ترسناک ترین فیلم های 2022 | ترسناک ترین فیلم های جهان | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » ترسناک ترین فیلم های 2022 | ترسناک ترین فیلم های جهان | چارخونه
ترسناک ترین فیلم های 2022 | ترسناک ترین فیلم های جهان | چارخونه
ترسناک ترین فیلم های 2022 | ترسناک ترین فیلم های جهان | چارخونه
فهرست محتوا

اگر ادعا دارید و فکر می‌کنید که هیچ فیلمی نمی‌تواند شما را بترساند؛ بعد از خواندن این مقاله نظرتان کاملا تغییر خواهد کرد. در اینجا قرار است تا با ترسناک ترین فیلم های 2022 آشنا شوید. البته لازم به ذکر است که تعدادی از آن‌ها را می‌توان به عنوان ترسناک ترین فیلم های جهان نیز نامید. پس حتما تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

یکی از ترسناک ترین فیلم های 2022؛ جن، در خانه شما

فیلم جن 2022

فیلم جن که به تازگی برای دانلود در سایت چارخونه قرار گرفته، داستان پسری را روایت می‌کند که قابلیت تکلم ندارد. او به هیچ عنوان زندگی راحتی را سپری نکرده و همیشه از تنهای خودش رنج می‌برده. او آرزرو می‌کند تا به رویای قلبی‌اش برسد اما همه چیز به یک باره تغییر می‌کند. او در آپارتمانی با یک جن شیطانی رو به رو می‌شود و …

فیلم The Djinn محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی David Charbonier در سال 2021 ساخته شده است. در فیلم جن بازیگرانی چون Ezra Dewey، John Erickson، Rob Brownstein، Tevy Poe، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

اسپین آفی مناسب از عنوان اره؛ مارپیچ ترسناک و جذاب

تماشا آنلاین مارپیچ 2022

یکی دیگر از ترسناک ترین فیلم های جهان که در سال 2022 اکران شدن، مارپیچ بود. این فیلم اولین دنباله از عنوان محبوب اره یا saw است. در فیلم بازیگران معروفی همچون کریس راک . ساموئل ال جکسون هنرنمایی می‌کنند. داستان فیلم مارپیچ درباره گروهی از کاراگاهان است که به طور ناخواسته وارد بازی مرگباری می‌شوند. این فیلم محصول کشور کانادا بوده و توسط دارن لین بوسمن به کارگردانی درآمده است. این فیلم نهمین سری از عنوان اره بوده و در ژانر ترسناک و جنایی به تصویر کشیده شده.

 

بچه یتیم که قاتل است؛ فیلمی روان شناختی و ترسناک

دانلود فیلم orphan first kill 2022

از ترسناک ترین فیلم های 2022، فیلم بچه یتیم orphan : first kil است. این اثر به شدت توسط بینندگانش تحسین شده. داستان فیلم بچه یتیم : قتل اول درباره‌ی بچه‌ای است که از یک مرکز روانشناسی در استونی فرار می‌کند و با هویت جعلی یک بچه گمشده از خانواده‌ای ثروتمند به کشور آمریکا سفر می‌کند. در فیلم افرادی همچون ایزابل فورمن، روسیف ساترلند و هیرو کاناگوا بازی می‌کنند. کارگردان فیلم ترسناک بچه یتیم : قتل اول 2022 ویلیام برنت بل نام دارد. شما می‌توانید این فیلم را از وب سایت چارخونه دانلود کنید یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

فیلمی ترسناک و بر اساس واقعیت؛ شیطان مرا وادار کرد

دانلود فیلم conjuring devil made me do it

داستان فیلم احضار 3 بسیار عجیب اما واقعی است. این فیلم براساس موضوعی واقعی ساخته شده. احضار یکی جذاب‌ترین و ترسناک ترین عناوینی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه بینندگان ژانر ترسناک قرار گرفته است. داستان این فیلم روایت‌گر شخصی است که یک قتل هولناک را مرتکب شده و پس انجام آن اعتراف می‌کند که شیطان او را وادار به انجام همچین کاری کرده است. در ابتدا کسی حرف او را باور نمی‌کند اما بعد از رخ دادن اتفاقاتی همه حیرت‌زده می‌شوند. شما می‌توانید کانجورینگ : شیطان مرا وادار کرد، یکی از ترسناک ترین فیلم های جهان در سال 2022 همین الان از سایت چارخونه آنلاین تماشا کرده یا دانلود کنید.

 

تلفن سیاه با بازی بازیگر معروف سریال مون نایت

تماشا فیلم تلفن سیاه 2022

بی شک ایثن هاک یکی از بینظیرترین بازیگران هالیوود است که آنچنان باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته. او فیلم‌ها و سریال‌های زیادی را بازی کرده و اخیرا هم در سریال مون نایت بسیار درخشید. اما حالا او در فیلم ترسناک و سینمای black phone 2022، نقشی کاملا متفاوت را ایفا می‌کند. این فیلم براساس داستان کوتاه ساخته شده است. به جرات می‌توان گفت که فیلم تلفن سیاه 2022 یکی از ترسناک ترین فیلم های جهان بود که در سال 2022 منتشر شده و روایتگر پسری 13 ساله است که توسط یک قاتل ربوده می‌شود. او در یک زیر زمین حبس می‌شود و فقط یک تلفن سیاه است که گاهی زنگ می‌خورد و به سرنخ‌هایی می‌دهد تا از کشته شدن نجات پیدا کند.

 

 

ما در این مقاله سعی کردیم تا 5 فیلم ترسناک 2022 را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای دانلود ترسناک ترین فیلم های 2022 به وب سایت چارخونه مراجعه کنید. همچنین اگر با اینترنت ایرانسل وارد سایت یا اپلیکیشن چارخونه شوید می‌توانید بدون پرداخت هزینه، جدیدترین فیلم‌ها یا سریال‌ها را به صورت آنلاین مشاهده کنید. فراموش نکنید که می‌توانید با نظراتان در اینستاگرام و وب سایت به ما دلگرمی بدهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *