بهترین مینی سریال های 2022 | دانلود + زیرنویس فارسی | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » بهترین مینی سریال های 2022 | دانلود + زیرنویس فارسی | چارخونه
بهترین مینی سریال های 2022 | دانلود + زیرنویس فارسی | چارخونه
بهترین مینی سریال های 2022 | دانلود + زیرنویس فارسی | چارخونه
فهرست محتوا

در تابستان 2022 بازار مینی سریال‌ها به شدت داغ بود و چندین عنوان موفق نیز مانند مون نایت در شبکه‌های معروف پخش گردید. حال ما قصد داریم جدیدترین و بهترین مینی سریال های سال 2022 را به امروز به شما معرفی کنیم. ژانر و موضوع هر کدام از این مینی سریال ها متفاوت است؛ پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که برای دانلود بهترین مینی سریال های 2022 می‌توانید به وب سایت چهارخونه مراجعه کنید.

بیمار؛ جدیدترین مینی سریال جذاب 2022

سکانسی از مینی سریال the patient

یکی از جدیدترین مینی سریال های 2022 که در شبکه‌ی اینترنتی hulu در حال پخش است، بیمار یا The Patient نام دارد. استیو کارل بازیگر نام آشنای سینما که بیشتر مردم او را با بازی در سریال آفیس به یاد دارند، به عنوان نقش اصلی در مینی سریال بیمار 2022، ایفای نقش می‌کند. داستان این مینی سریال بسیار جذاب و رازآلود است. دکتر آلن (استیو کارل)، رواشناسیست که صبح یک روز از خواب بلند می‌شود و می‌بیند که دستش به پایه‌ی یک تخت بسته شده و پشت سرش احساس ضربه خوردی حس می‌کند. بله، حدس شما درست است و دکتر آلن دزدیده شده اما به دست چه شخصی؟

شما می‌توانید به راحتی برای دانلود مینی سریال بیمار 2022 از وب سایت چارخونه اقدام نمایید.

 

شاید تایسون را بشناسید اما مایک را چطور؟؛ مینی سریال مایک

دانلود مینی سریال مایک از چارخونه

از جنجالی ترین و برترین مینی سریال های 2022؛ مایک نام دارد. مایک تایسون بوکسور معروف و نام آشنای آمریکایی، درباره ساخته شدن این سریال نقد منفی داشته و گفته که نیاز به ساخت مینی سریال مایک نبوده اما مینی سریال مایک از تاریخ 25 آگوست در سرویس‌های استریم پخش شد. بی شک دیدن زندگی پر فراز نشیب مایک تایسون برای تک هوادارانش جذاب خواهد بود. این مینی سریال کاملا براساس واقعیت‌های که در زندگی مایک اتفاق افتاده ساخته شده است. تایسون لقب جوان ترین بوکسور قهرمان جهان در دسته سنگین وزن به با خود به یدک می‌کشد که اگر اینگونه زندگی نمی‌کرد، شاید تا همیشه مانند محمدعلی کلی به نیکی از او یاد می‌شد.

 

مینی سریال سطح surface؛ از جدیدترین سریال های 2022

بی شک بدترین اتفاقی که می‌تواند برای هر شخص رخ بدهد؛ از دست دادن حافظه‌اش است. مینی سریال سطح نیز همین موضوع را روایت می‌کند. زنی که قصد خودکشی داشت اما در این عمل ناموفق می‌شود و حافظه خود را به طور کامل از دست می‌دهد. او در تلاش است که بفهد که چرا قصد چنین کاری داشته اما هر چه جلوتر می‌رود حقایق عجیب و غریب درباره‌ی اطرافیانش به دست می‌آورد. این مینی سریال نیز از شبکه‌ی hulu در حال پخش است. بیشتر مخاطبین مینی سریال سطح 2022، آن را غیر قابل پیش بینی خواندن. شما می‌توانید همین الان برای تماشا آنلاین مینی سریال surface از وب سایت چارخونه اقدام کنید.

 

5 روز در بیمارستان مموریال؛ یکی از بهترین مینی سریال های 2022

از بهترین مینی سریال هایی که به حال در سال 2022 منتشر شده؛ مینی سریال پنج روز در بیمارستان مموریال است. این مینی سریال نیز براساس داستان واقعی از یک سیل و طوفان در کشور آمریکا را روایت می‌کند. همه چیز در ابتدا بسیار منظم و خوب پیش می‌رود تا اینکه چند سد در اطراف شهر می‌شکند و آب کل شهر را بر می‌دارد. ارتفاع آب تا 4 متر بالا می‌آید و این یعنی برای مدتی خبری از برق در سطح شهر نیست. جان ریدلی و کارلتون کیوس نویسنده و کارگردانان این مینی سریال 5 قسمتی بودند. مینی سریال پنج روز در بیمارستان مموریال به شدت توسط ببیندگان‌اش تحسین شده است. شما می‌توانید یکی از برترین مینی سریال های 2022 را وب سایت چارخونه دانلود کنید.

 

بی کران از برترین مینی سریال های 2022

بی کران از برترین مینی سریال های 2022
بی کران از برترین مینی سریال های 2022

در میان بهترین مینی سریال های 2022، نام مینی سریال اسپانیایی نیز به چشم می‌خورد. این مینی سریال بی کران نام دارد که به مناسبت پانصدمین سالگرد اولین چرخیدن به دور زمین پخش شده است. مینی سریال بی کران داستانی درام تاریخی و تخیلی را درباره‌ی دو کارکتر به نام‌های سباستین الکائو و فردیناند ماژلان را روایت می‌کند که قصد دارند سفری به کل مناطق کره زمین را داشته باشند. با اینکه مینی سریال BOUNDLESS مورد توجه بینندگان قرار گرفت اما نقدهای منتقدان نسبت به این مینی سریال آنچنان مثبت نبود. اما با این حال بی کران برای حداقل یک بار ارزش دیدن را دارد.

 

دانلود بروزترین فیلم ها و سریال های 2022 از چارخونه به صورت رایگان

شما می‌توانید جدیدترین فیلم ها و سریال های 2022 را با اینترنت ایرانسل به صورت رایگان از وب سایت چارخونه دانلود کرده و یا به صورت آنلاین تماشا کنید. همچنین می‌توانید برای مطلع شدن از زمان قرار گرفت فیلم ها بر روی وب سایت به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید.

https://mag.charkhoneh.com/13686
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *