بازی های فکری اندروید | دانلود جدیدترین بازی های فکری | چارخونه

مجله چارخونه » بازی » بازی های فکری اندروید | دانلود جدیدترین بازی های فکری | چارخونه
بازی های فکری اندروید | دانلود جدیدترین بازی های فکری | چارخونه
بازی های فکری اندروید | دانلود جدیدترین بازی های فکری | چارخونه
فهرست محتوا

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که می‌خواهید برای چند دقیقا با انجام یک بازی فکری ذهن خودتان را باز کنید. در دنیای امروز که بازی هایی همچون کال آف دیوتی، فورتنایت، فری فایر و لیگ آف لجند ترند هستند؛ انجام بازی‌هایی که ذهن شما را آزاد کند می‌تواند برای هر شخصی جذاب باشد. با ما همراه باشید تا بازی های فکری اندروید را به شما معرفی کنیم.

تکرار جذاب و دوست داشتنی در That level again

یکی از زیباترین بازی های فکری اندروید که به شخصه برای چندین بار به اتمام رساندمش، دوباره همین لول یا That level again بوده است.

یکی از زیباترین بازی های فکری اندروید که به شخصه برای چندین بار به اتمام رساندمش، دوباره همین لول یا That level again بوده است. چند مرحله اول بازی به راحتی و مانند آب و خورد حل می‌شود اما اگر کمی به مراحل بالاتر بروید، قطعا به مشکل خواهید خورد. پیشنهاد من به شما این است که در هنگام حل کردن مراحل بازی به هرچیزی فکر کنید. به عنوان مثل در یک مرحله گوشه تصویر کلمه pause نوشته شده؛ شما باید به جای رفتن روی دکمه قرمز به سمت کلمه pause بروید و سپس به آن ضربه بزنید تا درب پیش روی شما باز شود. بعد از باز شدن هر در شما دقیقا در همان اتاق قبلی قرار خواهید گرفت اما با چالش‌های بسیار جذاب و سخت‌تر. شما می‌توانید بازی That level again را به همراه سری‌های بعدی آن از وب سایت چارخونه دانلود کنید.

 

بازی brain code مخصوص علاقمندان به برنامه نویسی

بازی brain code

یکی از جذاب‌ترین بازی های فکری اندرویدی brain code نام دارد. این بازی تمامی کسانی که علاقه به برنامه نویسی دارند یا برنامه نویس هستند را به چالش می‌کشد. شما در بازی brain code، ابتدا با چند کد و دستور آشنا می‌شوید و سپس با تایپ کردن کلمات، کدها را در برنامه می‌زنید. این بازی به شما تا حد زیادی کمک خواهد کرد که هم با کدنویسی آشنا شوید و هم ذهنتان آزاد شود. هر مرحله از بازی اندرویدی brain code بسیار جذاب‌تر و مفرح‌تر از مرحله‌ی قبل خودش است.

 

بازی جذاب اندرویدی hocus؛ بازی مفرح برای تشخیص خطای دید

دانلود بازی جذاب اندرویدی hocus

بازی اندرویدی hocus، جز معروف‌ترین و مفرح‌ترین بازی های فکری اندروید است که می‌تواند به خوبی تمرکز را برای کار کردن به شما برگرداند. شما در هر مرحله از بازی hocus با چالش انتقال یک مکعب قرمز به جای مشخص شده در شکل هندسی رو به رو هستید. مراحل ابتدایی برای شما بسیار ساده و جذاب است اما هر چه جلوتر می‌روید، هم اشکال سخت‌تر می‌شود و هم راه‌های رسیدن به محل مشخص شده برای مکعب قرمز سخت‌تر می‌شود. البته در کنار همه‌ی این‌ها، بهتر است بدانید که با اولین چالشی که در این بازی رو به رو خواهید خطای دید است. گاهی اشکال بسیار ساده یا سخت بنظر می‌رسند اما به چشمان خود اطمینان نکنید؛ چون احتمال درگیر خطای دید اشکال هندسی شده‌اند. برای دانلود یکی از بهترین بازی های فکری اندروید می‌توانید به وبسایت چارخونه مراجعه کنید.

 

بازی فکری The Room؛ اتاق فرار در گوشی تلفن

بازی فکری The Room

اگر علاقه به گیم های معمایی و فکری در گوشی هوشمند خود دارید؛ The Room می‌تواند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما باشد. بازی آندرویدی The room یا اتاق محیط بسیار جالب و جذابی دارد. شما باید در هر مرحله به تمام نقاط اتاق توجه کنید تا بتوانید کلید در خروج اتاق را پیدا کنید. بازی اندرویدی the room بی شباهت به اتاق فرار نیست و وجه اشتراک‌های زیادی با این بازی دارد. در ضمن اگر بازی the room را تمام کردید می‌توانید دنباله‌های این بازی فکری اندرویدی را از وب سایت چارخونه دانلود کنید.

 

گوروگوا؛ یکی از متفاوت ترین بازی های فکری اندروید

ازی گوروگوا یکی از متفاوت ترین بازی های فکری آندرویدی است

بازی گوروگوا یکی از متفاوت ترین بازی های فکری آندرویدی است که شاید به سختی مثل آن پیدا شود. در این بازی شما علاوه بر اینکه ذهنتان به چالش کشیده می‌شود، مجذوب صداگذاری و محیط بازی خواهید شد. مراحل بسیار جذاب و داستان روان بازی هر شخصی را وادار به تمام کردن بازی gorogoa می‌کند. در کل ترکیب سختی مراحل، موسیقی متن و محیط بازی به شدت را علاقمند می‌کند تا دقایق کمی هم که شده به انجام این بازی در طول روز کاریتان بپردازید. شما می‌توانید به راحتی بازی فکری gorogoa را از سایت چارخونه دانلود کنید.

 

دانلود بازی های فکری و پازل در چارخونه

دانلود بازی های فکری و پازل در چارخونه

به تازگی دسته بندی جدیدی به نام بازی های فکری و پازل توسط تیم زحمت‌کش و فعال، پشتیبانی به وب سایت چارخونه اضافه شده است. شما می‌توانید تمامی بازی های فکری اندروید را در این دسته بندی پیدا کرده و با اینترنت ایرانسل رایگان دانلود کنید. همچنین برای  فرستادن انتقادات و پیشنهادات می‌توانید در انتهای این پست نظر خود را بنویسید یا به صفحه اینستاگرام رسمی چارخونه مراجعه کنید. حال به ما بگویید که آیا بازی فکری android دیگری می‌شناسید؟

https://mag.charkhoneh.com/13715
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *