بهترین بازی های استراتژیک اندروید | دانلود + معرفی | چارخونه

مجله چارخونه » بازی » استراتژی » بهترین بازی های استراتژیک اندروید | دانلود + معرفی | چارخونه
بهترین بازی های استراتژیک اندروید | دانلود + معرفی | چارخونه
بهترین بازی های استراتژیک اندروید | دانلود + معرفی | چارخونه
فهرست محتوا

وقتی نام بازی های استراتژیک به گوش می‌رسد؛ ما ناخود آگاه به یاد بازی های جنگ‌های صلیبی و ژنرال خواهیم افتاد. بازی هایی که شاید از گیمرهای مبتدی تا حرفه‌ای برای یک بار هم که شده آن‌ها را بازی کرده‌اند. حال ما قرار است تا در این مقاله تعدادی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید را به شما معرفی کنیم. بیشتر این بازی‌ها به شدت جذاب بوده و محبوبیت خاصی میان طرفداران سبک استراتژیک دارند. پس لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دانلود بازی استراتژیک little commander؛ جذاب ترین بازی دفاعی

دانلود بازی استراتژیک little commander

یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندورید، بازی کماندو کوچک یا little commander نام دارد. شما در این بازی مرحله به مرحله باید قوی‌تر و با تجربه‌تر شوید تا بتوانید به راحتی در برابر امواج حملات دشمن مقاومت کنید. شما در هر مرحله از این بازی با چالش‌هایی رو به رو خواهید شد. حتی این چالش‌ها ممکن است کمی سخت و دور از دسترس به نظر برسد و شاید باعث این شود که شما یک مرحله را برای چند بار تکرار کنید. پس دلسرد نشوید و تلاش کنید تا تمامی امواج و حملات دشمنان را خنثی کنید. شما می‌توانید برای دانلود بازی استراتژیک little commnder به اپلیکیشن یا سایت چارخونه مراجعه کنید.

 

شهر خود را در city mania بسازید

بازی استراتژیک اندروید بازی کنید؛ بازی city mania یکی از جذاب ترین بازی‌ها در این سبک است.

اگر علاقه به بازی‌های جنگی ندارید و صرفا می‌خواهید یک بازی استراتژیک اندروید بازی کنید؛ بازی city mania یکی از جذاب ترین بازی‌ها در این سبک است. این بازی توسط کمپانی مشهور گیم لافت طراحی و توسعه داده شده. شما در این بازی می‌توانید برای تمامی شهروندان شهر کار مشخص و معینی تعیین کنید. البته فکر نکنید که این بازی ساده و بدون جذابیت بوده؛ نحوه استفاده از منابع و افراد بسیار در روند پیشرفت شهر شما موثر خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم تا بازی استراتژیک اندروید CITYMANIA را همین الان از وبسایت چارخونه دانلود کنید.

 

دانلود بازی استراتژیک fallout shelter؛ اعتیاد آور و هیجانی

دانلود بازی استراتژیک fallout shelter

به جرات یکی از اعتیادآورترین بازی‌های اندرویدی، fallout shelter است. این بازی برای کنسول و کامپیوتر نیز منتشر شده و بسیار طرفدار دارد. شما در این ابتدای این بازی صاحب یک پناهگاه برای نجات دادن بازمانده‌های فاجعه اتمی در زیر زمین هستید. در این بازی بعد از مدتی افراد به جلوی درب پناهگاه خواهد آمد و شما بسته به استعدادشان می‌توانید به آن‌ها کار بدهید. شخصی سازی در بازی استراتژیک اندرویدی fallout shelter به شدت زیاد خواهد بود. شما می‌توانید جمعیت پناهگاه خود را از طریق زاد و ولد افزایش دهید. علاوه بر آن می‌توانید در کودکی افراد را آموزش دهید تا زمانی که بالغ شد بتواند در سمتی که شما می‌خواهید کار کند. بزرگ‌ترین چالشی که شما با آن رو به رو هستید، موجود زیر زمینی هستند که بر اثر تشعشات هسته قصد تخریب بخش‌های مختلف پناهگاه شما را دارند. این بازی استراتژیک اندروید پیشنهاد ویژه چارخونه برای دانلود به شماست.

 

بازی استراتژیک اندروید ROME: Total War؛ تجربه نوستالژیک در گوشی

ROME: Total War؛ تجربه نوستالژیک در گوشی

یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های کامپیوتری که در زمان خودش به شدت محبوب شد؛ رم : توتال وار نام داشت. فکر شما در این بازی باید کاملا باز باشد تا بتوانید به خوبی استراژی‌های جنگی را پیاده کنید. لازم است بگوییم که اگر اهل زرق و برق در بازی هستید، احتمالا این بازی اندرویدی مورد پسند شما نخواهد بود. شما می‌توانید همین الان بازی جذاب و زیبای استراتژیک اندورید rome: total war را از وبسایت چارخونه دانلود کنید.

 

دانلود بازی استراتژیک wild rift؛ لیگ افسانه‌ها در چارخونه

wild rift؛ لیگ افسانه‌ها در چارخونه

اگر اهل فیلم یا سریال باشید قطعا نام انیمیشن سریالی آرکین به گوشتان خورده. این انیمیشن از روی بازی به نام league of legends ساخته شده است. بازی لیگ آف لنجنز از سال 2017 تا به حال چند بار به عنوان محبوب‌ترین بازی سال شناخته شده. حال شرکت roit game این بازی را برای سیستم عامل‌های تلفن همراه توسعه داده و پس از گذشت مدتی به شدت بین مردم محبوبیت پیدا کرده است. بازی استراتژیک اندرویدی wild rift دقیقا مانند بازی کامپیوتری خودش بوده و همین موضوع باعث شده تا گیمرهای کامپیوتری هم این بازی را بر روی تلفن‌های هوشمند خود نصب کنند. بازی استراتژیک اندروید wild rift همین الان در اپلیکیشن چارخونه به همراه دیتا قابل دانلود قرار گرفته است.

 

دانلود بازی های استراتژیک از چارخونه

شما می‌توانید به راحتی به سایت یا اپلیکیشن چارخونه مراجعه کرده و در بخش موضوعی، بر روی گزینه استراتژیک بزنید تا تمامی بازی‌های جدید و معروف استراتژیک اندرویدی به شما نمایش داده شود. همچنین پس از نمایش می‌توانید با ثبت نام اولیه به راحتی هر کدام از آن‌ها را دانلود کنید.

 

ممنون که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید. ما در این مقاله سعی داشتیم تا بهترین بازی های استراتژیک اندروید را به شما معرفی کنیم. هر کدام از این بازی های استراتژیک اندرویدی بر اساس سلیقه‌های متفاوت به شما معرفی شدند. شما می‌توانید برای ایجاد دلگرمی بیشتر ما در صفحه مجازی اینستاگرام دنبال کنید.

https://mag.charkhoneh.com/13740
5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *