فیلم قطار سریع السیر bullet train | برد پیت برگ برنده لیچ | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » فیلم قطار سریع السیر bullet train | برد پیت برگ برنده لیچ | چارخونه
فیلم قطار سریع السیر bullet train | برد پیت برگ برنده لیچ | چارخونه
فیلم قطار سریع السیر bullet train | برد پیت برگ برنده لیچ | چارخونه
فهرست محتوا

یکی از مورد انتظارترین فیلم هایی که در سال 2022 قرار بود به نمایش در بیاید و شاید خیلی‌ها نیز منتظر آن بودند؛ بالاخره منتشر شد. فیلم قطار سریع السیر جدیدترین ساخته کارگردان معروف دیوید لیچ است. صحنه اکشن و جذاب موجود در فیلم bullet train به قدری زیاد است که اگر علاقه به دیدن این سبک فیلم‌ها داشته باشید می‌توانید برای چند بار هم که شده این فیلم را ببینید و سیر نشوید. با ما همراه باشید تا فیلم قطار سریع السیر bullet train را باهم نقد و بررسی کنیم.

نگاهی به کارنامه دیوید لیچ؛ بدون نشان در جان ویک

دیوید لیچ به عنوان بدلکار، بازیگر و کارگردان در دنیای سینما شناخته می‌شود. جالب است بدانید که بیشتر مردم نمی‌دانند که او در کنار استاهلسکی کارگردانی فیلم جان ویک را بر عهده داشت اما نامی از او در تیتراژ فیلم نبرده شد. اولین تجربه او به عنوان کارگردان مستقل در فیلم atomic blond در سال 2017 بود. این فیلم به با بازی شارلیز ترون به شدت سر و صدا به پا کرد و باعث شد تا لیچ به اعتبار و شهرت جهانی دست پیدا کند. بعد فیلم atomic blond او کارگردانی فیلم ‌های deadpool 2 و هابز و شاو را بر عهده گرفت که هر کدام از آن‌ها نیز مورد نقد و توجه بینندگان و منتقدان قرار گرفتند.

 

برد پیت برگ برنده کارگردان bullet train 2022

یکی از سکانس هایی که برد پیت در این فیلم خوش درخشیده

قطعا یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت فیلم قطار سریع السیر 2022 بازی برد پیت است. درخشش این بازیگر نامی هالیوودی در bullet train شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اسم کارکتر او در فیلم لیدی باگ یا کفشدوزک است. برد پیت به قدری این نقش را زیبا ایفا می‌کند که نقاط ضعف فیلم bullet train تقریبا به چشم شما نمی‌آید. بیشتر منتقدان بر این باورند که انتخاب درست دیوید لیچ باعث شده تا برد پیت حکم برگ برنده او در فیلم قطار سریع السیر باشد.

 

بزرگ ترین نقطه ضعف قطار سریع السیر

هر چقدر هم که از بازی بازیگران این فیلم و صحنه‌های اکشن و هیجانی فیلم bullet train برای شما تعریف کنیم؛ نمی‌توانیم از نقاط ضعف آن به سادگی عبور کنیم. این فیلم براساس رمانی ژاپنی به نویسندگی کوتارو ایساکا ساخته شده است؛ اما متاسفانه به دلایل نامعلوم به بعضی از کارکترهای اصلی این کتاب در فیلم قطار سریع السیر بی توجهی شده. از همین رو بیشتر کسانی که رمان ایساکا را خوانده‌اند از این فیلم مانند خواندن رمان لذت نبرده‌اند.

 

ژانر قطار سریع السیر؛ اکشن، دلهره آور و گاهی نیز خنده دار

یکی دیگر از جذابیت‌های فیلم bullet train 2022 رفتن روی لبه‌ی تیغ است؛ چرا که ساختن فیلم در ژانر اکشن، دلهره‌آور همراه با طنزها و شوخی‌های احمقانه کاری به شدت سخت و دشوار خواهد بود. البته دیوید لیچ در فیلم هابز و شاو و ددپول 2 به خوبی قدرت خود را در ساخت همچنین سبک‌هایی به رخ مخاطبان و منتقدان کشیده است. جالب است بدانید که به نظر بیشتر منتقدان لیچ در فیلم پا را فراتر از تجربه‌های قبلی خود گذاشته و سعی کرده تا سبک جدید را خلق کند که تا حدود زیادی هم موفق به این کار شده است.

 

داستان فیلم bullet train 2022؛ 5 قاتل و یک کیف

سکانسی اکشن از مبارزه ها در فیلم قطار سریع السیر 2022

وقتی در ابتدای فیلم شما با شخصیت اصلی یعنی لیدی باگ آشنا می‌شود؛ او جنایتکاری است که تقریبا از کارهای خود دست کشیده و بازنشسته شده. اما به دلیل در خواست استاد خود یک ماموریت نسبتا راحت را قبول می‌کند. او قرار است وارد قطار سریع السیر شود و کیف را دزدیده و در ایستگاه بعدی پیاده شود. همه چیز در ظاهر همین قدر راحت است اما موضوع زمانی پیچیده خواهد شد که لیدی باگ متوجه حضور 4 قاتل حرفه‌ای دیگر در داخل قطار می‌شود. همه آن‌ها تقریبا هدف مشترکی باهم دارند و همین موضوع باعث ایجاد مبارزات خشونت آمیز بین یکدیگرشان می‌شود.

 

دانلود فیلم bullet train 2022 از چارخونه با دوبله فارسی

شما می‌توانید برای دانلود جدیدترین فیلم اکشن 2022 به وب سایت یا اپلیکیشن چارخونه مراجعه کرده و فیلم قطار سریع السیر را دانلود یا تماشا کنید. توجه داشته باشید که اگر با اینترنت ایرانسل وارد سایت یا نرم‌افزار چارخونه شوید، نیاز به پرداخت هزینه‌ای بابت دیدن یا دانلود کردن فیلم bullet train ندارید.

 

ممنون که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کردید. در مقاله ما به نقد و بررسی کلی جدیدترین فیلم اکشن 2022 یعنی قطار سریع السیر پرداختیم. شما می‌توانید برای ایجاد دلگرمی برای ما، صحفه مجازی چارخونه را در اینستاگرام دنبال کنید. در این صفحه جدیدترین اخبار و حواشی روز دنیای سینما به شما اطلاع داده می‌شود.

https://mag.charkhoneh.com/13750
امتیاز دهید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *