت کشیده شدنش برای چند دهه، آزاد می‌شود و در پی برگشتن به جایگاه خودش است. او در گذشته پادشاه عالم رویا بوده اما توسط انسان‌ها زندانی شد بود.

 

سرشناس ترین بازیگر مرد شنی 2022

تام استوریج بازیگر نقش اول سریال سندمن است. او سابقه‌ی بازی در فیلم‌ Marry shelley و سریال sweetbitter را در کارنامه‌ی خود دارد. استوریج در این سریال به مانند کارهای قبلی خود به خوبی از پس نقش برآمده است. به گفته بیشتر منتقدان بازی هنرمندانه او در نقش دریم باعث می‌شود تا مخاطب سریال تا انتها میخکوب شود. آنها می‌گویند که به احتمال فراوان نام او بعد از این سریال بیشتر بر زبان‌ها بیاید.

 

دشمن مورفیوس کیست؟

دانلود فیلم مرد شنی 2022

مورفیوس یا همان دریم شخصیتی کاملا مثبت دارد. او وظیفه دارد تا وقتی انسان‌ها به خواب می‌روند از آن‌ها حفاظت کند تا در کابوس و رویاهای خود غرق نشوند. در این میان یکی از کابوس‌ها علیه مورفیوس شورش می‌کند و از عالم خیال پا به جهان واقعی می‌گذارد. دریم نیز پس این جریان مجبور می‌شود تا به پا جهان واقعی بگذارد تا این کابوس را به جهان رویا برگرداند اما در این میان با اتفاقات خوبی برای او رخ نمی‌دهد.

 

جلوه های ویژه بی نظیر را تماشا خواهید کرد

شاید به نظر خیلی مردم امکان ساخت این سریال به دلیل جلوه های ویژه‌ای که باید در آن به کار می‌رفت وجود نداشت. اما بعد این که اولین تیزر از سریال مرد شنی 2022 آمد، همه از کیفیت جلوه‌های ویژه آن بسیار لذت بردند.

 

جوزف گوردن و فرصت سوزی بزرگش

در ابتدا قرار بود تا فیلمی به نام سندمن توسط دی سی در سال 2013 ساخته شود. جوزف گوردن در آن سال قبول کرد تا به عنوان شخصیت اصلی و کارگردان در این پروژه کار کند. اما با گذشت زمان و تغییراتی که اتفاق افتاد او اعلام کرد که این فیلم نزدیک به علایق شخصی خودش نیست. از همین رو در سال 2016 از این پروژه دی سی کنار کشید. از همان سال این شرکت به فکر این افتاد تا سریال اقتباسی از این داستان بسازد. البته ناگفته نماد که اصرارهای دوید اس. گویر نیز باعث این تصمیم شد.

 

دیوید اس. گویر نامی که باعث می‌شود شما سریال مرد شنی 2022 را ببینید

دوید اس. گویر از کارگردانان و خالقان نامی سینمای هالیوود است که در ساخت این سریال نقش به سزایی داشته. گویر آثاری را همچون سه گانه بتمن، داووینچی دیمون، کونستانتین و روح سوار را خلق کرده است. برای این پروژه سریال مرد شنی نیز با سماجت او، شرکت دی سی رازی به ساخت این سریال شد.

 

سریالی وفادار به کتابش

کامیک بوک سندمن

یکی از دلایل محبوبیت سریال سندمن، نزدیک بودنش به کتاب کامیک‌اش است. این سریال برخلاف دیگر سریال‌هایی که از روی کامیک بود ساخته می‌شود بسیار به داستان اصلی خودش متعهد است و تقریبا اکثر جاها بر روی خط داستانی کامیک بوک‌های خود پیش می‌رود. از همین رو بیشتر منتقدان سریال the sandman را بخاطر این موضوع تحسین می‌کنند.

 

از چارخونه آنلاین ببینید یا همین الان سریال مرد شنی 2022 را دانلود کنید

شما می‌توانید از وب سایت چارخونه اقدام به دانلود سریال مرد شنی 2022 کنید یا از همین وبسایت این سریال را به صورت آنلاین تماشا کنید. اگر با اینترنت ایرانسل اینکار را انجام دهید نیاز به پرداخت هزینه بابت دیدن فیلم ندارید. همچنین اگر اشتراک ماهانه یا سالانه‌ی ما را تهیه کنید، هزینه اینترنت شما نیم بها محسوب می‌شود.

 

خب در این مقاله سعی کردیم تا خلاصه‌ای از داستان و حواشی سریال The sandman به شما معرفی کنیم. امیدواریم که از این مقاله لذت کافی را برده باشید. شما می‌توانید همین الان صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید تا از جدیدترین اخبار فیلم و سریال در سال 2022 با خبر باشید.

https://mag.charkhoneh.com/13576
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *