دانلود سریال arcane | آرکین و لیگی از افسانه ها | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » سریال » دانلود سریال arcane | آرکین و لیگی از افسانه ها | چارخونه
دانلود سریال arcane | آرکین و لیگی از افسانه ها | چارخونه
دانلود سریال arcane | آرکین و لیگی از افسانه ها | چارخونه
فهرست محتوا

روزی که اولین بار به اصرار دوستانم بازی ناشناخته league of legends به من معرفی شد؛ با خود گفتم که اگر دنیای لیگ افسانه‌ها به سینما بیاید، شاید بتواند رقیبی درخور برای انیمه ها و سریال های معروف جهان باشد. اما بعد گذشت حدود 13 سال از آمدن اولین نسخه از این بازی برای کامپیوترها، بالاخره سریال arcane به عنوان اولین پیش درآمد از league of legends در سرویس های استریمی پخش شد. حال بعد از گذشت چند ماه از آمادن انیمیشن سریالی آرکین، قصد داریم تا علاوه بر نقد و بررسی، احتمالات ممکن برای فصل بعد سریال arcane هم مرور کنیم.

آیا از انیمیشن های قبل از arcane درباره league of legends خبر دارید؟

جینکس یا پاودر یکی از محبوب ترین کارکترهای league of legends

خیلی از کسانی که هیچ شناختی نسبت به بازی league of legends ندارند؛ بر این باور هستند که تنها انیمه مخصوص این بازی انیمیشن سریالی آرکین است. اما جالب است بدانید که شرکت riot game که توسعه دهنده بازی لیگ افسانه‌ هاست؛ از همان ابتدا برای معرفی champion یا همان قهرمان‌های جدید تیزر و سینماتیک‌هایی را ساخته و در کانال رسمی خود در یوتیوب پخش می‌کرد. به واقع ایده ساخت انیمیشن لیگ آف لجندز از همین سینماتیک‌ها و تیزرها شروع شد.

 

دیدنی ترین تیتراژ در میان انیمیشن ها

افرادی که علاقه به دیدن فیلم و سریال دارند؛ وقت خود را برای دیدن تیتراژ هدر نمی‌دهند. اما باید بگوییم که شاید لقب یکی از زیباترین تیتراژها بین انیمه‌ها را می‌توان به سریال آرکین اختصاص داد. هماهنگی موسیقی و تصویر بسیار چشم نواز و جذاب بوده و از همان ابتدا هیجان به شما القا خواهد شد. نام موسیقی متن سریال آرکین enemy بوده که توسط گروه شناخته شده imagine dragons اجرا و ساخته شده است.

 

شخصیت پردازی؛ تحسین کردن تنها یک کلمه است

شخصیت های فصل اول سریال آرکین

اگر بخواهیم درباره شخصیت پردازی در سریال arcane سخن بگوییم، باید چندین مقاله به صورت جداگانه درباره‌ی آن هرکدام از شخصیت‌های اصلی بنویسیم؛ چرا که هر کدام قهرمان دنیای و شهر خودشان هستند و به دنبال داده خواهی حق همشهریانشان به پا خواسته‌اند. از جینکس، وی و جیس بگیرید تا اکو و هایمردینگر؛ تمامی champion ها با جزییات رفتاری نمایش داده شدند. یکی از جالب‌ترین نکاتی که در این فرنیچر مشهود بوده؛ نشان دادن به خوبی احساسات، عواطف و خشم کارکترها است. شما به خوب خشم یا عشق را در نگاه شخصیت‌های سریال آرکین تشخیص خواهید داد.

 

ویلن های دوست داشتنی در آرکین

سیلکو یکی از مهم ترین شخصیت های منفی سریال

این که در یک فیلم یا سریال دشمنان قابل احترام و قوی داشته باشید می‌تواند جذاب باشد. یکی دیگر از نقاط جذاب و خاص انیمیشن آرکین، ویلن‌ها یا دشمنان اصلی بود. همه‌ی آن‌ها آنقدر باهوش و بی رحم بودن که گاهی با حرکاتشان احساسات بیننده را کاملا برانگیخته می‌کنند. یکی از معروف‌ترین ویلن‌های خاص و مهم بازی، سیلکو است. شخصیت که بعد از دیدن چشمانش در اولین سکانس‌ها، از خشم درون‌اش که شلعه‌ور شده، باخبر خواهید شد. او برای به قدرت رسیدن رسید و ماندن در جایگاه خود هرکاری را انجام می‌دهد.

 

داستان سریال آرکین، راوی جامعه مدرن

یکی از نکات خلاقانه‌ای که در سریال آرکین به خوبی به آن توجه شده، نشان دادن فاصله طبقاتی به وجود آمده در دنیای خودش است. اگر کمی خوب دقت کنید متوجه خواهید شد که داستان این سریال استعاره از جامعه مدرن امروز است که بر جهان حکم‌رانی می‌کند. شکافی که در بین افراد ثروتمند و افراد تهی دست در جهان به وجود آمده. در سریال arcane این موضوع به خوبی مشهود خواهد بود.

 

خطر اسپویل؛ پیش بینی از داستان فصل دوم

darius یکی از قهرمان های لیگ آف لجندز که احتمال در فصل دوم سریال arcane است

همان طور که شما هم خبر دارید؛ بعد از پخش فصل اول سریال arcane توسط شرکت نتفلیکس و دریافت نقدهای به شدت مثبت، این شرکت با انتشار ویدیویی کوتاه در اکانت توئیتر خود رسما فصل دوم سریال آرکین را تایید کرد. البته هیچ جزییاتی از فصل دوم انیمیشن آرکین به بیرون نیامده اما حدس و گمان‌هایی می‌شود راجب آن زد. اولین سناریو که ممکن است رخ بدهد شروع جنگ میان زان و ناکسوس است. اگر این اتفاق که احتمالش هم کم نیست رخ بدهد، شاهد championهای محبوب دیگر league of legends مانند darius، draven، raven و swain خواهیم بود. البته یک سناریو دیگر است که در فصل بعد به دنیای دیگر برود که فعلا هیچ ربطی به فصل اول نداشته باشد.

 

تجربه بازی با قهرمانان آرکین در wildrift با گوشی

اگر پس از دیدن سریال علاقمند شدید که بازی league of legends را تجربه کنید اما سیستم یا لپ تاپ خوب ندارید، نگران نباشید! شما به راحتی می‌توانید بازی league of legends: wildrift را مخصوص گوشی‌های هوشمند است از وب سایت یا نرم‌افزاز چارخونه دانلود کنید.

 

ممنون که تا انتهای مقاله نقد و بررسی و معرفی سریال arcane همراه ما بودید. شما می‌توانید نظر خود را در انتهای این مقاله ثبت کنید یا اگر علاقمند بودید تا از آخرین اخبار و حواشی سینما مطلع باشید، ما در اینستاگرام دنبال کنید.

https://mag.charkhoneh.com/13758
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *