دانلود فصل سوم سریال see | نقد بررسی سریال دیدن | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » دانلود فصل سوم سریال see | نقد بررسی سریال دیدن | چارخونه
دانلود فصل سوم سریال see | نقد بررسی سریال دیدن | چارخونه
دانلود فصل سوم سریال see | نقد بررسی سریال دیدن | چارخونه
فهرست محتوا

درست است که سریال see هم داستان زیبا و روانی دارد و هم بازیگران بسیار خوب در نقش خود بازی می‌کنند اما یکی از مهم‌ترین دلایل شهرت این سریال معرفی شدن آن همزمان با شیوع ویروس کرونا بود؛ اما چرا؟ داستان سریال دیدن درباره‌ی عصر بعدی زمین است که به دلیل شیوع ویروسی تمامی انسان‌ها نابینا شدند و اگر کسی بینا باشد آن را کافر می‌نامند. حالا بعد از پشت سر گذاشتن دو فصل موفق، فصل آخر این سریال منتشر شده است. شما می‌توانید به راحتی برای دانلود فصل سوم سریال see به وبسایت چارخونه مراجعه کنید.

اگر بینا باشید؛ کشته خواهید شد

همانطور که بالاتر گفتیم داستان به چند قرن بعد از دوره حال حاضر زمین برمی‌گردد. زمانی که حدود 200 سال قبل ویروسی در جهان پخش شده و تمامی افراد قدرت بینایی خود را از دست دادند. در زمان زمین نیز رو به نابودی بوده و حالا به ثبات برگشته است. از آن پس مردم بر این باور شدند که خداوند قدرت بینایی را از انسان‌ها گرفته چون لیاقت آن را نداشتند و هر کس که این قدرت را داشته باشد، کافر و جادوگر محسوب شده و باید توسط جادوگر یاب‌ها کشته شود.

 

جیسون موموآ در نقش باباواس می درخشد

اگر سریال بازی تاج تخت را دیده باشید، قطعا به یاد خواهید داشت که جیسون موموآ در این سریال به خوبی نقش آفرینی کرد. او همچنین در فیلم های آکوآمن هم بسیار خوش درخشید. حالا جیسون موموآ در نقش باباواس در سریال see ایفای نقش می‌کند. باباواس دو فرزند دارد که هر دوی آن‌ها بینا هستند. او پس از به دنیا آمدن فرزندانش این موضوع را می‌فهد اما چیزی به افراد قبیله نمی‌گویید. تا اینکه کسی از بینا بودن دو فرزند او مطلع می‌شود و این موضوع را به جادوگریاب‌ها می‌رساند. باباواس در عین حال که پدری مهربان است اما در روی دیگراش مردی بسیار خبره در جنگیدن بوده و برای اینکه آسیبی به خانواده‌ی او نرسد حتی حاضر است از جان خودش بگذرد.

 

دیگر بازیگران سریال see؛ بازیگران کم نام اما عالی

بازیگران سریال see

به جز جیسون موموآ، دیگر بازیگران سریال see آنچنان نام آشنا نیستند اما به خوبی در نقش‌های خود بازی می‌کنند. از جمله این بازیگران می‌توان به سیلفیا هوکس در نقش ملکه کین، هیرا هلمار در نقش همسر و مادر فرزندان باباواس، آلفری وودارد در نقش پاریس و نستا کوپر در نقش دختر باباواس اشاره کرد.

 

بازیگران سریال دیدن همگی بینا هستند

یکی از زیباهای سریال دیدن که شاید شما تا آخر هم به آن توجه نکنید؛ بازی عالی بازیگران بینا در نقش های افرادی نابینا هستند. آنها به قدری حرفه‌ای نقش یک فرد نابینا را بازی می‌کنند که شما قطعا متوجه این موضوع نخواهید شد. این موضوع را خیلی بیشتر در زمان جنگ‌های تن به تن در در فصل دوم و سوم سریال see خواهید دید.

 

دنیایی که بسیار جای گسترش داشت

دنیای سریال see را می‌توان تقریبا فانتزی دانست که بسیار جای گسترش را داشت اما کارگردان و نویسنده های سریال داستان را طوری روایت کردند که در فصل سوم تمام شود. البته که جهان سریال دیدن نقص‌هایی هم داشت که از چشم بینندگان و منتقدان پنهان نبود اما با همان نقص‌ها بسیار جذاب و خاص بود. جزییات به خوبی در فصل اول، دوم و به ویژه فصل سوم سریال see قابل مشاهده هستند.

 

دیوید باتیستا؛ از کشتی کج تا بازیگری

دیوید باتیستا در فصل دوم سریال دیدن در نقش ایدو واس، برادر کوچک‌تر باباواس ظاهر می‌شود

دیوید باتیستا در فصل دوم سریال دیدن در نقش ایدو واس، برادر کوچک‌تر باباواس ظاهر می‌شود. او در فکر گرفتن انتقام از برادر بزرگ‌تر خود به خاطر مرگ پدرش است. به خاطر همین موضوع دختر باباواس را گروگان می‌گیرد تا باباواس را به شهر خودش پدری‌اش بکشد. او نیز برای نجات جان دخترش این کارا می‌کند و تا یک بار دیگر در برابر برادرش ایدو واس قرار گیرد.

 

اما همسر باباواس کیست؟

مارگرا نام مادر فرزندان باباواس است. آن‌ها در قبیله‌ای در کنار هم زندگی می‌کردند. اما هر دوی آن‌ها از گذشته‌ی خود فرار کرده بودند و به این قبیله اضافه شده بودند. مارگرا اما به نسبت باباواس گذشته‌ای کاملا متفاوت داشت که در فصل دوم زمانی که جادوگریاب اعظم او را می‌یابد، متوجه آن خواهید شد.

 

دانلود فصل سوم سریال see از چارخونه

شما می‌توانید برای دانلود فصل سوم سریال see به راحتی به سایت چارخونه مراجعه کنید. لازم به ذکر است که اگر از اینترنت ایرانسل استفاده کنید، نیاز به پرداخت هزینه‌ای بابت دیدن سریال ندارید.

 

در این مقاله سعی کردیم تا به نقد و بررسی سریال دیدن به پردازیم. این سریال در 2019 از شبکه اپل پلاس در حال پخش است و در حال حاضر به فصل آخر خود رسیده. شما می‌توانید همین الان فصل سوم سریال see را از وب سایت چارخونه دانلود کنید یا به صورت آنلاین تماشا کنید. همچنین می‌توانید برای حمایت و دلگرمی دادن به ما، صفحه اینستاگرام چارخونه را دنبال کرده و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

https://mag.charkhoneh.com/13676
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *